w sieci tygodnik

sprawdź też:

tygodnik

aw

Olejnik pozywa tygodnik "w Sieci" za okładkę z generałem Jaruzelskim

Olejnik pozywa tygodnik "w Sieci" za okładkę z generałem Jaruzelskim

Pełnomocnicy prawni Moniki Olejnik poinformowali, że w najbliższych dniach złożą w sądzie pozew przeciw redaktorowi naczelnemu i wydawcy tygodnika "w Sieci" - podaje portal Wirtualnemedia.pl. Pozew ma dotyczyć grudniowej okładki tygodnika braci Karnowskich z Moniką Olejnik i gen. Jaruzelskim z podpisem "Dzieci esbeków i ludzie PZPR rządzą w mediach".

Najchętniej kupowane: "Gość Niedzielny" i "Polityka". "Do Rzeczy" o 40 proc. w dół

Wśród tygodników opinii najczęściej kupowano "Gościa Niedzielnego", "Politykę" i "Newsweeka". Największe spadki sprzedaży zanotowały "Do Rzeczy", "W Sieci" i "Gazeta Polska" - to wyniki sprzedaży tygodników za luty 2014 w zestawieniu z lutym zeszłego roku. Pisze dziś o nich portal Wirtualnemedia.pl

Temat Ukrainy dominuje w prasie. "Jak pomóc Ukraińcom, co grozi Polsce" [W TYGODNIKACH]

W poniedziałkowych wydaniach tygodników przeczytamy przede wszystkim artykuły na temat sytuacji na Ukrainie. Majdan zdominował okładki "Newsweeka", "Wprost", "Do Rzeczy" i "W Sieci". Na łamach tygodników znajdziemy reportaże z protestów, analizy sytuacji politycznej oraz wywiady z liderami ukraińskiej opozycji.

Hofman broni okładki z Lisem-Goebbelsem: Nosił Lis razy kilka, ponieśli i Lisa

Hofman broni okładki z Lisem-Goebbelsem: Nosił Lis razy kilka, ponieśli i Lisa

Uwiarygodniana przez księży sekta, Korwin-Mikke i PiS "skazani" na koalicję [JUTRO W TYGODNIKACH]

Uwiarygodniana przez księży sekta, Korwin-Mikke i PiS "skazani" na koalicję [JUTRO W TYGODNIKACH]

zmarł człowiek, a dwie związane z nią osoby popełniły samobójstwa. "Miejscowy biskup nie wydał oświadczenia ostrzegającego przed kontaktem ze wspólnotą" - podkreśla "Wprost". Więcej»> Oba kojarzone z prawicą tygodniki - "Do Rzeczy" i "W Sieci"

Drugie dno afery podsłuchowej, Kurski o wyrzuceniu z Solidarnej Polski [JUTRO W TYGODNIKACH]

Drugie dno afery podsłuchowej, Kurski o wyrzuceniu z Solidarnej Polski [JUTRO W TYGODNIKACH]

zjednoczeniu prawicy. "Wyrzucenie poraziło skalą i nagłością hejtu i agresji Zbigniewa Ziobry wobec mnie" - podkreśla polityk. Więcej»> Tygodnik "W Sieci" zapowiada okrycie "drugiego dna afery podsłuchowej". Dziennikarze "W Sieci" sugerują, że szef CBA

Tajemniczy wypadek JKM, wojna Szczepkowskiej z mediami i 4 x Jaruzelski [JUTRO W TYGODNIKACH]

Tajemniczy wypadek JKM, wojna Szczepkowskiej z mediami i 4 x Jaruzelski [JUTRO W TYGODNIKACH]

ZOBACZ WSZYSTKIE OKŁADKI »> W najnowszym "Wprost" przeczytamy o tym, kim jest dzisiaj - 40 lat po premierze słynnego serialu - polski 40-latek. Tygodnik wspomina także o Januszu Korwin-Mikkem. A konkretnie: o jego wyborcach - młodych i wkurzonych. Ponadto w numerze wywiad z

"Dorwać Kulczyka", "Sekskolonie nastolatków" [JUTRO W TYGODNIKACH]

"Dorwać Kulczyka", "Sekskolonie nastolatków" [JUTRO W TYGODNIKACH]

;> "W najnowszym 'Do Rzeczy' sylwetka oraz wyjątkowy wywiad z gen. Marianem Zacharskim, który wątpi, by Rosja przetrwała kolejne ćwierćwiecze" - zapowiadają swój okładkowy artykuł redaktorzy tygodnika. W wydaniu także wypowiedzi Antoniego Macierewicza na temat tzw. operacji "zen"

Cejrowski i Pospieszalski o burdzie w Warszawie, biznesy Zawiszy, biseksualni Polacy [JUTRO W TYGODNIKACH]

Cejrowski i Pospieszalski o burdzie w Warszawie, biznesy Zawiszy, biseksualni Polacy [JUTRO W TYGODNIKACH]

Niepodległości" - czytamy w zapowiedzi jutrzejszego wydania prawicowego tygodnika. Więcej »> W najnowszym numerze "W Sieci" prawicowy publicysta Jan Pospieszalski ocenia burdę, którą 11 listopada prawicowi chuligani zorganizowali w Warszawie - tygodnik nazywa ją "tęczową prowokacją

Monika Jaruzelska o problemach rodziców, Raczkowski o doświadczeniach z narkotykami [JUTRO W TYGODNIKACH]

Monika Jaruzelska o problemach rodziców, Raczkowski o doświadczeniach z narkotykami [JUTRO W TYGODNIKACH]

Zobacz wszystkie okładki »> W najnowszym "Wprost" można przeczytać rozmowę z Moniką Jaruzelską o problemach w małżeństwie jej rodziców. Ponadto dziennikarze tygodnika przyglądają się działaniom prezesa Polskich Sieci Elektroenergetycznych. Według gazety spółka nadzorowana przez

"Uważam Rze" ostro w dół - spadek aż o 77 proc. "W Sieci" i "Do Rzeczy" łeb w łeb

"Uważam Rze" ostro w dół - spadek aż o 77 proc. "W Sieci" i "Do Rzeczy" łeb w łeb

Badanie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy zostało opracowane przez serwis Wirtualnemedia.pl. Jak wynika z przedstawionych danych, liderem wśród tygodników pozostał "Gość Niedzielny" ze średnią sprzedażą w styczniu 2013 r. na poziomie 143 587 egzemplarzy. Była ona wyższa o 0,20 proc. niż

Prof. Binienda: W tym kraju moje zdrowie i moje bezpieczeństwo są zagrożone

Prof. Binienda: W tym kraju moje zdrowie i moje bezpieczeństwo są zagrożone

- Słyszymy, że jesteśmy egzotyczni i antypaństwowi, że jesteśmy jakimiś profesorami z trzeciorzędnych uczelni - mówi o sytuacji ekspertów z komisji Macierewicza prof. Wiesław Binienda w rozmowie z tygodnikiem "W sieci". Jak dodaje, wszędzie - poza Polską - jest przyjmowany z szacunkiem

"Zostałam zgwałcona trzykrotnie", "nowy dowód na wybuch" [JUTRO W TYGODNIKACH]

"Zostałam zgwałcona trzykrotnie", "nowy dowód na wybuch" [JUTRO W TYGODNIKACH]

; »> "Do Rzeczy" sugeruje związki prezydenta Bronisława Komorowskiego z WSI rozwiązanymi przez Antoniego Macierewicza. Jakie? O tym w najnowszym wydaniu tygodnika. Więcej w "Do Rzeczy" »> "W Sieci" ujawnia raport polskich archeologów pracujących w Smoleńsku

"Po co debatować z Tuskiem, czyli...", "Rydzyk przejmuje polski Kościół" [JUTRO W TYGODNIKACH]

"Po co debatować z Tuskiem, czyli...", "Rydzyk przejmuje polski Kościół" [JUTRO W TYGODNIKACH]

Jarosława i Lecha Kaczyńskich? - te kwestie analizuje w najnowszym "W Sieci" Stanisław Janecki. Więcej »> Tygodnik "Do Rzeczy" w artykule "Polska jak Burundi" pisze, że "Polska dała się skolonizować" oraz że "jesteśmy krajem pańszczyzny i outsourcingu

Gen. Czempiński, ojciec niepełnosprawnego syna, mówi o życiu w Polsce. Deląg: Nie jestem proputinowskim zdrajcą [JUTRO W TYGODNIKACH]

Gen. Czempiński, ojciec niepełnosprawnego syna, mówi o życiu w Polsce. Deląg: Nie jestem proputinowskim zdrajcą [JUTRO W TYGODNIKACH]

dla niej umierać?" - na to pytanie stara się odpowiedzieć tygodnik "Do Rzeczy". W najnowszym numerze mówią o tym m.in. ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski, Paweł Kukiz, kard. Kazimierz Nycz, Paulina Przybysz. Więcej w "Do Rzeczy" »> "W Sieci" o konflikcie z

"Seksafera w Sejmie", "Jak Kościół wypędzał ze mnie geja" [W TYGODNIKACH]

"Seksafera w Sejmie", "Jak Kościół wypędzał ze mnie geja" [W TYGODNIKACH]

;» Na okładce najnowszego "Wprost" tygodnik zjawia seksaferę w Sejmie, której bohaterem jest konserwatywny parlamentarzysta. "Poseł wywoził do lasu, a potem straszył, że naśle ABW". Na razie więcej nie wiadomo, "Wprost" nie opublikował jeszcze fragmentów tekstu

"Gość Niedzielny" liderem tygodników opinii. Ogromne spadki "Uważam Rze" i "Gazety Polskiej"

"Gość Niedzielny" liderem tygodników opinii. Ogromne spadki "Uważam Rze" i "Gazety Polskiej"

Na drugą pozycję z trzeciej awansowała "Polityka" (127 tys. egz.), na trzeciej znalazł się "Newsweek" (126,8 tys. egz). Kolejne pozycje zajmują prawicowe tygodniki: "W Sieci" i "Do Rzeczy" ze sprzedażą na poziomie ok. 80 tys. egzemplarzy. "Wprost"

"Nie linczować Trynkiewicza", "Moja bardzo wielka wina" [JUTRO W TYGODNIKACH]

"Nie linczować Trynkiewicza", "Moja bardzo wielka wina" [JUTRO W TYGODNIKACH]

" zamieszcza "wstrząsające wyznanie znanej dziennikarki", Marii Wiernikowskiej, która mówi, że dała się oszukać w banku. Według tygodnika w podobną "pułapkę wpadły już tysiące". Więcej na stronie "W Sieci" »>

Spór między "Sieci" i "Do Rzeczy". Dla kogo będzie pisał Marcin Wolski?

Spór między "Sieci" i "Do Rzeczy". Dla kogo będzie pisał Marcin Wolski?

Marcin Wolski, pisarz i satyryk, od stycznia br. prowadzi autorską rubrykę z felietonami w tygodniku Pawła Lisickiego "Do Rzeczy". We wtorek serwis wPolityce.pl należący do wydawcy tygodnika Jacka Karnowskiego "Sieci" podał jednak, że Wolski został stałym współpracownikiem tego

PiS o zakazie używania nazwy "W Sieci": Niedopuszczalny atak na wolne media

PiS o zakazie używania nazwy "W Sieci": Niedopuszczalny atak na wolne media

Politycy PiS odnieśli się do informacji, że 1 marca spółka Fratria (wydawca tygodnika "W Sieci") otrzymała decyzję Sądu Okręgowego w Warszawie wskazującą, iż tygodnik może naruszać interesy wydawnictwa Presspublica (obecnie Gremi Media) będącego własnością Grzegorza Hajdarowicza, które

"Stosunki pracy", rozmowy z Martą Kaczyńską i Jarosławem Kaczyńskim [JUTRO W TYGODNIKACH]

"Stosunki pracy", rozmowy z Martą Kaczyńską i Jarosławem Kaczyńskim [JUTRO W TYGODNIKACH]

swojej biografii. Rozmowę z Martą Kaczyńską m.in. o swoim zmarłym ojcu przeczytamy w najnowszym wydaniu "W Sieci". Tygodnik ma też przedstawić sensacyjne fakty dotyczące matki Jana Pawła II. Z kolei konkurencyjny tygodnik "Do Rzeczy" rozmawia z Jarosławem Kaczyńskim. A to przy

Zwolniony z Kancelarii Premiera fotograf autorem słynnego zdjęcia Tusk-Putin? Rogiński wydał oświadczenie

Zwolniony z Kancelarii Premiera fotograf autorem słynnego zdjęcia Tusk-Putin? Rogiński wydał oświadczenie

"Newsweek" badał, kto może być autorem słynnego zdjęcia z okładki tygodnika "W sieci". Fotografia pokazuje uśmiechniętego premiera Donalda Tuska na wprost Władimira Putina. Zdjęcie ma być z 10 kwietnia 2010 r., a wykonane zostało w Smoleńsku. "Odpowiedzialność za śmierć 96

Wielowieyska o "W Sieci": Skandaliczna okładka. Głupota i skrajna obłuda

Wielowieyska o "W Sieci": Skandaliczna okładka. Głupota i skrajna obłuda

Dominika Wielowieyska mówiła w Poranku Radia TOK FM o okładce dzisiejszego wydania tygodnika "W Sieci". Przedstawiony jest na niej Tomasz Lis w esesmańskim mundurze. Naczelny "Newsweeka" trzyma w ręku okrwawiony różaniec. "Głupota i skrajna obłuda" - To straszna

Łotocki: Zagram Kaczyńskiego. Komorowski o internowaniu, Łysiak o polskich zwyczajach [W TYGODNIKACH]

Łotocki: Zagram Kaczyńskiego. Komorowski o internowaniu, Łysiak o polskich zwyczajach [W TYGODNIKACH]

także m.in. rozmowa Agnieszki Burzyńskiej i Marcina Dzierżanowskiego z Ewą Kopacz, która zdradza, za co wściekał się na nią premier Donald Tusk. Więcej we "Wprost"»>W świątecznym wydaniu tygodnika "W Sieci" tematem z okładki jest rozmowa z aktorem Lechem Łotockim. Łotocki

Putin "bił się dziko, musiał zwyciężać". "Musimy się zbroić" [W TYGODNIKACH]

temacie okładkowym tygodnik "W Sieci". Doktor nauk wojskowych Artur Jagnieża w materiale "Po pierwsze silna armia" twierdzi, że w związku z agresją Rosji na Ukrainę Polska musi inwestować w siły zbrojne. "Więcej myśliwców, nowe czołgi i śmigłowce, powszechny pobór" - głosi

Lis jako esesman na okładce "W Sieci". "Prawie jak chrześcijanie" - ostra odpowiedź naczelnego "Newsweeka"

;. "Myślałem sobie, czytając te słowa, że autorzy, w tym bracia Karnowscy, jako wzorowi chrześcijanie na pewno zaczną od siebie. I miałem rację. Gdy kończyłem lekturę listu, dostałem okładkę tygodnika W Sieci panów Karnowskich, który ukaże się w kioskach w poniedziałek. No tak, teraz już rozumiem, o

"Pajac Obywatelski" i spowiedź Huberta Urbańskiego [JUTRO W TYGODNIKACH]

manipuluje opinią publiczną. Na okładce Wojewódzki ma pęknięte szkło w okularach, a w tytule "Pajac Obywatelski" zaznaczono dwie litery "P" i "O", co często w sieci nawiązuje do określenia, zwykle negatywnie Platformy Obywatelskiej. W numerze tygodnik pisze też, "jak

''Przemysł pogardy'' kontra uzasadniona krytyka. ''Niechby ktoś nazwał posłankę PiS bufetową...''

"Potęga śmiechu kontra władza" to "okładkowy" artykuł tygodnika "Sieci". Krzysztof Feusette zauważył, że "na propagandę sukcesu obecnej władzy coraz częściej ludzie reagują śmiechem". - "Rysunki, memy, dowcipy, kpiny mnożą się w internecie jak grzyby po

"Newsweek" przegrał spór sądowy z Opus Dei

Sikorskiego.Nie szkoły, a ośrodki formacyjneOpus Dei Region w Polsce zażądał od "Newsweeka", na podstawie Prawa prasowego, sprostowania, że nieprawdą jest, iż Opus Dei ma własną sieć szkół w kilku miastach, bo prowadzi "jedynie ośrodki, w których prowadzone są działania o charakterze kulturalno

Skwieciński: Przeciwnicy inicjatywy prof. Kleibera krzywdzą ten kraj

tygodnika "W Sieci", nie przez przypadek właśnie teraz zostały opublikowane zeznania naukowców wspomagających posła Prawa i Sprawiedliwości, które podważyły ich kompetencje. - Oczywiście, że istnieje nagonka na zespół Antoniego Macierewicza i naukowców, którzy z nim współpracują. To element bardzo

Gowin o Tusku i OFE, powstańcy kontra PiS, opiekunki do dzieci w szarej strefie i 100 najbogatszych Polek [JUTRO W TYGODNIKACH]

tygodnika "W Sieci" m.in. wywiad braci Karnowskich z Jarosławem Gowinem, byłym posłem Platformy Obywatelskiej i byłym ministrem sprawiedliwości. Gowin ostro atakuje Tuska. "Premier ostatnio robi tylko to, co ma służyć kupieniu sobie czasu. Chce dotrwać do 2015 roku dzięki zawłaszczeniu

Kongres PiS wybierze prezesa. Kaczyński: Liczę, że potwierdzi moje przywództwo. Rozszerzymy "obóz patriotyczny", ale nie o wszystkich

Nadchodzący kongres Prawa i Sprawiedliwości z początku miał być tylko spotkaniem programowym. Ale według portalu wPolityce.pl waga wydarzenia wzrosła - odbędą się na nim wybory prezesa partii. W rozmowie z tygodnikiem "Sieci" Jarosław Kaczyński mówi, że ta zmiana wynika z konieczności

Żakowski: "Mężczyzn nic nie cieszy tak, jak porażka poniesiona przez kobiety". Kwaśniewska opuszcza KK

; - stwierdził Żakowski, wskazując na okładkę... "Wprost", który pisze, że Kwaśniewska powiedziała feministkom "nie". Zmiany w Kongresie zauważył nawet prawicowy tygodnik "Sieci". Dlaczego wszyscy piszą o Kwaśniewskiej? - Powód jest prosty: nie zdarzenie jest okładkowe, tylko twarz

"TP" walczy z agresją w sieci. "W sprawie przeciwko Bublowi odpowiedź prokuratury była kuriozalna"

za nią nie odpowiadał, nikt nie był jej właścicielem, nikt nie brał serio realnego oddziaływania nienawiści pleniącej się w sieci".Swój apel "Tygodnik" opublikował także na stronie internetowej i profilu facebookowym. Podpisało go już kilkanaście osób, np. Bogdan Białek, redaktor

"Ks. Lemański jest sztucznie kreowany, przez wrogów Kościoła, na autorytet"

Piotr Zaremba, publicysta tygodnika "Sieci", jest oburzony wydarzeniami wokół ks. Wojciecha Lemańskiego. Nie kryje, że duchowny z Jasienicy to nie jest jego bohater. Nie widzi więc nic złego w tym, że kuria ukarała księdza. - Kościół to instytucja hierarchiczna, a każdy, kto decyduje się

"Newsweek" przegrał spór sądowy z Opus Dei. "Doszło do zagrożenia czci powoda"

sieć szkół w kilku miastach, bo prowadzi "jedynie ośrodki, w których prowadzone są działania o charakterze kulturalno-formacyjnym". Nieprawdą jest też, iż "numerariusze ślubują celibat". Z kolei w żądanej przez Opus Dei odpowiedzi pisano, że nieuprawnione jest twierdzenie, iż "

Kaczyński: Nie ma mowy o wycofaniu z polityki. Będzie ofensywa

"W Sieci" Kaczyński zadeklarował jasno, że wraca do polityki, a swoją mniejszą ostatnio aktywność tłumaczył chorobą matki: - Zrobiłem, co mogłem, by mama miała najlepszą opiekę, byłem przy niej w ostatnich chwilach - powiedział prezes PiS. Kaczyński kpił z faktu, że niektóre media

"Stern": Lidl szpiegował swoich pracowników

Pracownicy niemieckiej sieci supermarketów Lidl byli systematycznie szpiegowani w trakcie pracy - twierdzi tygodnik "Stern". Wynajęci przez kierownictwo sklepów detektywi notowali nawet intymne szczegóły z życia pracowników. "Stern", który dotarł do sporządzanych w

Karnowski zwolniony. Nie jest już wicenaczelnym "Uważam Rze"

;Uważam Rze", miała pożegnać się z M. Karnowskim w poniedziałek, a dziennikarz zgodził się na rozstanie za porozumieniem stron. Według portalu dziennik.pl do wyboru miał zwolnienie dyscyplinarne. W poniedziałek na rynku ukazał się dwutygodnik "W sieci". Wydaje go spółka Fratria, której

Graś o zdjęciu Tuska z Putinem: Niech Karnowscy ujawnią autora i pokażą oryginał

W najnowszym numerze "W Sieci" na okładce widzimy niepublikowane wcześniej zdjęcie uśmiechniętego Donalda Tuska i Władimira Putina. Zdjęcie rzekomo zostało wykonane tuż po katastrofie smoleńskiej. "(...) im dłużej patrzymy na połączone wyraźną nicią porozumienia twarze Donalda Tuska

Afera w Niemczech: Lidl szpiegował swoich pracowników

"Stern", który dotarł do sporządzanych w niemieckich sklepach sieci protokołów z obserwacji, oskarża Lidla o stosowanie metod Stasi, NRD-owskich służb bezpieczeństwa.Jak pisze tygodnik, obserwacje pracowników prowadzono w zeszłym roku. Detektywi na podstawie obrazów zarejestrowanych przez

Staniszkis: Konieczna odbudowa państwa. Jesteśmy w sytuacji podobnej do tej 1918 roku

- Na pewno Kaczyńskiemu sprzyja narastające przekonanie o przegranej PO wewnątrz tej partii, to go bardzo wzmacnia - stwierdza Jadwiga Staniszkis w rozmowie z Jackiem i Michałem Karnowskimi. "Tusk nigdy nie miał charyzmy" - Trudno np. zrozumieć, dlaczego nie bronią Gronkiewicz-Waltz w

Sieć komputerowa niemieckiego rządu szpiegowana przez Chińczyków?

Zdaniem ekspertów, na których powołuje się hamburski tygodnik, ataki na niemieckie komputery w urzędzie kanclerskim i kilku ministerstwach dokonywane są prawie codziennie. Specjaliści ustalili, że są one przeprowadzane z serwerów należących do chińskiej armii.Niemiecki rząd przyznał, że w jego

Lis złośliwie o piszących o "homolobby": "Gdyby nie oni, nie dostrzegłbym zagrożenia..."

Lis odnosi się do mediów, które zwracają szczególną uwagę na "homolobby", które miałoby panować w Polsce. W sarkastycznym komentarzu naczelny "Newsweeka" punktuje: "Myślałem, mówiąc krótko, że pedałom jest w Polsce raczej źle, a tu się okazuje, że nie tylko się panoszą, ale

Wlk. Brytania: kontrwywiad szkoli kasjerów

Z obawy przed zamachami terrorystycznymi brytyjski kontrwywiad (MI5) szkoli kasjerów co najmniej dwóch największych sieci supermarketów w technikach rozpoznawania potencjalnych terrorystów - donosi tygodnik "Independent on Sunday". Wlk. Brytania obawia się zamachów Brytyjski

Pokojówka przedstawia swoją wersję wydarzeń ws. DSK

Nafissatou Diallo powiedziała w wywiadach, że 14 maja otrzymała polecenie posprzątania luksusowego apartamentu, który wynajmujący miał już opuścić. Po wejściu do środka dwukrotnie powtórzyła: "Dzień dobry ! Obsługa !" Strauss-Kahn miał wyjść wtedy nagle nago z łazienki i zaatakował ją

USA. Pokojówka przedstawia swoją wersję wydarzeń

Nafissatou Diallo powiedziała w wywiadach, że 14 maja otrzymała polecenie posprzątania luksusowego apartamentu, który wynajmujący miał już opuścić. Po wejściu do środka dwukrotnie powtórzyła: "Dzień dobry ! Obsługa !" Strauss-Kahn miał wyjść wtedy nagle nago z łazienki i zaatakował ją

Brytania/ Kontrwywiad szkoli kasjerów supermarketów

supermarket, którego nie sposób upilnować, z podziemiem pełnym aut" - powiedział gazecie anonimowy ekspert od terroryzmu. Do konsultacji ze służbami specjalnymi przyznały się dwie sieci supermarketów - największa Tesco i Asda, wchodząca w skład amerykańskiej grupy Wal Mart. Amerykańska FBI twierdzi, że w

Skradziono dane ok. 17 mln klientów Deutsche Telekom

Do kradzieży doszło już w 2006 roku. Dane klientów sieci T- Mobile, w tym nazwiska, adresy, daty urodzenia, numery telefonów komórkowych i adresy e-mail były oferowane potem w internecie.O kradzieży zawiadomiono prokuraturę, która wszczęła dochodzenie. Sprawcy nie znaleziono. Koncern poinformował

"Time": Człowiekiem roku jesteś Ty

"Człowiekiem roku 2006 jesteś Ty" - ogłasza amerykański tygodnik "Time", zwracając się do użytkowników internetu i honorując w ten sposób masowy rozwój internetowych treści i społeczności, tworzonych poprzez sieć. Werdykt "Time'a" ogłoszono w niedzielę nad ranem

"Gazeta Polska" z 30-proc. spadkiem sprzedaży, czołowe tygodniki - w górę

"Polityka" (wzrost o 3,52 proc., 140 009 egz.). Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek" (wzrost o 1,88 proc., 134 428 egz.). Pisma prawicowe tracą Na czwartym miejscu pod względem sprzedaży znalazł się tygodnik "W Sieci". Jednak pismo Jacka Karnowskiego zanotowało duży

"Wprost" jeszcze przed aferą taśmową notował duże spadki sprzedaży. W dół także "W Sieci" i "Do Rzeczy"

"), natomiast trzeci "Newsweek" 120,8 tys. egz. (spadek o 3,6 proc.). Dalej znajdują się prawicowe tygodniki: "W Sieci" (77,2 tys. egz., spadek o 16,4 proc.) i "Do Rzeczy" (59,6 tys. egz., spadek o 30 proc.). Oba tytuły w ciągu ostatniego roku zdrożały o 2 zł. Dopiero

Wakacyjne problemy Polaków, ebola i Chazan - św. Paweł pro-life'u [JUTRO W TYGODNIKACH]

; Tematem numeru najnowszego wydania "W Sieci" jest "ciemna strona festiwalu Woodstock". Dziennikarze tygodnika osobiście wybrali się na tę imprezę i spotkali się z "bezwstydem, alkoholem i fetorem". "W Sieci" zapowiada także wywiad z Pawłem Zuchniewiczem. Więcej

"Wprost" podwoił sprzedaż po aferze taśmowej. W czerwcu średnio 108 tys. egz. i powrót do czołówki

Sikorskiego czy Jacka Rostowskiego, które wywołały kryzys polityczny i interwencję prokuratury w redakcji tygodnika. Jeden z czerwcowych numerów został wydany w rekordowym, liczącym 300 tys. egz. nakładzie, który i tak szybko zniknął z niektórych punktów sprzedaży. Wydawca "Wprost": Pierwsi

"Nagonka" na prof. Chazana, taśmy "Wprost" i zmagania z depresją [JUTRO W TYGODNIKACH]

ginekologu prof. Bogdanie Chazanie. W numerze również felieton Joanny Szczepkowskiej. Więcej w "Do Rzeczy" »> Tematem numeru jutrzejszego wydania "W Sieci" jest "cała prawda o trotylu" - wg tygodnika konieczne będą kolejne badania laboratoryjne w tej sprawie. W numerze

"Gazeta Polska" i "Wprost" z dużymi spadkami sprzedaży. "Uważam Rze" aż o 90 proc. w dół

: "W sieci" i "Do rzeczy".A liderzy?Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem w październiku pozostał "Gość Niedzielny" (137 tys. egzemplarzy), "Polityka" (128 tys.) i "Newsweek" (125 tys.). Wszystkie te trzy tygodniki odnotowały wzrost w porównaniu z

Wielowieyska: Nie radzimy sobie z kibolami. Mimo ekscesów wciąż mogą liczyć na obronę niektórych mediów

niektórych mediów - dodała publicystka. - Marek Pyza w tygodniku "W sieci" uważa, że wszystko jest w porządku, a tylko skretyniała "Gazeta Wyborcza" pisze listy, żeby przepraszać za transparent w Poznaniu. Z wielkim rozgoryczeniem czytam ten tekst, bo wydawało mi się, że są kwestie, w

"Putinowi ktoś musi w końcu utrzeć nosa", "Wszystkie kłamstwa wiceministra zdrowia" [JUTRO W TYGODNIKACH]

sprawie Sensora, ale robił to niczym rycerz na białym koniu w obronie prawa", czytamy w tygodniku, który test tytułuje "Wszystkie kłamstwa wiceministra zdrowia". Więcej» Najnowsze "W sieci" na okładce daje Lecha Wałęsę na tle sportowego samochodu. Tygodnik ma pokazać "

Szostkiewicz broni Lisa. "Robi to, czego nie robią media prawicowe, kościelne i katolickie"

Publicysta "Polityki" odnosi się do okładki pisma braci Karnowskich - "W Sieci" - na której znalazł się fotomontaż przedstawiający Tomasza Lisa w nazistowskim mundurze. Tygodnik (reklamujący się jako "Tygodnik Młodej Polski") zajawia to wydanie tytułem "Prawie jak

Niepublikowane zdjęcia Tuska i Putina po katastrofie smoleńskiej oraz nowe tropy w sprawie Iwony Wieczorek [JUTRO W TYGODNIKACH]

Zobacz wszystkie okładki »> W "Sieci" na okładce umieściło niepublikowane wcześniej zdjęcie uśmiechniętego Donalda Tuska na spotkaniu z Władimirem Putinem. Zdjęcie rzekomo zostało wykonane tuż po katastrofie smoleńskiej. "(...) im dłużej patrzymy na połączone wyraźną nicią

Sekrety życia żigolaka i faszyzm Rafała Ziemkiewicza oraz polscy poplecznicy Putina [W TYGODNIKACH]

, byłym ambasadorem Polski w Moskwie, który wyjaśnia, dlaczego Rosji nie stać na nową zimną wojnę. Na okładce "W sieci" Daniel Olbrychski w roli Kmicica, a w tle moskiewski Kreml. "Zaskakująca wolta, Olbrychski krytykuje Putina. Czy inni też się przebudzą?" - pyta tygodnik. "

W.Brytania. Chiński milioner chce przejąć brytyjską sieć handlową

. stu firm zatrudniających łącznie 30. tys. pracowników. Według tygodnika "Sunday Times" aktywa Sanpower sięgają 8 mld USD (50 mld juanów), a łączne obroty sięgają 56 mld juanów rocznie. Działający od 165. lat House of Fraser ma w W. Brytanii sieć 60. domów towarowych. W przeszłości w jej

Nawet Terlikowski krytykuje "W Sieci". "Okładka nie szkodzi Lisowi, ale Kościołowi"

Publicysta odnosi się do okładki tygodnika braci Karnowskich "W Sieci". Ci, sugerując, że stają w obronie Kościoła, porównują krytykę medialną księży molestujących nieletnich z... propagandą goebbelsowską. Na okładce swojego pisma umieścili też fotomontaż przedstawiający Tomasza Lisa w

Wielowieyska: Zdjęcia ze Smoleńska? "Do Rzeczy" ma schizofrenię

Tygodnik "Do Rzeczy" opublikował sekwencję 12 zdjęć Donalda Tuska i Władimira Putina ze Smoleńska. To odpowiedź na publikację "W Sieci", który na jednej z okładek zamieścił fotografię uśmiechających się do siebie Tuska i Putina, pytając: "Kim są dla siebie, w kontekście

"Branie kasy od partii i niezależność? To dno". Spór na Twitterze

liście PiS jest m.in. dziennikarz i publicysta Stanisław Janecki, obecnie w tygodniku "Sieci". Janecki zarobił ok. 40 tys. zł za obsługę PR i przygotowywanie opracowań dla posłów. Z kolei Radio Wnet Krzysztofa Skowrońskiego, byłego dziennikarza Trójki i Radia ZET, dostało 140 tys. zł. "

Taśmy "Wprost". "To nie są wielkie pieniądze - 50 tys.". Kolejny zapis rozmów polityków krąży w sieci [STENOGRAM]

Wczoraj tygodnik "Wprost" ujawnił fragment rozmowy szefa NBP Marka Belki z ministrem spraw wewnętrznych Bartłomiejem Sienkiewiczem. Dziś w sieci pojawił się zapis drugiej rozmowy, jaka miała mieć miejsce na początku lutego 2014 roku. Brać w niej mieli udział były minister transportu

Urbański nowym naczelnym "Uważam Rze Historia". "Z miłości do historii"

Andrzej Urbański, prezes TVP w latach 2007-2008, od grudnia ubiegłego roku jest felietonistą tygodnika "Uważam Rze". Jak donoszą Wirtualnemedia.pl, jako nowy redaktor naczelny "Uważam Rze Historia" ma ściągnąć do miesięcznika nowych autorów, aby stawić czoła rosnącej konkurencji

Karnowski tłumaczy się z insynuacyjnej okładki. "Zdjęcie powiedziało nam coś ważnego o tragedii smoleńskiej"

uśmiechał. W podtytule redakcja tygodnika pyta: "Kiedy poznamy prawdę?". - Myślę, że to zdjęcie coś ważnego o tragedii smoleńskiej powiedziało - komentował w TVP Michał Karnowski, publicysta "W Sieci". Co dokładnie miało mu "powiedzieć" to zdjęcie? - Że nie wiemy wszystkiego

Księża geje, reportaż z Dominikany i najbogatsze Polki [JUTRO W TYGODNIKACH]

W "Newsweeku": Pedofil ważniejszy niż Bóg. Reportaż z Dominikany. "Wśród biedy, z dala od ludzi, w piekielnym tropiku łatwo uwierzyć, że jest się poza dobrem i złem. Jako wysłannik Kościoła i postępu możesz być jak bóg" - czytamy w tygodniku. Wyznania duchownych

Marcin Prokop i Czesław Mozil właśnie przeszli do T-Mobile, a jeszcze niedawno reklamowali Play. "Cóż... Dziękujemy za współpracę"

programu X-Factor w telewizji TVN. Marcin Prokop był dziennikarzem, redaktorem naczelnym m.in. tygodnika "Przekrój", od wielu lat razem z Dorotą Wellman prowadzi program "Dzień Dobry TVN". Oto reklamy sieci Play z udziałem Mozila i Prokopa: Reklama Play z Marcinem Prokopem

Co zostało w Polsce po Janie Pawle II i o tym, jak PiS chce wybrać wybory [W TYGODNIKACH]

znajdziemy też m.in. reportaż z Wysp Wielkanocnych oraz rozważania, gdzie i jak po śmierci Jezusa Chrystusa narodziło się chrześcijaństwo. Więcej » W świątecznym wydaniu tygodnika "w Sieci" śledztwo dziennikarskie ws. Świętego Graala. A oprócz tego Jacek i Michał Karnowscy rozmawiają z

Ks. Boniecki jako "Adwokat diabła" na okładce "wSieci". Naczelny "TP": Prawicowy tabloid

;Prawicowy tabloid, który diabła zobaczy nawet w ewangelizacji"Do okładki odniósł się dzisiaj naczelny "Tygodnika Powszechnego" Piotr Mucharski. W tekście zatytułowanym "W te sieci się nie zaplątamy" pisze: "Owszem, zauważyliśmy tabloidową okładkę tygodnika "wSieci"

Lis jako esesman na okładce "W Sieci". Ziemkiewicz: "To aby nie fejk?" Twitter komentuje

TVN24.- Okładki "W Sieci" pokazuje, że prawicy zależy na Kościele tak samo jak Lisowi. Zarabiają na tym samym, w inny sposób - skomentował Błażej Strzelczyk z "Tygodnika Powszechnego".- Pomijam kwestię poziomu, ale Lis w wSieci ma na sobie mundur SS, a nie Goebbelsa - zauważył Roman

Taśmy "Wprost": Gorący wieczór w redakcji tygodnika. Szarpanina z ABW, dziennikarze nie wydali nagrań

1. Pierwsza wizyta ABW w redakcji "Wprost" Wczesnym popołudniem w środę Michał Majewski z tygodnika "Wprost" informuje na Twitterze, że agenci ABW weszli do redakcji tygodnika "Wprost": Weszło trzech panów z ABW. Żądają wydania nośników.— Michał Majewski

Sprawa "taśm prawdy" wyreżyserowana przez otoczenie Wilka?

Dwa dni przed zakończeniem kampanii wyborczej na prezydenta Elbląga do sieci wyciekło nagranie rozmowy Jerzego Wilka ze współpracownikami, przypomina tygodnik. Słychać na nim rozmowę Wilka na temat współpracy z działaczami elbląskiego Ruchu Palikota przy kampanii na rzecz przeprowadzenia

Niemiecki Media Markt proponował dzieciom zniżkę za dobre oceny. Urząd oburzony, sąd przyznaje rację sklepowi

Reklama o tej treści ukazała się w pasawskim tygodniku. Uczniom, którzy zaprezentowali w sklepie swoje świadectwo, oferował on upust w wysokości 2 euro za każdą ocenę "bardzo dobrą". Kopia świadectwa pozostawała w sklepie. Zakaz tak, ale... Akcję, która miała miejsce w 2011 roku

Znów głośno o okładce "Newsweeka". Macierewicz jako drugi Polak w kosmosie. "Odleciał"

, był bezwartościowy. Macierewicz nie po raz pierwszy występuje na okładce "Newsweeka". W kwietniu został przedstawiony jako talib. A artykule "Amok" tygodnik pytał, czy język nienawiści wywoła prawdziwą wojnę. Z kolei w zeszłym tygodniu prawicowy tygodnik "W Sieci" na

Falenta chce do końca lipca sprzedać wszystkie posiadane akcje Hawe

zgromadzeniu spółki. Kojarzony z Falentą cypryski Trinitybay Investments Ltd. ma 28 mln 23 tys. 509 akcji spółki, dających 27,08 proc. głosów na walnym. Biznesmen usłyszał w ubiegłym tygodniu zarzuty w sprawie współudziału przy nielegalnych podsłuchach, których treść publikował tygodnik "Wprost"

140 kg kokainy znaleziono w kartonach z bananami w niemieckich dyskontach

Paczki z podejrzanym białym proszkiem znaleźli w pudłach z bananami w poniedziałek rano pracownicy filii sieci Aldi w berlińskiej dzielnicy Reinickendorf. Powiadomiona o niecodziennym odkryciu policja znalazła narkotyki w kilku dalszych supermarketach w Berlinie oraz w Velten w Brandenburgii

"Przykro, że to Pan reklamuje Biedronkę". Stowarzyszenia Stop Wyzyskowi do Daniela Olbrychskiego

w sklepach sieci Biedronka. Spot kończy hasło "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty". Później, w rozmowie z tygodnikiem "Wprost", Olbrychski przyznał m.in., że pieniądze, jakie otrzymał za reklamę, są "nie tak grube, jak mówią. Ale duże". Stowarzyszenie: "

Burzyńska z "Wprost" odpowiada Sikorskiemu: Ta rozmowa świadczy o patologiach w funkcjonowaniu MSZ

tygodnika, Agnieszka Burzyńska: "Z ministrem zgadzamy się w jednym: rozmowa jest rzeczywiście 'ważna'. Dlatego właśnie ją upubliczniliśmy. Wbrew słowom szefa dyplomacji w jej trakcie padały wypowiedzi świadczące o patologicznych sytuacjach związanych z funkcjonowaniem MSZ"

Bloger i dziennikarz "Tygodnika Powszechnego" odpowiada biskupom: Proponujemy księżom, by nie czytali waszego listu

List, w którym biskupi ostrzegają m.in. przed złowrogą "gender, która zagraża rodzinie" ma być odczytany w niedzielę w kościołach.Nie o tym chcemy słuchać na mszy - podkreśla dziennikarz "Tygodnika Powszechnego" Błażej Strzelczyk. Jego list do biskupów szybko zyskał dużą

Awantura na konferencji Tuska. Prawicowi dziennikarze nie dawali innym dojść do głosu, przekrzykiwali premiera

, 2014 Piotr Gursztyn - publicysta tygodnika "Do Rzeczy" Koledzy z GPC i @RepublikaTV powinni byli dać więcej pola ludziom z mediów mainstreamu. To by było dla PDT znacznie trudniejsze.— Łukasz Warzecha (@lkwarzecha) czerwiec 19, 2014 Łukasz Warzecha - publicysta tygodnika "W Sieci

Merkel będzie rozmawiała z Obamą o działaniach NSA. "Podsłuchiwanie przyjaciół jest niedopuszczalne"

jest niedopuszczalne - podkreślił Seibert, dodając, że minęły już czasy zimnej wojny. Rzecznik niemieckiego MSZ powiedział z kolei, że dyrektor tego resortu ds. politycznych spotka się w poniedziałek z ambasadorem USA w Berlinie. Niemiecki tygodnik "Der Spiegel" poinformował, że podejmowane w

Tusk: Wiarygodność Piskorskiego nie różni się niczym od wiarygodności jego oświadczeń majątkowych

ocenie oczerniająca, ale nie ma pewności, że wygrałbym taki proces . - Czy mam iść także do sądu z tygodnikiem "W Sieci" który informuje , że przybijałem "żółwiki" z Putinem i radowałem się z wypadku samolotu? - pytał Tusk. Premier zapowiedział też, że nie zamierza w trakcie kampanii

"Der Spiegel": Konina sprzedawana jako wołowina pochodziła z Polski

Jak twierdzi "Der Spiegel" w wydaniu dostępnym od niedzieli w kioskach, niemiecka firma Brandenburger Dreistern Konserven GmbH, producent sprzedawanego w sieci tanich sklepów Aldi Sued gulaszu wołowego, kupowała mięso od pośrednika Transmeat Schoeller GmbH, który z kolei importował je od

Politycy PiS: "Wiceminister z PO popełnił plagiat. Jest dowód"

honorowej dymisji Gawłowskiego. Powoływali się m.in. na przykład Niemiec, gdzie dochodziło do dymisji w podobnych sytuacjach. O sprawie jako pierwszy napisał tygodnik "Sieci" w lipcu br. Autor artykułu twierdził w nim, że w pracy doktorskiej Gawłowskiego, obronionej w Społecznej Akademii Nauk w

Wybrano dziennikarza roku. Nagroda im. Woyciechowskiego trafia do "Polityki"

Tuska" z 19 sierpnia 2012 r. oraz "Taki (para)bank, jakie państwo" z 26 sierpnia 2012 r.Robert Zieliński z "Dziennika Gazety Prawnej" za cykl publikacji o e-aferze w Centrum Przetargów Informatycznych MSWiA, którego zwieńczeniem był artykuł "E-afera" w "Tygodniku

W Kanadzie program lojalnościowy tak dobry jak rządowe papiery

Media cytowały fragment raportu. "Jedna z najsilniejszych na kanadyjskim rynku sieci detalicznych, Canadian Tire, zbudowana została w oparciu o koncept całkowicie nieznany na amerykańskim rynku sprzedaży detalicznej, a jej pozycja rynkowa i znaczenie dla kanadyjskiego konsumenta są często

UE domaga się od USA wyjaśnień ws. domniemanego szpiegowania

wrogów - dodała niemiecka minister. Ambasada celem ataku Niemiecki tygodnik "Der Spiegel" podał w sobotę, że podległa rządowi Stanów Zjednoczonych NSA obejmuje swą działalnością wywiadowczą najprawdopodobniej również Unię Europejską. Tygodnik powołuje się na pochodzący z września 2010 roku

"Czy biskupi będą bronić też tych, którym sumienie mówi, że antykoncepcja i in vitro są moralne?"

W sieci pojawił się apel do nauczycieli o składanie deklaracji wiary podobnej do tej podpisywanej przez lekarzy. Ministerstwo Edukacji zareagowało krytyką i ostrzeżeniami. Co z kolei zirytowało hierarchów kościelnych. Wczoraj w oświadczeniu episkopatu abp Gądecki zapewniał, że "każdy obywatel

"Kaczyński siedzi, Dmowski i Piłsudski stoją. Tylko dlaczego Piłsudski tak spokojny nad mapą dzisiejszej Polski?"

Tym odnosi się w najnowszej "Polityce" do wydania "W Sieci", na którego okładce znalazł się obrazek przedstawiający Józefa Piłsudskiego, Romana Dmowskiego, kard. Stefana Wyszyńskiego i Lecha Kaczyńskiego. Tytuł tego numeru tygodnika zachęcał: "Co dziś powiedzieliby nam

Gugała ironizuje: A co miał powiedzieć Kaczyński? "U nas jest badziewie totalne"?

- Nasze kolejne rządy będą już bez koszmarnych koalicjantów - mówi m.in. Kaczyński w wywiadzie dla tygodnika "W sieci". - Takie wypowiedzi polityka są rzeczą naturalną. Robi się to, by zmobilizować elektorat. Ale pytanie, na ile to skuteczne - zastanawiał się Paweł Lisicki, szef tygodnika

Karnowski po odejściu z "Uważam Rze". "Betoniarkowo-buraczano-kokosowa korporacja"

Michał Karnowski został zwolniony z funkcji zastępcy redaktora naczelnego tygodnika "Uważam Rze". Jak pisały media: miał być to efekt pojawienia się w poniedziałek na rynku dwutygodnika "W sieci". M. Karnowski jest w zarządzie spółki wydającej pismo. Dziennikarz zgodził się na

Kolejny skandal z udziałem USA? "Der Spiegel": Ich służby szpiegowały centralę ONZ w Nowym Jorku

Specjalistom NSA udało się w lecie 2012 roku, po złamaniu zabezpieczeń, dostać do wewnętrznej sieci wykorzystywanej przez ONZ do organizowania telekonferencji - czytamy w materiale opublikowanym w niedzielę na stronie internetowej "Spiegla". Specjalistom amerykańskim udało się przy okazji

Wszystko, co musisz wiedzieć o "aferze taśmowej" [PUNKT PO PUNKCIE]

GROM-u Dariusz Zawadka - I chcą ją [moją żonę - red.] trzepać. Cały 2012 rok - miał się żalić Nowak. W sieci krąży zapis kolejnej nielegalnie nagranej rozmowy, jaką mieli odbyć polscy politycy. Tym razem mają rozmawiać o żonie b. ministra transportu Sławomira Nowaka. Oświadczenie NBP NBP wydało

Portugalia. Ministrowie w obawie przed podsłuchami korzystają z prywatnych maili

Według ustaleń lizbońskiego tygodnika, członkowie centroprawicowego gabinetu wkrótce po objęciu urzędów w czerwcu br. wymienili się między sobą prywatnymi adresami e-maili i numerami telefonów komórkowych. "Rzadziej porozumiewają się za pośrednictwem oficjalnej sieci komunikacji rządowej"

"Mówiąc Wprost" - tajemnicza strona w obronie Belki i Sienkiewicza. Kto ją stworzył? NBP i MSW zaprzeczają

wierną transkrypcją". Porównanie to dobitnie wykazuje błędy, które popełnił "Wprost", pracując nad swoim głośnym, "taśmowym" tekstem. Kto za tym stoi? NBP? Belka? Pojawienie się w sieci tej strony szybko wywołało wiele komentarzy. Duża część z nich sugerowała, że za stroną (na

"Moi rodzice" - Marta Kaczyńska wydaje wywiad rzekę. ''Prawdziwy obraz Kaczyńskich, nie ten kreowany przez media''

. Sentymentalna podróż w czasy dzieciństwa i młodości Autorką wywiadu z córką Lecha i Marii Kaczyńskich jest Dorota Łosiewicz, publicystka tygodnika "W Sieci". - Z Martą Kaczyńską spotykałyśmy się w Sopocie. Spędziłyśmy wspólny tydzień, podczas którego zabrała mnie w sentymentalną podróż do czasów

Ochrona Kaczyńskiego za 100 tys. zł z publicznych pieniędzy? Wróbel: To nam się zwraca

. Tylko w pierwszej połowie sierpnia usługi ochroniarzy kosztowały 156 tys. zł."Newsweek" oskarża: z pieniędzy podatników PiS stworzyło finansową sieć służącą prezesowiDlaczego tak drogo? Według tygodnika w cenę wliczono m.in. podnajem budki znajdującej się na posesji sąsiadującej z willą

USA podsłuchują 500 mln rozmów w Niemczech. Merkel żąda zaostrzenia ochrony danych

politycznych. 500 mln rozmów telefonicznych, e-maili, SMS-ów miesięcznie Tygodnik "Der Spiegel" ujawnił, powołując się na wewnętrzny dokument NSA, że amerykański wywiad miesięcznie w samych Niemczech rejestruje średnio ok. 500 mln rozmów telefonicznych, e-maili i SMS-ów. W dokumencie sklasyfikowano

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

W sieci

W sieci – utwór dramatyczny Jana Augusta Kisielewskiego z 1899 roku W sieci – powieść Michaela Crichtona z 1993 roku (znana też pod tytułem System) W sieci – film z 1994 roku, będąc ekranizacją powieści Michaela Crichtona W Sieci – polski tygodnik

W Sieci

W Sieci, zapis styl. wSieci – polski tygodnikDo 20 grudnia 2012 pismo było wydawane w cyklu dwutygodniowym (pierwsze 3 numery), od 4. numeru wydanego 31 grudnia 2012 jest to tygodnik. społeczno-polityczny tworzony w większości przez byłych dziennikarzy „Uważam Rze

Biedronka (sieć handlowa)

.). Do roku 2002 spółka była także właścicielem hipermarketów Jumbo oraz hurtowni cash&carry Eurocash, jednak w związku z problemami całej grupy sieci te zostały sprzedane.W 2008 nastąpiło przejęcie ponad 120 sklepów niemieckiej sieci Plus oraz przekształcenie ich w kolejne sklepy sieci Biedronka. W zestawieniu

Komputronik

przez portal Money.pl i tygodnik Wprost za 2009 (100% bezpieczeństwo transakcji). Obecnie Komputronik ma sieć sklepów w całej Polsce.26 kwietnia 2013 ruszył pierwszy sklep bez kasy, który mieści się w CH Jupiter w Warszawie. Klient zamiast koszyka otrzymuje tablet, a kasjera zastępuje wpłatomat.

CCC (przedsiębiorstwo)

. z o.o. – spółka zajmująca się produkcją obuwia CCC Boty Czech s.r.o. – spółka zależna, odpowiedzialna za organizację sieci i sprzedaż produktów na terenie Czech. CCC Hungary Shoes Kft. - spółka zależna, odpowiedzialna za organizację sieci i sprzedaż produktów na terenie Węgier. CCC Slovakia

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.