reklamą jogurtów

Kosa

Komisja Etyki Reklamy: reklama z hasłem "Lodzika nie będzie" jest seksistowska

Komisja Etyki Reklamy: reklama z hasłem "Lodzika nie będzie" jest seksistowska

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy napoju energetycznego Devil i jogurtu Loveyo są sprzeczne z dobrymi obyczajami i seksistowskie - donosi portal Press.pl.

Jogurty nie podnoszą odporności. Danone zapłaci 21 mln dol. kary

Firma Danone zgodziła się w środę wypłacić 21 mln dol. tytułem odszkodowania za wprowadzające konsumentów w błąd reklamy jej produktów - jogurtu Activia i napoju DanActive. Odszkodowanie jest elementem ugody pozasądowej zawartej z władzami stanowymi i federalnymi

Sąd w USA: "Jogurty nie podnoszą odporności". Dannon ma zapłacić 21 mln dol. kary

Firma Dannon zgodziła się wypłacić 21 mln dol. tytułem odszkodowania za wprowadzające konsumentów w błąd reklamy jej produktów - jogurtu Activia i napoju DanActive. Odszkodowanie jest elementem ugody pozasądowej zawartej z władzami stanowymi i federalnymi.

Gigantyczne wydatki na reklamę soków

Na rynku soków i napojów trwa ostra konkurencja. Efektem są gigantyczne wydatki na reklamę. W pierwszych trzech miesiącach w całej branży "sokowej" koszty emisji reklam telewizyjnych przekroczyły 38 mln zł - twierdzi firma Agros Nova. - W porównaniu z pierwszym kwartałem 2003 r. oznacza

"Lodzika nie będzie". Internauci oburzeni hasłem sprzedawcy jogurtów

"Lodzika nie będzie". Internauci oburzeni hasłem sprzedawcy jogurtów

lodzikiem - napisała na Facebooku jedna z internautek. Kto inny dodaje: - Właśnie się dowiedziałem, że w reklamie w ogóle nie chodzi o seks, tylko o jogurt jako zdrową alternatywę dla lodów. Nie bardzo rozumiem, jak można zatrudniać marketingowców, którzy nie zdają sobie sprawy z a) dwuznaczności reklamy, b

Naga Biblia dla niemieckich protestantów

- To za daleko posunięta reklama Kościoła. To, że seks wykorzystywany jest dziś do reklamy niemal wszystkiego od jogurtów po samochody nie upoważnia, by tak reklamować Kościół. Ten kalendarz to nic innego jak kościelny kalendarz Pirelli - oburza się dominikanin o. Marcin Mogielski, duszpasterz

Danone zmienia krytykowaną strategię reklamową

; - uważa organizacja Foodwatch.CZYTAJ o sprawie na BlogUE Konrada NiklewiczaCZYTAJ także: Dobre wyniki Danone, ale zamieszanie z reklamą jogurtów

Ekolodzy: Danone oszukuje niemieckich konsumentów

Ekolodzy: Danone oszukuje niemieckich konsumentów

W najnowszej reklamie emitowanej w Niemczech Danone poleca kupowanie jogurtów nie tylko ze względu na ich wartości odżywcze, ale także ekologiczne opakowanie. Zdaniem ekologów z Deutsche Umwelthilfe (DUH) producent żywności wprowadza konsumentów w błąd. Organizacja konsumencka Foodwatch mówi wprost

Sąd: Reklama "od września dajemy za darmo" nie obraża. "Polskie prawo jest niewrażliwe"

Sąd: Reklama "od września dajemy za darmo" nie obraża. "Polskie prawo jest niewrażliwe"

Facebooku Szczucie Cycem, gdzie można znaleźć zdjęcia półnagich kobiet reklamujących w zasadzie wszystko - od ubojni drobiu, przez gips, po jogurty, nie chciał komentować wyroku sądu. - Nie jestem prawnikiem, nie znam uzasadnienia wyroku. Ale w wymiarze społecznym ta reklama jest skandaliczna - mówi Pękacki

"To już nie są odwołania do seksualności. Reklamy po prostu szczują cycem" [WYWIAD]

"To już nie są odwołania do seksualności. Reklamy po prostu szczują cycem" [WYWIAD]

" dziennie. Co pół godziny, wliczając czas snu. Nie znam liczb polskich, podejrzewam, że też robiłyby wrażenie. Ale czy to działa? Czy jogurt kupi więcej osób dlatego, że młoda kobieta w reklamie jęczy z rozkoszy po każdej łyżeczce? - Nie jestem ekspertem. Czytałem badania, których autorzy twierdzą

Koniec ze śmieciowym jedzeniem w szkołach? "Liczę na jak najszybsze przyjęcie projektu przez Sejm"

Koniec ze śmieciowym jedzeniem w szkołach? "Liczę na jak najszybsze przyjęcie projektu przez Sejm"

. Zakaz sprzedaży i reklamy śmieciowego jedzenia W myśl projektu zakazana byłaby sprzedaż żywności o takiej zawartości nasyconych kwasów tłuszczowych, soli i cukru, które spożywane w nadmiarze mogą być przyczyną wielu przewlekłych chorób dietozależnych. Chodzi m.in. o niektóre ciastka, produkty mleczne i

Żałoba w polskich mediach. Reklamy wróciły we wtorek do telewizji

Żałoba w polskich mediach. Reklamy wróciły we wtorek do telewizji

jednego ze swoich jogurtów. Jednak przygotowany przez agencję Young & Rubicam spot zostanie pokazany najwcześniej w przyszłym tygodniu.O ile polskie media rezygnują z reklam dobrowolnie, o tyle rosyjskim spółkom nakazuje to ustawa medialna. Oznacza to, że po ogłoszeniu przez Dmitrija Miedwiediewa żałoby

GIODO o zagrożeniach dla prywatności - medycyna, usługi i rejestry publiczne

z opracowań Komisji Europejskiej napisano, że "jogurty rozmawiają za naszymi plecami". Nie chodzi mi jednak o sam internet przedmiotów, lecz o zagrożenia na styku tego zjawiska i e-medycyny oraz tzw. medycyny mobilnej. Mam tu na myśli różnego rodzaju mierniki, które przekazują na zewnątrz

Jak Kaczyński Biedronkę wypromował

Jak Kaczyński Biedronkę wypromował

otworzyli. Może to piątek? Albo to Kaczyński i Tusk zrobili Biedronce reklamę? - mówi z przekąsem Mieczysław Ślozowski, elegancki pan w średnim wieku.Kilka dni temu prezes PiS w towarzystwie kamer wybrał się na zakupy do sklepu osiedlowego w Warszawie, by wytknąć rządowi wzrost cen żywności. Na zarzut

Efekty uboczne rosołu, poświąteczne śledzie i zdrowe kiełki. Ile jedzenia wyrzucamy do śmieci? [EKSPERYMENT]

Efekty uboczne rosołu, poświąteczne śledzie i zdrowe kiełki. Ile jedzenia wyrzucamy do śmieci? [EKSPERYMENT]

pieczywo, resztki wędlin i zgniłe warzywa. Do kosza trafiają też przeterminowane serki i jogurty i wszystko, co kupujemy pod wpływem impulsu, reklamy lub promocyjnej ceny. A jak wy radzicie sobie z tym problemem? Co najczęściej wyrzucacie i dlaczego? Zróbcie zdjęcia jedzenia, które trafiło do kosza i

Mózg robi karierę w marketingu

wszystkim na podstawie naszego świadomego zachowania. Teraz, kręcąc kolejną reklamę, np. jogurtu, producenci chcą wiedzieć, jakie podświadome reakcje wywołuje ona u widza - jakie fale wytwarza mózg, jak poruszają się mięśnie twarzy, jak poci się nasza skóra. Badania reakcji ludzkiego mózgu i układu

Fałszywe rekomendacje zalewają sieć

Fałszywe rekomendacje zalewają sieć

, coś testowała lub rekomendowała. Czaplicka dziennie pisała po sto postów. O batonikach, jogurtach i chipsach. W komentarzach zachwalała odtwarzacze MP3, których nie używała, zachęcała do książek, których nie czytała, rozpływała się nad filmami, których nie obejrzała. Razem z nią pracowały cztery

Reklama w rytm muzyki

Choć muzyczne przeboje trafiają niemal natychmiast do reklamówek i pomagają sprzedawać produkty od czekoladek po auta, to dostrzec też można trend odwrotny. Oto wykorzystane w nich nieznane utwory stają się nagle wielkimi hitami. To zabójcza siła reklamy. Kiedy idąc ulicą, słyszysz francuską grupę

Sondaż OBOP: Wolimy markowe od polskiego

czasu grupa gospodyń domowych zarzekała się, że je jogurty tylko polskich firm. - Gdy zapytałam, jakich konkretnie, w odpowiedzi usłyszałam: Danone - wspomina psycholog. Polacy są również przekonani, że reklama na nich nie działa. Niemal nikt z badanych nie przyznał się, że decyzje o zakupach podejmuje

Wiem, co jem - w szkole

, jogurty, orzeszki mają zastąpić na półkach żelki, gumy do żucia, chipsy i słodkie gazowane napoje. Ratusz będzie nakłaniał dyrektorów, by w umowach z ajentami sklepików znalazła się klauzula o sprzedawaniu zdrowych produktów. Chce też wprowadzić 15-20-minutowe przerwy śniadaniowe (ankieta pokazała, że

Ten artykuł jest pisany dla pieniędzy

Pieniądze oszalały - toczą się, wirują, mamią... W czasach kryzysu potrzebują superbohatera, który je ujarzmi - twierdzi dwójka badaczy. Marzena i Krzysztof mogli przepowiedzieć kryzys finansowy, zanim się zaczął. Wydawało im się, że pieniądze w reklamach oszalały - toczyły się, wirowały, mamiły

Dzieci nie jedzą, bo to modne

Dzieci nie jedzą, bo to modne

środek - radzi dr Anna Brytek, socjolog z Uniwersytetu Śląskiego, która bada zaburzenia w odżywianiu. Im więcej mówi się o zagrożeniu otyłością, tym bardziej wzrasta odsetek niedożywionych. Padamy ofiarą przekazu mediów. Jedne reklamy mówią: zjedz batonik, będziesz szczęśliwy. Inne to samo mówią o

Dziennikarze w reklamach

Niezależny dziennikarz to także dziennikarz niezależny finansowo - tak kwituje swój udział w reklamie herbat Lipton Piotr Najsztub, do niedawna dyrektor kreatywny Edipresse Polska SA, publikujący na łamach "Przekroju" i "Vivy!". Reklama Liptona z udziałem Najsztuba pojawiła się

Cykl "Gazety": "Jak tracimy na zakupach?"

do czynienia wśród proszków do prania czy jogurtów. Na niewielkiej powierzchni apteki nie da się stworzyć wystawy, która w równym stopniu eksponowałaby każdą markę, dlatego producenci leków ciągle walczą o względy właścicieli aptek. W ciągu jednego dnia aptekę odwiedza co najmniej pięciu

Pogromcy reklam

"Reklama nade mną, ład moralny we mnie" - stwierdzi filozof XXI wieku. Naukowcy już opatentowali projekt satelitarnego systemu pozwalającego zastąpić niebo gwiaździste dowolnym przekazem reklamowym Wprawdzie patent uzyskany przez rosyjskiego konstruktora Aleksandra Ławrynowa pozostaje

Nie można wyjść z telewizji

gdzie indziej. Inny przykład: są programy, które pochłaniają ludzi bez reszty, jak np. "Taniec z gwiazdami" czy mecze piłkarskie. Do tej pory sądziliśmy, że reklamy zamieszczane właśnie przy takich programach są bardziej skuteczne. Zakładaliśmy: im większe emocje, tym lepiej dla reklamodawców

Ekościema

nieszkodliwych również ma działanie niepożądane, o ile występują w nadmiarze.Radykalni ekolodzy za niestosowne uważają wszelkie ekologiczne reklamy samochodów. Dlatego w USA w popularnym internetowym serwisie Greenwashing Index, gdzie konsumenci mogą oceniać, które reklamy z tzw. zielonym przesłaniem są

Kto postawi na kulturę

. Producenci jogurtów zażądali jednak usunięcia reklamy, argumentując, że spożywanie napojów na bazie mleka skojarzono w niej z brakiem kultury. Oprócz tego utworzył dwa instytuty o niejasnych kompetencjach: Dziedzictwa Narodowego i Adama Mickiewicza, z których jeden został rychło zlikwidowany, a drugi

Dopalacze walczą o rynek

z natury pobudza". Od jogurtów do dopalaczy Ta reklama telewizyjna jest orężem walki francuskiego giganta Danone o rynek napojów energetycznych. Danone, znany do tej pory głównie z jogurtów i kefirów, wkroczył na ten rynek przed kilkoma tygodniami, bo - jak twierdzi rzecznik koncernu

Nie trzeba mieć hyzia na punkcie piłki, by mieć hyzia na punkcie kibicowania

Simao. Kiedy Turek poczęstował go kopniakiem w kolano, zebranej u mnie w chałupie loży kibica wyrwał się okrzyk zbiorowy okraszony mimiką rodem z reklamy "a jaką ty masz minę, kiedy depilujesz nogi". Czesi trochę wymęczyli zwycięstwo na dzielnych Szwajcarach. Za to Portugalczycy mieli chytry

Dwupłciowy wrażliwy ekosument

dociekliwość. Człowiek przyszłości będzie szukał w internecie, by poznać szczegóły oferty i sprawdzić, czy aby na pewno producent go nie wrabia. - Konsument się wyzwoli, będzie bardziej świadomy tego, co chce. W reklamie telewizyjnej czy radiowej "ściema" nie będzie się opłacać, bo odbiorcy od razu

Polacy szaleją na zakupach

ekonomiści i socjolodzy wskazują na inne źródła głodu zakupów. - Mamy bardzo dużo artykułów na rynku, jedną kampanię reklamową za drugą. Tradycyjna reklama jest coraz mniej skuteczna, więc producenci częściej kierują je do konkretnej grupy docelowej, np. młodzieży - mówi Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca

Manifest grudniowy? To nie jest tak jak myślisz

świątecznym akcesoriom w sklepach i galeriach handlowych, które zaczynają pojawiać się wszędzie już pod koniec października. W manifeście czytamy m.in.: "Nie chcemy w listopadzie opędzać się od żółtych Mikołajów rozdających jogurty, zielonych Mikołajów reklamujących piwo, białych śnieżynek sprzedających

Kirgiz słucha Beethovena

uczestników bądź sprawców. Kino pozwala wprowadzić widza w aurę tamtego czasu poprzez to wszystko, co tamci oglądali, czym byli karmieni. Niemiecka "Hitler's Hitparade" Olivera Axera i Suzanne Benze to ponadgodzinny muzyczny wideoklip złożony z fragmentów reklam nylonowych pończoch, disnejowskich

Guma z żywicy. Czy tego chcą klienci?

w odbiorze konsumentów spowszedniały i nie budzą większych emocji. Jak np. jogurty czy kostki rosołowe, przy wyborze których klient kieruje się przede wszystkim ceną. - Wcześniej czy później spotka to każdą branżę. Nawet samochodową - twierdzi Bartnik. Według niego przeciętny Niemiec podejmuje

Wszyscy to widzieli

innego niż w przestrzeni realnej. A jednak 18-latek ze Śląska powiesił się po tym, jak ''śmieszny filmik'' z wycieczki do Paryża trafił do Internetu. Widać na nim, że chłopiec upił się w hotelu, a koledzy oblali jego pośladki jogurtem wymieszanym z jedzeniem, położyli na tym kabanosy, nagrali telefonem

Gwiazdy kina i animacji to świetni sprzedawcy

i dorosłych z wykorzystaniem Myszki Miki, ale tej "retro" (czyli w oryginalnej, pierwszej wersji postaci). Do historii przeszła już reklama z lat 60., w której Fred Flinstone zachwalał papierosy, śpiewając: "Winston smakuje dobrze, tak jak powinien smakować papieros" ("

O przyjemnościach palenia w PRL

każdym kroku spotykamy ogłoszenia reklamujące środki zaradcze: plastry antynikotynowe, pastylki, akupunkturę, hipnozę. Tu właśnie zaczynają się opowieści nienasyconych nowej epoki. "Zobaczyłem gdzieś reklamę pastylek, które likwidują głód nikotyny. Nie paliłem już od tygodnia i czułem się jak

Nowe pola dla marek

technologiach ani środkach trwałych, lecz w ich markach. Lojalność, emocje oraz siła skojarzeń tkwiące w marce dają jej właścicielowi przewagę konkurencyjną" - czytamy w raporcie nowojorskiej firmy doradztwa marketingowego TippingSprung. Przeprowadziła ona sondaż wśród specjalistów od reklamy i marketingu

Wybory 2010. Nie będzie kampanii na billboardach? Najlepsze są już dawno rozprzedane

Większość najlepszych kąsków na najbliższe tygodnie, zarówno na wizji, jak i na billboardach, już dawno zostało rozprzedanych. W tym czasie nie będziemy więc bombardowani wizerunkami mężów stanu pod krawatem, ale jogurtów i proszków do prania, twierdzi gazeta.W radiu czy internecie dobrą kampanię

Zubilewicz na urlop za reklamę

ostatnich latach kilkakrotnie. Wykorzystywanie zaufania zbudowanego przez prezenterów jest na pewno korzystne z punktu widzenia reklamodawcy. Widz, mimo świadomości, że ogląda reklamę, często ulega zbudowanej wcześniej aurze bezstronności i obiektywizmu. Z drugiej strony, takie działanie obniża wiarygodność

Aaaaby książkę niedrogo sprzedam

muzyk. Ale pisarz? Jednak ciągać pisarza po reklamach - jakoś u nas wciąż nie wypada.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów