rude pravo

mil, PAP

Czechy. Azyl dla rosyjskiego diakona. Zerwał z Cerkwią, bronił Pussy Riot

Czechy. Azyl dla rosyjskiego diakona. Zerwał z Cerkwią, bronił Pussy Riot

Władze czeskie przyznały azyl polityczny rosyjskiemu prawosławnemu diakonowi Siergiejowi Baranowowi, który w liście do patriarchy Cyryla protestował przeciwko procesowi członkiń grupy Pussy Riot - poinformował dziennik "Rude Pravo". Duchowny pisał, że nie chce pozostawać w Kościele z "kłamcami i hipokrytami".

"Przez 28 lat nie ujawniłem, co powiedział mi papież"

Uznany włoski publicysta Luigi Geninazzi przez prawie trzy dekady nie ujawniał słów papieża o Czechosłowacji, które w latach 80. mogłyby wzbudzić polityczne kontrowersje.

Kundera przestał być bogiem

- Ta sprawa czyni bardziej ludzkim tego

Czeskie gazety już nie są czeskie

Czeskie gazety już nie są czeskie

zagranicznego od czeskich układów politycznych. - Zarówno w czasach rządów Klausa, jak i podczas rządów lewicy gazety kontrolowane przez koncerny zagraniczne bezwzględnie tropiły wszystkie nieprawidłowości. Natomiast pozostające w czeskich rękach i związane z lewicą "Pravo" [potomek "Rudego Prava

Piękna rupieciarnia

, Bohumil, Hrabal

Piękna rupieciarnia , Bohumil, Hrabal

jej biust" i ustalają, że "Julcia elegancko pokaże cycki... No i tajniacy wpadli w zachwyt, jak to zamierzamy powitać pana prezydenta Clintona, i że oni to tu zabezpieczą...". Dziennik "Pravo" nie tylko zamieścił to opowiadanie, ale także zdjęcie samego pisarza ssącego

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

rude pravo

Rudé právo (czes. dosł. "czerwone prawo") - centralny organ Komunistycznej Partii Czechosłowacji, pierwszy numer ukazał się 21 października 1920 roku, w latach 1948-1989 jako dziennik o najwyższym nakładzie odgrywał kluczową rolę w szerzeniu propagandy komunistycznej w ówczesnej Czechosłowacji. Gazeta ukazywała się w nakładzie około 2 milionów egzemplarzy. Trybuna Ludu (PRL) , Rudé Právo (CSRS) i

więcej o rude pravo na pl.wikipedia.org

Najczęściej czytane