tv republika

aw

TV Republika w kolejnym pakiecie telewizyjnym

TV Republika w kolejnym pakiecie telewizyjnym

TV Republika znajdzie się w cyfrowym pakiecie sieci Vectra. Stacja będzie szóstym kanałem informacyjnym w ofercie Vectry obok TVP Info, TVN24, Polsat News, Superstacji oraz TVN24 Biznes i Świat. Dotąd konserwatywna telewizja, podkreślająca swoją niezależność, trafiła już do ofert Cyfrowego Polsatu oraz sieci UPC Polska.

Reporter TV Republika przedziera się przez tłum i goni berkutowców. Dziennikarz BBC News: Odwaga czy głupota?

Reporter TV Republika - znany m.in. z bardzo ekspresyjnego relacjonowania zajść 11 listopada w Warszawie - jest teraz na Ukrainie. Jego relacja rozpętała na Twitterze gorącą dyskusję. Moskiewski korespondent BBC News pytał: To odwaga czy już głupota? A może jedno i drugie?

SMS: Wiceszef PiS załatwił TV Republice nadawanie na Cyfrowym Polsacie. Lipiński zaprzecza

Wiceprezes Adam Lipiński załatwił TV Republika darmowe wejście na Cyfrowy Polsat - taki anonimowy SMS dostali politycy z kierownictwa PiS. Trzymają go w ścisłej tajemnicy - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Owsiak kłóci się z dziennikarzem TV Republika: Może miałeś za mało lat, kiedy zaczynałem. Już wtedy pisałem listy, bo się nie zgadzałem

Owsiak kłóci się z dziennikarzem TV Republika: Może miałeś za mało lat, kiedy zaczynałem. Już wtedy pisałem listy, bo się nie zgadzałem

TV Republika na platformie Polsatu. "2,5 mln Polaków dostanie szansę oglądania"

TV Republika na platformie Polsatu. "2,5 mln Polaków dostanie szansę oglądania"

Telewizja Republika będzie nadawała swój program w kilkudziesięciu kablówkach regionalnych, wtym m.in. w takich jak Chopin, Grudziądz, Hajnówka oraz na swojej stronie internetowej.[BLOG] "TV Republika" - Wielka płatna medialna ściemaStart: 10 kwietniaTelewizja Republika wystartowała w

Rydzyk uderza w TV Republika: Skąd ma miejsce na satelicie? Sakiewicz: Nie dostaliśmy go za darmo

Rydzyk uderza w TV Republika: Skąd ma miejsce na satelicie? Sakiewicz: Nie dostaliśmy go za darmo

: 'My już nie potrzebujemy TV Trwam, my mamy TV Republika'" - pisze i dodaje, że obecnie organizowane są marsze w obronie TV Trwam, a tymczasem "ludzie znani" nawołują na nich do oglądania TV Republika. "Czy to nie jest zagranie na emocjach ludzi, patriotyzmie, na miłości do Ojczyzny

Media wg Berełkowskiego: "TV Republika swoim istnieniem ogranicza skalę kłamstwa". I znowu: gra na patriotyzmie, moralności...

Media wg Berełkowskiego: "TV Republika swoim istnieniem ogranicza skalę kłamstwa". I znowu: gra na patriotyzmie, moralności...

biznesmen."Tysiące patriotycznie nastawionych obywateli...""Jestem przekonany, że tysiące patriotycznie nastawionych obywateli, liczących na rentowność swoich aktywów, poprze nas - widzę to już dziś" - pisze Berełkowski. Prezes TV Republika podkreśla, że jego zdaniem za kilka lat w

"O Maryjo! Wojna? Konflikt na prawicy stał się faktem" - Rzeczkowski o sporze TV Trwam z TV Republika

"O Maryjo! Wojna? Konflikt na prawicy stał się faktem" - Rzeczkowski o sporze TV Trwam z TV Republika

A chodzi o spór Tadeusza Rydzyka z Tomaszem Sakiewiczem. Dyrektor TV Trwam opublikował ostatnio oświadczenie o swojej konkurencji: "Jeżeli ta telewizja jest niezależna, zadaję pytanie: skąd ma miejsce na satelicie? Zostałem poinformowany, że otrzymano je za darmo od właściciela Polsatu. Jaka

TV Republika: Chętnie skontrolujemy WOŚP zgodnie z propozycją. Rzecznik Orkiestry: Źle zrozumieli albo udają

TV Republika: Chętnie skontrolujemy WOŚP zgodnie z propozycją. Rzecznik Orkiestry: Źle zrozumieli albo udają

"Telewizja Niezależna SA informuje, iż przyjmuje Pana zaproszenie do przeprowadzenia kontroli" - zwraca się do Jurka Owsiaka Piotr Barełkowski, prezes zarządu spółki, która jest właścicielem stacji TV Republika. "W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą o wskazanie osoby

TV Republika. Nowa prawicowa telewizja ma koncesję na nadawanie

TV Republika. Nowa prawicowa telewizja ma koncesję na nadawanie

Jaka to będzie stacja? - Jednym z powodów tworzenia TV Republika jest to, co się stało w 1989 r., czyli Magdalenka i Okrągły Stół. Powstało państwo ułomne, które do dziś funkcjonuje. Nieudane reformy czy rola, jaką dziś odgrywają postkomuniści, to efekt niedokończenia polskiej rewolucji. I to nie

TV Republika już na satelicie. Wielka radość na prawicowych portalach: "Upadł monopol"

TV Republika już na satelicie. Wielka radość na prawicowych portalach: "Upadł monopol"

Założona przez prawicowych dziennikarzy TV Republika rozpoczęła dziś nadawanie na satelicie i sieciach kablowych. Wydarzenie to spotkało się z entuzjazmem prawicowych mediów. "Upadł monopol medialny" - krzyczy nagłówek na Niezalezna.pl.Rusza TV Republika. Dr Alicja Jaskiernia: Nie jestem

Owsiak parodiuje telewizję Republika. "To właśnie dla Was powołaliśmy Pe.publikę!"

Owsiak parodiuje telewizję Republika. "To właśnie dla Was powołaliśmy Pe.publikę!"

- komentował potem Owsiak na wideoblogu. TV Republika nie pozostała mu dłużna, pytając w swoim programie "czego boi się Owsiak?". Do oskarżeń przyłączył się portal Niezależna.pl, pisząc o słowach Owsiaka jako o "języku nienawiści". "Tęczowa telewizja Pe.publika" Teraz na

Rosyjski dziennikarz po awanturze u Wildsteina: Tam było czterech bokserów na mnie jednego

Rosyjski dziennikarz po awanturze u Wildsteina: Tam było czterech bokserów na mnie jednego

Jak pisaliśmy wczoraj w trakcie nagrania programu Bronisława Wildsteina w TV Republika wyszło dwóch gości. Pierwszy wyszedł prof. Andrzej Nowak (bliski PiS historyk i sowietolog) po tym, jak Kirianow przerwał jego wypowiedź. Potem wyszedł sam Kirianow.- Pan profesor chciał wygłosić referat na temat

O. Rydzyk gra na Macierewicza? "PiS inwestuje w media, które zagrażają imperium księdza" - przekonuje Nowakowska

O. Rydzyk gra na Macierewicza? "PiS inwestuje w media, które zagrażają imperium księdza" - przekonuje Nowakowska

. Jest konflikt, bo PiS inwestuje mocno w gazety prawicowe i TV Republika. A to jest tak naprawdę bezpośrednie zagrożenie dla medialnego imperium o. Rydzyka. Ten artykuł to krytyka Jarosława Kaczyńskiego, jako lidera zmęczonego, niezdolnego do wygrania - mówiła dziennikarka w "Poranku Radia TOK FM

DR Konga: Atak na lotnisko w Kinszasie i budynek państwowych mediów. Sytuacja opanowana, zabito 40 napastników

DR Konga: Atak na lotnisko w Kinszasie i budynek państwowych mediów. Sytuacja opanowana, zabito 40 napastników

- Mamy całkowitą kontrolę nad sytuacją - powiedział agencji Reutera rzecznik rządu DR Konga Lambert Mende dodając, że w atakach na budynki lotniska, publicznych mediów i koszary wojska zginęło około 40 bojowników.Agencja Reutera informowała wcześniej, powołując się na dziennikarzy pracujących w budy

"W prawicowej Polsce będzie można być gejem, ale pod warunkiem, że gejem heteroseksualnym"

"W prawicowej Polsce będzie można być gejem, ale pod warunkiem, że gejem heteroseksualnym"

Michalski wraca na stronach "Dziennika Opinii" do marszu narodowców, podczas którego uczestnicy spalili tęczę na warszawskim pl. Zbawiciela. Autor Krytyki Politycznej ironizuje: "Będzie w prawicowej Polsce można być gejem, ale pod warunkiem, że się będzie gejem heteroseksualnym. Będzi

Klijnstra: "W Holandii uznawano mnie za lewicowca, w Polsce obwołano mnie prawicowym oszołomem"

Klijnstra: "W Holandii uznawano mnie za lewicowca, w Polsce obwołano mnie prawicowym oszołomem"

. "W Holandii uznawano mnie za lewicowca, w Polsce obwołano mnie prawicowym oszołomem"."Szufladki są przez cały czas"Dziennikarka "Przekroju" zapytała Klijnstrę o jego współpracę z nowo powstałą telewizją Republika. "Nie muszę się zgadzać z poglądami wszystkich ludzi

Prezes Telewizji Republika odchodzi. "Zostawiam firmę w dobrym stanie i oddaje ją w dobre ręce"

Prezes Telewizji Republika odchodzi. "Zostawiam firmę w dobrym stanie i oddaje ją w dobre ręce"

projektem, nie zdradza jednak, co to będzie. TV Republika można oglądać m.in. w sieciach UPC, Vectra oraz w Cyfrowym Polsacie i w internecie. Media wg Berełkowskiego Sam Berełkowski jeszcze pół roku temu przekonywał, że Telewizja Republika "ogranicza skalę kłamstwa" mediów "głównego nurtu

Kaczyński w konflikcie z o. Rydzykiem? Girzyński: "To taka kaczka dziennikarska"

Kaczyński w konflikcie z o. Rydzykiem? Girzyński: "To taka kaczka dziennikarska"

. Twierdząco odpowiedział na pytanie, czy jego zdaniem Jarosław Kaczyński i PiS "tracą wiarę w siłę mediów Tadeusza Rydzyka". - Te media, poprzez swoją jednostronność, jawną propagandę, przestają być wiarygodne - powiedział. - Ta druga prawicowa telewizja [Republika TV - red.] wychodzi tutaj

Kto jest lepszym katolikiem? Rydzyk atakuje Sakiewicza i "Gazetę Polską"

Kto jest lepszym katolikiem? Rydzyk atakuje Sakiewicza i "Gazetę Polską"

Jeszcze 10 kwietnia nic nie zapowiadało otwartej awantury. Widzowie TV Republika mogli śledzić mszę z archidiecezji warszawskiej w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej, którą transmitowano z logo TV Trwam. Atak nastąpił wczoraj w "Naszym Dzienniku". O. Rydzyk w rozmowie z gazetą wrócił

Iran: Zatrzymano "terrorystów o brytyjskich powiązaniach"

Jak poinformowała anglojęzyczna Press TV, złapani dokonali pięciu zabójstw w ciągu dwóch lat. Zatrzymano ich w mieście Mariwan. Szef irańskiego wywiadu powiedział, że opłacani byli przez dowódcę Komali, kurdyjskiej grupy uznawanej za terrorystyczną. Jego zdaniem miała ona dokonać zabójstw w

TV Kaukaz już nadaje. Gruzja kontra Rosja

TV Kaukaz już nadaje. Gruzja kontra Rosja

Pierwszy program nowej stacji telewizyjnej był maratonem w konwencji pytanie-odpowiedź pomiędzy prezydentem Micheilem Saakaszwilim a gruzińskimi telewidzami.Według Roberta Parsonsa, dyrektora kanału TV Kaukaz, byłego korespondenta BBC w Tbilisi, "stacja nie będzie tubą propagandową władz"

TVN sprzedał Magdę

Magda M. przemówi po rosyjsku. TVN sprzedał właśnie prawa do produkcji serialu w Rosji i byłych radzieckich republikach. Prawa od Grupy TVN kupił Sony Pictures Television International, jeden z czołowych producentów telewizyjnych na świecie. "Magda M." to jeden z najchętniej oglądanych

Taśmy Stokłosy - c.d. Kto nagrywał prokuratora? Nie chcą się przyznać

Taśmy Stokłosy - c.d. Kto nagrywał prokuratora? Nie chcą się przyznać

Kamil Ceranowski jest redaktorem naczelnym pilskiej telewizji Express TV. Przed tygodniem zawiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez prokuratora Roberta Kiełka, który oskarża byłego senatora Henryka Stokłosę o korupcję, bicie pracowników i niszczenie środowiska. Proces trwa

Po ataku wirusa w Iranie: "nuklearni szpiedzy" aresztowani

Teheran nie ma wątpliwości - za niedawnym atakiem zaawansowanego wirusa Stuxnet na komputery pracowników pierwszej irańskiej elektrowni atomowej w Buszer stali "szpiedzy". W Iranie rozpoczęły się aresztowania. Według państwowej stacji Press TV w ramach operacji, której szczegóły nie są

Mołdawia/ Aresztowania demonstrujących w rocznicę połączenia z Rumunią

. Członkowie filmującej obchody ekipy prywatnej mołdawskiej telewizji Pro TV zostali również zatrzymani, ale potem ich zwolniono. "Dziesiątki policjantów aresztowały członków Partii Liberalnej, którzy szli chodnikiem na cmentarz" - powiedział przez telefon komórkowy przebywający w policyjnej celi

Użytkownik Wykop.pl obala oskarżenia przeciwko WOŚP. Punkt po punkcie. "Większość to zwyczajne brednie"

. "Uniwersytet WOŚP". Fot. Wykop.pl 5. "Rewelacje" TV Republika Rineo omawia materiał wyemitowany przez TV Republika, w którym dziennikarze stacji sugerują m.in., że Jerzy Owsiak czerpie korzyści finansowe z działalności WOŚP. Internautaw 10 punktach wytyka wszystkie bzdury zawarte w

Jak Gliński postrzega media? "Manipulują", "Traktują mnie jak półwariata", "pedofilia przykryła referendum"

opozycją" - orzekł.Według kandydata PiS na prezydenta Warszawy, rynek prasowy jest stosunkowo zróżnicowany, gdyż "są dwa nowe niezależne tygodniki, które zadomowiły się na rynku". Uważa on jednak, że w telewizjach nie ma równowagi. "Telewizja Trwam jest blokowana, a TV Republika jest

"Gotowość do dyskusji jest cnotą. Tej cnoty bardzo nam brakuje". Dlaczego zamiast dyskutować walczymy?

studia podczas programu Bronisława Wildsteina w TV Republika. - To miała być dyskusja, a nie wygłaszanie referatów. On tego nie wytrzymał, wstał i pożegnał się - mówił o Nowaku Kirianow w Radiu TOK FM.Czy Polacy nie potrafią już dyskutować?Krzysztof Lepczyński: Rozmawiać czy nie rozmawiać?Dr Bogdan

Dziennikarze mniejszości białoruskiej bronią Romaszewskiej-Guzy

program w języku białoruskim na teren Republiki Białoruś. W ciągu dwóch lat istnienia Biełsat stał się ważnym czynnikiem szerzenia obiektywnej informacji i budowy społeczeństwa obywatelskiego na Białorusiń - napisano w oświadczeniu.Uczestnicy zjazdu, dziennikarze ze środowiska mniejszości białoruskiej w

Słynny francuski neurochirurg poleciał do Korei Płn.?

Mężczyznę, zidentyfikowanego przez znawców Korei Płn. jako "bez wątpienia" Kim Dzong Nam, nagrała japońska telewizja Fuji TV. Dwa dni później niewymieniony z nazwiska neurochirurg został sfilmowany na lotnisku Charles'a de Gaulle'a w samochodzie należącym do północnokoreańskiej misji

Kaczyński sugeruje: Gliński może być kandydatem PiS na prezydenta. Gliński zaskoczony

telewizję niż Telewizja RepublikaKaczyński odniósł się też do otrzymania przez Fundację Lux Veritatis - nadawcy TV Trwam - miejsce na pierwszym multipleksie. Ocenił, że jest to znak, iż działa nacisk społeczny. Według niego rządzący "zobaczyli, że jest źle".- Gdyby w dalszym ciągu w różnych

Irańska TV: Neda była agentką Zachodu

dziewczyny, czułość starego nauczyciela muzyki, który obejmuje konającą uczennicę i powtarza "Nie bój się, Neda, nie bój się", rozpaczliwe wrzaski ludzi dookoła, w tle Islamska Republika Iranu, która po 30 latach od rewolucji drży w posadach.Niektórzy od początku zapowiadali, że filmik stanie się

Trzy lata za flagę na choince

Kawalience wypłacić od miliona do 1,5 miliona rubli białoruskich (1000-1500 zł) każdemu z trzech funkcjonariuszy w ramach "rekompensaty moralnej".Przedstawiciel białoruskiej organizacji obrony praw człowieka "Wiasna" Walancin Stefanowicz powiedział TV Biełsat po procesie, że dzięki presji

Rozerotyzowany kraj? Kult młodości? Strach przed bezrobociem? Czyli jakie są współczesne Niemcy

więcej niż 34 lata - co do miejsca i okoliczności przyjścia ich dziecka na świat idzie w parze ze spadającą liczbą urodzeń w kraju. Choć i tak 93 proc. Niemek chce urodzić dziecko.Jednocześnie przyszłe matki zalewa fala poradników, głosów ekspertów, a nawet seriali TV z niemowlakiem w roli głównej

Korea Północna oskarży zatrzymane Amerykanki o szpiegostwo

- Nielegalne wkroczenie przez amerykańskie reporterki na terytorium Ludowo-Demokratycznej Republiki Korei i ich domniemane wrogie działanie zostało potwierdzone przez dowody i zeznania - podała KCNA, północnokoreańska agencja prasowa. Przed tygodniem gazeta "Asia Times" napisała, że

Max Kolonko poszedł na wojnę z islamem i został nową gwiazdą internetu. "Mówię, jak jest"

takie: "Max, szacunek dla Ciebie za kawał dobrej dziennikarskiej roboty. Jak się nie obudzimy, to za 20 lat muslimy nas wytną w pień, zgwałcą nasze kobiety i ubiorą je w szmaty od stóp do głów...".Kanał Max TV ma 150 tys. subskrybentów. To pięć razy więcej niż TVP, która ma ich ledwie 28

Mołdawia: aresztowania demonstrujących w rocznicę połączenia z Rumunią

zatrzymani przez policję, gdy udawali się z kwiatami na groby mołdawskich działaczy, którzy po przewrocie bolszewickim w Rosji przeforsowali przyłączenie Besarabii do Rumunii. Aresztowani zostali odwiezieni karetkami policyjnymi. Członkowie filmującej obchody ekipy prywatnej mołdawskiej telewizji Pro TV

Iran: Cios w plecy demonstrantów

republiki islamskiej - napisał prezydent.Dziewczyna zginęła 20 czerwca w centrum Teheranu. Według świadków zastrzelił ją bojówkarz z rewolucyjnej milicji basidżich, zdaniem władz zginęła z ręki demonstranta.W niedzielę telewizja państwowa Press TV przedstawiła zeznania dwóch anonimowych świadków, którzy

Wrze wciąż w Iranie

; - poinformowała telewizja. Press TV oskarżyła również "wichrzycieli" o podpalenie w sobotę meczetu oraz 2 stacji benzynowych i posterunku wojskowego.Władze ostrzegały wcześniej, że policja będzie zdecydowanie reagować jeśli zostaną zorganizowane nielegalne manifestacje. Liderzy opozycji odwołali więc

Czapka kpt. Wrony, chopper z USA, koncerty: Co nas czeka na XX Finale WOŚP

robimy rzecz zawodową, gramy wszyscy - mówił, prezentując najciekawsze przedmioty wystawione w tym roku na aukcjach WOŚP.A jest ich sporo: gitara Republiki, Porsche Cayenne, na którym rekord prędkości pobił Adam Małysz, koszulka Realu Madryt z autografem Cristiano Ronaldo czy tradycyjne karty

Rosja nie chce dać autonomii Tatarom

pełnomocnictw między Moskwą i republiką Tatarstan. Umowę jesienią ub.r. wstępnie zatwierdził Władimir Putin i tatarski prezydent Mintimer Szajmiew. Umowa poszerza autonomię republiki w sprawach gospodarczych i kulturalnych, stawia wymóg dobrej znajomości tatarskiego przez prezydenta i wyższych urzędników

Po zamachu: "W niedalekiej przyszłości Iran przeprowadzi zemstę"

przez Pakistan - poinformowała państwowa Press TV. - Przedstawiciel Pakistanu zapewnił Teheran, że jego kraj użyje wszelkich środków, by zabezpieczyć granicę z Iranem".Według agencji ISNA dyrektor departamentu ds. Azji zachodniej w irańskim MSZ stwierdził, iż "Republika Islamska oczekuje ze

"Wywożą ludzi w ciężarówkach, mnóstwo rannych". Brutalnie stłumiono marsz w Mińsku

!", "Precz z Gułagiem!", "Wybory bez Łukaszenki!", "Niech żyje Białoruś!". Z siedziby KGB (Komitetu Bezpieczeństwa Państwowego Republiki Białorusi) zerwano zielono-czerwoną flagę, powieszono biało-czerwono-białą. Taką sama powieszono na pomniku Lenina - informuje blog

Jego Ekscelencja Ji ~ Gruša w Poznaniu

Filologii Słowiańskiej UAM. Jir~ Gruša, założyciel pierwszych niezależnych pism kulturalnych "Tvár" i "Sešity" i sygnatariusz Karty 77, został w 1980 r. uwięziony za wydanie powieści "Kwestionariusz czyli modlitwa za pewne miasto i przyjaciela" (przetłumaczonej również

Wybuch w mauzoleum: Nagranie pokazuje ciało w worku [NA ŻYWO]

Islamskiej Republiki Iranu. Na stopklatce z tego materiału widać worek z ciałem w środku. Wideo nagrano po wczorajszym wybuchu w mauzoleum. Początkowo lokalne media państwowe informowały, że w sobotnim wybuchu zginęli ludzie, później się z tej informacji wycofano. Nie wiadomo kim jest zmarły na widoczny

Syberyjscy szamani obrazili się na wicepremiera Rosji

odniesieniu do państwowej TV przytaknęli mu demokraci) oraz za drukowanie w gazetach dobrych artykułów "obok reklam burdeli, szamanów oraz innych oszustów". Rosyjscy urzędnicy nie zwykli przejmować się polityczną poprawnością, która w Rosji uchodzi za mało znaną i zupełnie niezrozumiałą

Nowy patriotyczny kanał rosyjskiej telewizji

Rosyjskie Ministerstwo Obrony uruchomiło wczoraj nowy, "patriotyczno-wojskowy" kanał TV Kanał, o wdzięcznej nazwie Gwiazda, rozpoczął nadawanie w Moskwie, a w maju - dzięki wojskowym przekaźnikom - ma objąć całą Rosję. Będzie nadawał przez 18 godzin dziennie. Według rzecznika MON

Młodzieżowa stacja telewizyjna 4fun.tv w gmachu dawnej ambasady Korei Północnej

wytwórnia płytowa Gmach ambasady Koreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej przy Bobrowieckiej na Czerniakowie uroczyście oddano do użytku w 1984 r. z okazji przyjazdu Wielkiego Wodza Towarzysza Kim Ir Sena. To majestatyczny budynek o nieco azjatyckiej sylwetce. O tym, że była to siedziba placówki

Kaukaz: przesłuchanie polskich dziennikarzy

Czeczenii, Inguszetii czy Płn. Osetii. W marcu spotkało to m.in. dziennikarza TV japońskiej. Polacy w ostatnich dniach maja uczestniczyli w wycieczce po Czeczenii, którą organizowały rosyjskie władze. Celem takich propagandowych wypraw jest przedstawienie sukcesów stabilizacji republiki, w której trwa

Rosyjski rząd chce zlikwidować większość wyższych uczelni

instytutów, które rzadko mogą się pochwalić solidnością.Kiedy prezydent Tatarstanu Mintimar Szajmijew dwa miesiące temu zarządził generalną kontrolę uczelni w swej republice, władze zamknęły 67 takich uczelni oraz ich filii. Okazało się, że tatarskie politechniki lub instytuty humanistyczne mieściły się w

Ziemkiewicz dla Gazeta.pl: "Leming" to też Polak, tylko oszukany. Nie trzeba go zwalczać

przychodzi zła koniunktura, czeka nas bardzo bolesne zdziwienie. Można wskazać kraje, które w podobnej sytuacji osiągnęły znacznie więcej, nawet wśród tych, które jak republiki bałtyckie startowały z niższego od nas poziomu. Ale my nie wyzwoliliśmy się z postkolonialnej mentalności.Rządzi nami postkolonialna

Łukaszenka się mści

Satyryczne kreskówki z prezydentem Aleksandrem Łukaszenką w roli głównej Telewizja Biełsat, czyli białoruskojęzyczny kanał TVP, nadaje regularnie od powstania stacji w grudniu 2007.Nagle władze zareagowały. Milicja uderzyła w mińskie biura: TV Biełsat, Radia Racja (nadającego z Białegostoku) i

Trzęsienie ziemi w Japonii. Największe od 40 lat [WASZE RELACJE]

Ania Akatsu: Czułam wstrząsy, rzeczy spadały z półek- Ucierpiał cały wschodni brzeg wyspy Honshu, łącznie z Tokio - pisze na Alert24 "Ania Akatsu", mieszkająca w Japonii. Jak informuje, w Tokio płonie słynny budynek Fuji TV. - Kutry rybackie wypłynęły z portów z powodu zagrożenia tsunami

Polskie wtyczki Łukaszenki

;Druga Japonia" - oczekiwanieDzień jest upalny, pokaz filmu opóźnia się z powodów technicznych. Kosiur, spocony, sam bierze się do instalowania sprzętu. Pomaga prezes WPS Paweł Ziemiński i dwóch młodych narodowców. Gdy praca dobiega końca, białoruska TV prosi Kosiura o wywiad. W trzyminutowym

Białoruś: masowa łapanka na dziennikarzy

spacyfikowaniu niepodległościowej, pokojowej demonstracji na ulicach Mińska" - czytamy w oświadczeniu telewizji."25 marca milicja rozpędziła manifestację z okazji 90-lecia Białoruskiej Republiki Ludowej. Biełsat TV, jak i inne wolne białoruskie media, obiektywnie pokazywały nie tylko atak specsłużb na

Rosja oskarża Gruzinów o państwowy terroryzm

, czyja armia dominuje na Kaukazie. Jeśli Tbilisi nie ustąpi, ewakuacja może być znów wstrzymana - komentowały wczoraj wieczorem prokremlowskie kanały TV. Ponadto wedle informacji Gruzinów, których nie komentuje Kreml, Władimir Putin spotkał się w sobotę z przywódcami dwóch separatystycznych republik

TV: Rosja potajemnie przeprowadza sondaże na Łotwie

opowiada się za przyłączeniem Krymu do Rosji. W ubiegłym tygodniu prezydent Rosji Władimir Putin ujawnił, że ostateczną decyzję o przyłączeniu Republiki Krymu i Sewastopola do Federacji Rosyjskiej podjął po zapoznaniu się z wynikami badań socjologicznych przeprowadzonych potajemnie na półwyspie

Kino rozbiera system

i różne widownie nie stykają się ze sobą. Na festiwalu możemy obejrzeć naraz to wszystko, czego długo i często na próżno szukalibyśmy w kinach, w TV, w internecie. Po czerwonym dywanie do Berlinale Palast wchodzą gwiazdy. Piotr Szulkin, z którym oglądam to widowisko, szydzi: "Chyba przenieśli

Silvio Berlusconi - miliarder i najdłużej urzędujący premier Włoch (SYLWETKA)

osiedlu założył telewizję kablową. Potem zaś od drugiej połowy lat siedemdziesiątych, inwestował pieniądze we własną telewizję.Kupował nowe stacje TV oraz słynny klubW 1978 roku Berlusconi założył koncern Fininvest, który powoli rozrastał się w coraz większe imperium finansowe, prowadzące działalność w

Iran. Student postrzelony w czasie manifestacji [NA ŻYWO]

zwolenników, że nadal będzie z nimi. Rząd wezwał do wydania zgody na organizowanie demonstracji. Według opozycjonisty, jeśli władza zgodzi się na ponowne przeliczenie głosów i okaże się, że nie było fałszerstw, to będzie znak, że nie może istnieć taki twój jak islamska republika demokratyczna.20.56 Prezydent

Putin rozmawia z Rosjanami

prezydenckich przez Putina w 2000 r. Rozmowę z narodem transmitowano w dwóch państwowych kanałach TV oraz w radiu. Prezydenta Putina łączono telemostami z 12 miastami, m.in. z Rygą i Groznym. Pytania można było zadawać już od zeszłego piątku za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i SMS-ów. Podczas

Rosja obiecuje wycofać swe wojska z Gruzji

Moskwie jest jednak przekonana, że Rosjanie na pewno zaczną w tym roku opuszczać jej kraj i - jak jeszcze w poniedziałek w nocy powiedziała gruzińskiej TV - zakończą tę operację do 1 stycznia 2008 r. Wcześniej Rosjanie upierali się, że na przygotowania do ewakuacji baz w Batumi, gdzie mają dziś 2,5 tys

Polsko-koreański skandal dyplomatyczny o wynajem ambasady

Republiki Ludowo-Demokratycznej przy ul. Bobrowieckiej na Czerniakowie kilkanaście dni temu wprowadziły się spółki z grupy Nova Communications, m.in. młodzieżowa telewizja 4fun.tv. Nad przeprowadzką zastanawia się też hiphopowa wytwórnia muzyczna Wielkie Joł. Socrealistyczny gmach uroczyście oddano do

TV: Rosja potajemnie przeprowadza sondaże na Łotwie. Pytają ludzi o politykę Kremla i aneksję Krymu

Rosję Krymu poprzedziły badania opinii publicznej, z których wynikało, że co najmniej 80 proc. mieszkańców opowiada się za przyłączeniem Krymu do Rosji. W ubiegłym tygodniu prezydent Rosji Władimir Putin ujawnił, że ostateczną decyzję o przyłączeniu Republiki Krymu i Sewastopola do Federacji Rosyjskiej

Duma radzi o przyznaniu kolejnych uprawnień prezydentowi

większość bezwzględną, a to oznacza, że gubernatorów i prezydentów republik będzie teraz mianować Putin, zaś parlamenty lokalne - tylko zatwierdzać ich kandydatury. - To poważny krok wstecz na naszej drodze ku demokracji - mówił wczoraj przywódca liberalnego Jabłoka Grigorij Jawliński w Moskwie. Po raz

Kreml: Putin zwrócił uwagę Obamie na faktyczną blokadę Naddniestrza

tego kraju i jest kontrolowany przez Rosję. Mołdawia, która w czerwcu zamierza podpisać umowę o stowarzyszeniu z Unią Europejską, obawia się, że Putin, zaanektowawszy Krym, może teraz zechcieć przyłączyć Republikę Naddniestrzańską do FR. W rozmowie z Obamą - jak przekazały służby prasowe - Putin

Iran oskarża zagraniczne media [NA ŻYWO]

ogłosił swoją decyzję w anglojęzycznej decyzji Press TV.18.15 Fotoreporterzy agencyjni w Iranie zostali uziemieni przez władze. Mogą robić zdjęcia pustym ulicom, z okien swoich biur. Jedyne obrazy z tego co się aktualnie dzieje w kraju docierają do mediów dzięki Twitterowi, od fotoamatorów.18.00 Polskie

Prezydent Rosji potępia Stalina

niemieckim telewizjom ARD i ZDF oraz wspólnie z kanclerzem Schröderem "Bild-Zeitung". Na pytanie dziennikarzy TV, dlaczego Rosja nie rozpocznie ofensywnej polityki pojednania wobec krajów bałtyckich, Putin odparł w czwartek: - Właśnie to zrobiliśmy. Zaprosiliśmy ich na uroczystości, chcemy

W Berlinie już jest, a w Warszawie niemożliwe

kształtu nabrał plac Poczdamski - z wieżowcami. Perfekcyjna urbanistyka nie oznacza wcale, że domy wyróżnia fascynująca architektura. Marks i Engels Między wieżą telewizyjną na Alexanderplatz a wciąż rozbieranym Pałacem Republiki straszy kamienna pustka. I na tej osi - już blisko Szprewy - stoi pomnik

Czy rock wygra z milicją na Białorusi

;STASI", teraz ma zagrać w Pałacu Republiki, najważniejszej sali koncertowej Mińska.Układ muzyków rockowych z władzą krytykuje część opozycji, m.in. Nikołaj Chalezin, reżyser i szef zakazanego przez władze Wolnego Teatru, którego przedstawienia często przerywa milicja, zatrzymując aktorów i widzów

Odkurzanie nieznanych nagrań z Jarocina

słuchała Lady Pank, Republiki czy Oddziału Zamkniętego, to teraz są to najlepiej pamiętani artyści. W ogromnym stopniu wpływ na kariery mieli dziennikarze. Wszystko rozbiło się o różnice generacyjne. Jeśli ktoś pracował w radiu w latach 60. i wychował się na bigbicie, a tu nagle dostaje nagrania Dezertera

Trypolis zdobyty, synowie Kaddafiego schwytani. Libia świętuje [NA ŻYWO]

oficerów dołączyło do sztabu libijskiej operacji NATO we Włoszech. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ. 10:03 Polska wysłała libijskim powstańcom broń przeciwpancerną i środki transportu - dowiedziała się ''Gazeta Wyborcza''.9:59 Na te doniesienia błyskawicznie odpowiedziała Republika Południowej Afryki

Kaczyński w układzie ojca Rydzyka

chodzi mi tylko o powiązanie medialne, o te wywiady w TV Trwam, ale też o wpływ o. Rydzyka na politykę państwa i gospodarkę.Ojciec Rydzyk ma wpływ na mianowanie ambasadorów, członków spółek skarbu państwa. To jest dla mnie nie do przyjęcia. I to związanie jest znacznie silniejsze niż przed dwoma laty. Bo

Fatalny marsz na więzienie

przez agencje informacyjne na 6 tys. ludzi w sobotę próbował najpierw przedrzeć się przez kordony milicji i specnazu na miński Plac Październikowy, gdzie w południe miała się odbyć manifestacja z okazji Dnia Wolności - rocznicy ogłoszenia w 1918 r. Białoruskiej Republiki Ludowej. Mundurowi umiejętnie

Gdy Zachód kocha Gorbiego i Jelcyna, Rosja woli Putina

Tomasz Bielecki: 8 grudnia 1991 r. przywódcy republik ZSRR podpisali tzw. umowy białowieskie kończące żywot Związku Radzieckiego. 16 lat później Michaił Gorbaczow i Borys Jelcyn nadal są bohaterami na Zachodzie. Co myślą o nich Rosjanie? Aleksiej Lewinson*: Gorbaczow i Jelcyn są

Kirgistan.OBWE krytykuje ograniczenia w nadawaniu zagranicznych tv

dostęp Kirgistanu do informacji. Kampania wyborcza w Kirgistanie zaczęła się pod koniec września. Kirgistan - poradziecka republika w Azji Środkowej - przeżyła w ciągu pięciu lata dwie rewolucje (marzec 2005, kwiecień 2010) i krwawe starcia na tle etnicznym (w czerwcu roku 2010).

Kultura wraca do łask TVP

". Te wieczory mogą być poświęcone także nurtom literackim albo konkretnej książce. Chcemy pokazać, jak dzieła kultury światowej wchodzą w krwiobieg polskiej kultury. Jeśli chodzi o teatr, oprócz najlepszych przedstawień Teatru TV pokażemy współczesne życie teatralne. Będziemy przenosić na żywo

Kopcewicz: Nie wstydzę się za o. Rydzyka

TV Trwam" widziało już ponad 300 tys. osób. - Nawet więcej. W samym serwisie youtube.com obejrzało go ponad 270 tys. osób. Do tego dochodzą jeszcze inne witryny muzyczne, portale internetowe, strony typu wrzuta.pl i materiały ściągnięte z naszego serwisu. To daje spokojnie ponad 400 tys. wejść

Dyskusje po sparodiowaniu Janukowycza w rosyjskiej TV

rządzącej Partii Regionów Janukowycz twierdził, że Ukraina powinna uznać niepodległość Osetii Płd. i Abchazji. Mimo tego po objęciu urzędu szefa państwa w lutym Janukowycz nie podjął żadnych kroków na rzecz uznania tych dwóch separatystycznych republik.

Live 8: gwiazdy dla Afryki

Bono w Londynie, Bjork w Tokio, i dziesiątki innych gwiazd uświetniły 10 koncertów dobroczynnych, jakie odbyły się w sobotę w 8 krajach grupy G-8 oraz w Republice Południowej Afryki. Globalny show pod nazwą Live 8 zorganizował znany muzyk Bob Geldof. Geldofowi chodziło o przyciągnięcie uwagi

Białoruska tv pokaże "Katyń", ale o północy

Chodzi o tzw. subotnik czyli przymusowy czyn społeczny, w którym udział muszą wziąć wszyscy obywatele republiki. Białorusi mają do wyboru prace porządkowe lub stawienie się w swoich miejscach pracy.Zamiast "Katynia" odcinek "Tańca z gwiazdami"Portal www.bielsat.eu przypomina, że

Rosyjska TV: Sterowiec i konie tropią nielegalnych imigrantów

"Teraz już nie ma ucieczki"Telewizja pokazała sterowiec krążący nad dachami prywatnych domów w rejonie Permu, dużej aglomeracji miejskiej u stóp Uralu. Pokazano też milicję konną, ścigająca nielegalnych imigrantów, którzy do Rosji przenikają z byłych azjatyckich republik ZSRR.Władze

Borusewicz odwołał wizytę przewodniczącego pakistańskiego Senatu

żądań: wycofania sił bezpieczeństwa z terytoriów plemiennych i uwolnienia ich więzionych towarzyszy. Później pojawiły się informacje o przesunięciu terminu ultimatum; według pakistańskich mediów - o 48 godzin (do 6 lutego).W sobotę rano, 7 lutego, pakistańska telewizja Geo TV powiadomiła na swojej

Wolność mediów w Kazachstanie

dziennikarz tej gazety. Żadnej reakcji prokuratury nie wywołał ani list otwarty redaktora niezależnego czasopisma "Republika-2000" Lira Baseitowa do szefa MSW w sprawie telefonów z pogróżkami, ani skarga innej redakcji, że w jej siedzibie znaleziono podsłuch. Coraz częściej za to dochodzi do

Będzie protest po skandalicznym reportażu w rosyjskiej TV

Hitlera. Takie zdanie twórcy dokumentu zilustrowali zdjęciami ze spotkania Becka z Hitlerem. Autor materiału twierdzi, że dzięki paktowi Wilno zwrócono Litwie. Co prawda ZSRR okupował i pozbawił państwowości republiki bałtyckie, ale o tym w reportażu nie ma już ani słowa. Należy dodać, że autorem

Borusewicz odwołał wizytę przewodniczącego pakistańskiego Senatu

żądań: wycofania sił bezpieczeństwa z terytoriów plemiennych i uwolnienia ich więzionych towarzyszy. Później pojawiły się informacje o przesunięciu terminu ultimatum; według pakistańskich mediów - o 48 godzin (do 6 lutego).W sobotę rano, 7 lutego, pakistańska telewizja Geo TV powiadomiła na swojej

Odeszli

. dostała Oscara za rolę wychowawczyni głuchoniemej Heleny Keller w "Cudotwórczyni" Arthura Penna. Role dobierała kontrastowo: grała matkę Churchilla w serialu TV, przeoryszę w filmie "Agnes od Boga", Goldę Meir, a w "84 Charing Cross Road" (1986) Jonesa była amerykańską

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Republika małolatów

Republika małolatów (ang. Kid Nation) – amerykański reality show, emitowany przez stację CBS w 2007 roku. Program prowadzi Jonathan Karsh. W programie bierze udział 40 dzieci w wieku od 8 do 15 lat, które przez 40 dni, próbują stworzyć w pełni funkcjonujące społeczeństwo bez pomocy i nadzoru

Telewizja Republika

kablowych zrzeszonych w PIKE", dzięki czemu operatorzy uzyskają możliwość włączenia do swojej oferty stacji TV Republika. W tym czasie została wprowadzona Karta Klubu Telewizji Republika, która po wykupieniu umożliwia dostęp do wszystkich serwisów wideo stacji w internecie. Od 6 maja 2013 kanał

BTV (Chińska Republika Ludowa)

Telewizja Pekińska, BTV - (chiń. ?????; pinyin: běi j?ng di?n sh? tái;ang. China Beijing TV Station) - lokalna stacja telewizja w Pekinie, stolicy Chin.Na miejscu jej sygnał jest transmitowany przez nadajniki naziemne. W innych częściach kraju jest dostępny w telewizji kablowej. Kanał BTV-1

Wolna Republika Bieszczad

Wolna Republika Bieszczad (znana też jako Wolna Republika Bieszczadzka) – nieformalna organizacja młodzieżowa powstała pod koniec lat 70. na terenie Ustrzyk Dolnych, łącząca idee buntu generacji punk, bieszczadzkiego patriotyzmu lokalnego oraz antykomunizmu, stawiająca sobie za cel ochronę

Mur Berliński

rockowej. Album opisuje mur psychologiczny i właściwie nie miał nic wspólnego z Murem Berlińskim. Prasa odkryła jednak w obliczu historycznego kontekstu powiązania, co okazało się korzystne pod względem marketingowym. Również z okazji upadku muru, organizacja TV Asahi Group zorganizowała w Japonii zbiórkę

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.