rezygnacja z abonamentu rtv

PAP

Rada Programowa TVP nie potępiła zatrudnienia "Nergala"

Rada Programowa TVP nie potępiła zatrudnienia "Nergala"

Rada Programowa Telewizji Polskiej nie poparła w środę projektu uchwały potępiającej zatrudnienie Adama Darskiego "Nergala" jako jurora w jednym z programów TVP. Projekt taki zgłosiły: posłanka PiS Anna Sobecka, Bożena Walewska i Barbara Bubula.

TVP apeluje o pomoc. Rekordowe straty: 200 mln zł

Telewizja Polska apeluje o pomoc finansową państwa. Jeżeli to niemożliwe, ratunkiem dla telewizji publicznej będzie zgoda na emitowanie reklam bez ograniczeń. TVP przewiduje w tym roku rekordową stratę w wysokości 200 milionów złotych.

...i konsumentami

Podwyżki. Podwyżka prądu od stycznia to coroczna tradycja. Ceny zmienią się średnio o ponad 4 proc. i mogą w ciągu roku jeszcze wzrosnąć. Najtańszy prąd (rocznie około 733 zł) będą mieli mieszkańcy Górnego Śląska, okolic Wrocławia i Łodzi, a być może Warszawy. Najdroższy (rocznie około 882) w Lublinie.

Kwiatkowski: Rywin wszystko wymyślił, żeby zostać szefem Polsatu

Kwiatkowski: Rywin wszystko wymyślił, żeby zostać szefem Polsatu

, dlaczego poseł Kwiatkowski nie zastosował się do apelu komisji, by zawiesił na czas dochodzenia funkcję prezesa, pytał poseł Jan Rokita. - W takim przypadku nie mógłby nadal walczyć o uchwalenie ustawy o RTV. - Byłoby to istotne osłabienie z punktu widzenia interesów telewizji publicznej - zaznaczył. Dodał

"Wiadomości" za granicą? Obejrzysz, ale musisz zapłacić

"Wiadomości" za granicą? Obejrzysz, ale musisz zapłacić

telewizji - nadawca wysyła materiały oddzielnie do każdego odbiorcy i ponosi w całości koszt tej usługi - tłumaczy się TVP.- Telewizja stanęła przed decyzją o całkowitej rezygnacji z udostępniania swoich programów w Internecie za granicą. Zdecydowaliśmy jednak o utrzymaniu tej usługi i wprowadzeniu opłaty

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Abonament radiowo-telewizyjny

programu, używa tego odbiornika. LuksemburgW Luksemburgu nie ma i nie było abonamentu RTV. Uznano, że jest to nieuczciwy podatek, zwłaszcza w stosunku do istnienia wielu prywatnych stacji, w trzech językach używanych w tym kraju. Mimo to istnieje telewizja uznawana za "misyjną" i narodową - jest to RTL

Channel 4

to, że 100% udziałów w nim należy do brytyjskiego skarbu państwa, zaś firma ma pewne ustawowo określone obowiązki. Podstawowa różnica między BBC a Channel 4 polega na sposobie finansowania. BBC otrzymuje środki z płaconego przez Brytyjczyków abonamentu RTV, ale w zamian nie wolno jej emitować na swoich

Chamlet

Stowarzyszenia Zadruga plakaty rekrutacyjne Obozu Narodowo-Radykalnego reklama telewizyjna: kampania sklepu z militariami broń.pl reklama społeczno-polityczna: kampania promująca opłacanie abonamentu RTV Super Chamlet: reklama hurtowni Elektryk 2013Do konkursu zgłoszono blisko 400 kandydatur, jury wybrało

BBC Worldwide

Brytanii abonamentu RTV (jak kanały telewizyjne i radiowe BBC przeznaczone na rynek brytyjski). Całość swoich wydatków pokrywa z samodzielnie wypracowywanych dochodów. W sensie formalnym stanowi spółkę prawa handlowego, w której 100% udziałów należy do BBC. Powstała w 1995, zastępując działającą

Demokracja Bezpośrednia

i zniesienie systemu koncesyjnego mediów, zniesienie abonamentu RTV, wydzielenie kanału telewizji publicznej TVP Debata; ograniczenie tajemnicy państwowej oraz wprowadzenie wygasania w ciągu 10 lat majątkowych praw autorskich do utworów legalnie opublikowanych w Internecie, informatyzacja administracji

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.