obsługi klienta

Marek Szempliński

Nowe Biura Obsługi Klienta

Nowe Biura Obsługi Klienta

Od poniedziałku najemcy gminnych kamienic z Fabrycznej sprawy mieszkaniowe będą załatwiać w nowych miejscach. Prywatnych zarządców zastąpią należące do miasta Biura Obsługi Klienta.

Wrocław: Alarm przeciwpożarowy w supermarkecie. "Obsługa uciekła, klienci zostali"

Wczoraj po południu w sklepie "Piotr i Paweł w Bielanach Wrocławskich.włączył się alarm przeciwpożarowy. Według informacji świadka obsługa sklepu pozostawiła zdezorientowanych klientów samym sobie. Według rzecznika obsługa sklepu informowała o alarmie klientów, ale w momencie kiedy powinna się zacząć ewakuacja, wiadomo było już, że alarm jest fałszywy.

Dodatkowe biuro obsługi klientów EnergiiPro

21 maja koncern energetyczny EnergiaPro uruchomił nowe Biuro Obsługi Klienta przy ul. Powstańców Śląskich 58a/3.

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Lubzel buduje Biuro Obsługi Klienta

Lubelskie Zakłady Energetyczne Lubzel SA budują na Bronowicach nowoczesne Biuro Obsługi Klienta. Od jesieni będzie tam można płacić rachunki Budowa przestronnego biurowca na terenie Lubzelu SA rozpoczęła się jesienią zeszłego roku. Nowy budynek o powierzchni blisko 300 m kw. powstaje ponad

PKP Intercity otworzyło w Szczecinie Centrum Obsługi Klienta

Czwarte w Polsce Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity otwarto w piątek w Szczecinie. Centrum mieści się w odnowionym gmachu dworca głównego w tym mieście. Członek zarządu PKP Przewozy Regionalne Marek Nitkowski podczas uroczystości podkreślił, że otwarcie Centrum zbiega się z rozpoczynającymi

Centrum Obsługi Klienta Intercity

tym samym więcej. Chodzi o odciążenie kas w holu, zmniejszenie kolejek i skrócenie czasu oczekiwania na bilet do maksymalnie 10 minut - zapewnia prezes. Centrum Obsługi Klientów będzie czynne codziennie od godz. 9 do 20.30. Na piętrze centrum powstała salka dla VIP-ów, która ma docelowo służyć ich

HSBC wycofuje się z obsługi klientów detalicznych i mikrofirm w Polsce

Warszawa, 29.07.2011 (ISB) - HSBC Bank Polska zdecydował o zakończeniu obsługi klientów detalicznych oraz mikrofirm i zamierza skupić się w Polsce na świadczeniu usług dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych oraz usługach zarządzania aktywami, poinformował bank na swoich stronach

14 firm wyróżnionych w programie "Firma Przyjazna Klientowi"

Z badań Fundacji Obserwatorium Zarządzania wynika, że istnieje wyraźna relacja między jakością obsługi klienta a dochodowością przedsiębiorstwa. "Kiedy poprawia się jakość relacji z klientem, poprawiają się również wyniki finansowe firmy, zarówno jeśli chodzi o przychody, jak i zysk netto"

Obsługa klientów TP może podrożeć

W grudniu wygasają trzyletnie kontrakty, które Telekomunikacja Polska podpisała dwa lata temu z monterskimi firmami zewnętrznymi - podaje "Parkiet". Umowy były wynagrodzeniem za przyjęcie do pracy kilku tysięcy pracowników narodowego operatora i miały przynieść grupie 1 miliard złotych

Biura Obsługi Klienta

Stare Miasto BOK nr 1 ul. św. Antoniego 19, tel. 071 344 32 52, 071 341 89 30, 071 342 19 63 Śródmieście BOK nr 2 ul. Otwarta 3-5, tel. 071 328 99 11, 071 328 99 13, 071 328 99 15 BOK nr 3 ul. Karola Miarki 7, tel. 071 793 93 09, 071 793 93 10, 071 793 93 11

Od 2016 r. URE chce rozliczać dystrybutorów energii z jakości usług

dyskusję były prezes URE Mariusz Swora z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jak wyjaśnił Bando, chodzi zarówno o jakość energii, ilość przerw w dostawach, jak i obsługę klienta - współpracę z odbiorcami i sprzedawcami energii. "W tej chwili rozmawiamy ze spółkami dystrybucyjnymi na temat zbudowania

Telefony do Biur Obsługi Klienta

Era: 602 900 - z komórki w tej sieci lub 0 801 202 602 - z dowolnego telefonu Idea: *22 - z telefonu w tej sieci lub (022) 643 29 80 - z dowolnego telefonu Plus: 2610 - z telefonu w tej sieci lub (022) 607 16 01 - z dowolnego telefonu Heyah: 2222 - z telefonu w tej sieci lub 0 888

Niedługo ruszają nowe Biura Obsługi Klienta

Wiadomo już, gdzie najemcy lokali komunalnych będą załatwiać swoje sprawy. Od początku kwietnia firma Administrator przestaje być zarządcą gminnych budynków, mieszkań i lokali użytkowych Obecnie trwają końcowe przygotowania nowych lokali i przyjmowani są ostatni nowi pracownicy. O tym, kto i z kt

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Kilka dni temu opublikowaliśmy artykuł o zabiegach, jakie stosują klienci biur obsługi w celu uzyskania szybkiej i rzetelnej obsługi. Wywołał on lawinę maili od czytelników. Takich, którzy z biurami obsługi mieli niemiłe doświadczenia zarówno jako klienci, jaki i pracownicy. Napisała do nas między

Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza

Klient sieci EURO RTV AGD odkrył poważny błąd w funkcjonowaniu sklepu internetowego firmy. Okazało się, że artykuły kosztujące nawet ponad tysiąc złotych można było kupić za złotówkę. Uczciwy klient postanowił poinformować o tym obsługę sklepu. Wysłał na podany na stronie internetowej adres

HSBC w Polsce rezygnuje z detalu. Przejmie go Alior?

HSBC w Polsce rezygnuje z detalu. Przejmie go Alior?

- W rezultacie analizy strategicznej naszej działalności doszliśmy do wniosku, że największe szanse rozwoju dla HSBC w Polsce leżą w obszarze obsługi klientów korporacyjnych i instytucjonalnych - powiedział Alan Jarman, dyrektor zarządzający HSBC Bank Polska. Bank zapowiedział zmianę działalności

Bydgoszcz. Atos IT Services zatrudni 850 pracowników

"Centrum Wsparcia Procesów IT będzie świadczyć usługi kompleksowego utrzymania infrastruktury informatycznej, zarówno sprzętowej, jaki i aplikacyjnej. Jest to kolejny krok związany z intensywnym rozwojem naszego zakładu w Bydgoszczy, gdzie już wznoszony jest nowy budynek na potrzeby centrum&quo

Fujitsu Services otworzy Centrum Usług Informatycznych w Łodzi

Centrum ruszy w przyszłym roku. Zajmuje się ona opracowaniem, budowaniem i obsługą systemów informatycznych klientów. W ciągu trzech lat w łódzkim centrum zatrudnienie znajdzie ponad 500 osób. Wartość inwestycji szacuje się na ok. 15 mln euro. We wtorek w obecności władz miasta przedstawiciele

SOKiK: Provident pobierał opłaty za obsługę domową niezgodnie z prawem

Provident, firma znana z udzielania szybkich pożyczek o niskiej wartości, proponował klientom m.in. ubezpieczenie spłaty kredytu oraz możliwość udzielenia i obsługę pożyczki w domu. Ale klient, który spłacił pożyczkę przed terminem, i tak musiał zapłacić za obsługę pożyczki w domu oraz składkę

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu Komunikacji

Podstępy, sztuczki i triki. Jak klienci sobie radzą w kontakcie z BOK i infolinią

Podstępy, sztuczki i triki. Jak klienci sobie radzą w kontakcie z BOK i infolinią

Skargi na działanie biur obsługi klienta dostajemy bardzo często. Jedna z naszych czytelniczek przez niemal dwa miesiące usiłowała uzyskać pomoc, bo nie działał jej telefon. "Rozmawiałam z pracownikiem pomocy technicznej Orange. Kolejny raz opowiedziałam, że telefon nie działa. Cierpliwie

Prezes PKO BP: koniec porządków, czas zadbać o klientów!

niektórych segmentach lepszą od konkurencji, a to dobra baza do poprawy jakości obsługi. Klient w oddziale to szansa, a nie problem.Kiedy wreszcie liczba klientów obsługiwanych przez PKO BP zacznie rosnąć?- Nie oczekuję w 2012 roku ilościowej zmiany liczby klientów. Chcemy, by to był rok zmiany jakościowej w

Wancer do bankowców: Zakończcie wyścigi o konta i karty!

Wancer do bankowców: Zakończcie wyścigi o konta i karty!

podążanie tą samą drogą. Przeciwnie: uważa, że w najbliższych latach kluczem do sukcesu będzie utrzymanie dotychczas pozyskanych klientów i zapewnienie im jak najwyższego poziomu obsługi. - Zwiększenie przychodów i zysków banków będzie teraz wymagało innego podejścia do klientów - ostrzega Wancer. I dodaje

Akcje JSW: Gorąco było w piątek, w biurach wielki ruch

mijał termin zapisów dla osób uprawnionych - mówi Mieczysław Oko, kierownik jednego z katowickich punktów obsługi klienta Domu Maklerskiego PKO BP. Wszystkich obsługiwaliśmy na bieżąco, jednak robiły się kolejki, było tłoczno - dodaje Mieczysław Oko. W Warszawie też nie brakuje zainteresowanych, jednak

W Trzebnicy niepełnosprawni obsłużą klientów urzędu

Biuro Obsługi Klienta urzędu miejskiego w Trzebnicy prowadzone przez osoby niepełnosprawne zostanie uruchomione w piątek o godz. 14. Główne zadania biura to wstępna obsługa klientów urzędu oraz udzielanie im niezbędnych informacji. - Docelowo planowane jest także powierzenie pracownikom Biura

Awaria Ery w Warszawie, Radomiu, Łodzi, Trójmieście - nie można było dzwonić

inny Alertowicz.- Nie działa mi TakTak w Poznaniu. Nie mogę się połączyć z nikim Biuro Obsługi Klienta nie odbiera telefonów - pisze Rafał.Według Alertowiczów telefony nie działały w południowej części stolicy i centrum miasta.Biuro Prasowe Ery nie dostało informacji o podobnej awarii, za to o

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

takie powiedzonko: "Działa dokładnie tak, jak napisano na opakowaniu". Podoba mi się. To także znaczy, że zanim zgodzę się zagrać w filmie, dokładnie sprawdzę, czy podobne ambicje ma reszta ekipy. Nie myślę, że na widowni mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak

Poświąteczne napięcie w Stoenie

komentarze o pracy punktu obsługi - opowiada pan Darek. Wtóruje mu pani Jolanta: - Jeden z pracowników powiedział, że pretensje mogę mieć do siebie, skoro nie płacę rachunków - oburza się. Klienci narzekali też, że za ponowne podłączenie prądu będą musieli zapłacić 85 zł. Stoen ma też wytłumaczenie tłoku

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

TP to wzrost pozycji firmy na polskim rynku.- Ważne jest, by firma wyróżniała się na tle konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre pomysły - mówi

Wieczorna awaria w sieci Play

- Już ponad godzinę nie można łączyć się z internetem za pośrednictwem modemu Play. Obsługa klienta nie odpowiada, połączenia od użytkowników są odrzucane. Sieć nie działa w woj. podkarpackim -napisał na Alert24 internauta AK. Sprawdziliśmy, obsługa klienta rzeczywiście nie odpowiada. W Warszawie

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicyCzy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.plKorespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze

Easy Jet i Play dają 500 miejsc pracy

Etaty czekają w biurach obsługi klienta w Poznaniu i w centrach logistycznych za miastem - praca jest w kilku branżach W tanich brytyjskich liniach lotniczych Easy Jet można się zatrudnić jako konsultant. Przewoźnik zamyka w tym roku swoje biuro obsługi klientów w Londynie i przenosi je

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta.- Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku zwolniło się miejsce, które teraz zajmie centrum

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wielomiliardowym molochem.Sprzedaż funduszy ma się zacząć w marcu, ale nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na

PKO BP zatroszczy się o bogatych

Od lipca PKO BP zamierza wprowadzić nową segmentację usług. 0,5 mln klientów, o miesięcznych dochodach od 3 do 20 tys. zł, zaoferuje obsługę w ramach bankowości osobistej. Natomiast bankowością prywatną obejmie 60 tys. klientów - pisze "Parkiet". PKO BP szykuje rewolucję w usługach

BOK-i zamiast Administratora

W poniedziałek 3 kwietnia rusza osiem Biur Obsługi Klienta, które po Administratorze przejmują sprawy lokatorów komunalnych Gmina Wrocław zdecydowała się przejąć zarządzanie prawie 40 tys. mieszkań, bo firma Administrator nie wywiązywała się ze swoich obowiązków. Osiem nowych Biur Obsługi

Uruchomiono pierwszy automat do płacenia rachunków

Urządzenie, nazwane opłatomatem, wyglądem przypomina bankomat. Jest proste w obsłudze. Klient skanuje rachunek z kodem kreskowym nad czytnikiem. Na ekranie dotykowym pojawia się kwota pieniędzy, jaką należy wpłacić. Przyjmowane są monety lub banknoty, akceptowane są wszystkie nominały. Klient

Najlepsza odpowiedź pizzerii na prawo dyskryminujące homoseksualistów w Arizonie [HIT SIECI]

związku między wiarą przedsiębiorcy czy właściciela biznesu z orientacją seksualną klienta. - To prosty i niebezpieczny komunikat: nie lubimy was, nie chcemy ani was ani waszych pieniędzy- ubolewa Chad Campbell z Demokratów, których głosy nie wystarczyły, by zablokować zapis. Prawo wejdzie w życie, jeśli

UOKiK ostrzega przed nieuczciwymi "okienkami kasowymi"

Według UOKiK, który powołuje się na badania TNS OBOP, największą popularnością wśród Polaków wciąż cieszy się tradycyjne uiszczanie opłat na poczcie czy w oddziale bankowym. Jednak coraz częściej decydujemy się na skorzystanie z usług inkasentów, punktów obsługi klienta oraz przelewu

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają z takiej formy kontaktu lub jej nie znają. Na

We wrocławskim Albercie produkty są bezcenne

się odnoszą. Dodatkowo obsługa dbając o spokój klientów, wyłączyła czytniki kodów kreskowych, aby nikt nie musiał zaprzątać sobie głowy sprawdzaniem ceny przed pójściem do kasy. A myślałam, że podobnie to tylko za Lepszego Ustroju bywało... - komentuje Internautka.Wysłaliśmy pytanie o brak czytników i

Telelekceważenie

Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.plKorespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze częściej walenie głową w mur. Andrzej Młynarek z

Awaria linii awaryjnej Neostrady

Kielczanin miał awarię internetu, z którego korzysta dzięki usłudze Neostrada TP. Zadzwonił na numer obsługi klienta, gdzie usłyszał, że infolinia też ma awarię. Pan Paweł od roku korzysta z Neostrady z przesyłem 512 Mb/s. Niestety, ma kłopoty. - Już trzy dni nie mam internetu. Ale najgorsze, że

Roleta sklepowa spadła klientowi na głowę - nikt mu nie pomógł

pomóc, zaczął na niego krzyczeć: "Gdzie się Pan pcha!" - opowiada internauta.- Klient opuścił sklep trzymając się za głowę i mówiąc, że źle się czuje - kontynuuje świadek zdarzenia. - Po kilku minutach mężczyzna wrócił do sklepu po nazwisko pracownika ochrony, jednak ten schował plakietkę i

Pekao: Fuzja wypaliła, są ofiary

Zamieszanie po fuzji Pekao i BPH. Pracownicy wcielonych przez Pekao oddziałów narzekają na kłopoty z obsługą klientów. Klienci - na brak informacji o swoich pieniądzach. Niektórym przeniesiono do nowego banku tylko część oszczędności lub kredytów. Bankowa fuzja wypaliła, są ofiary Zamieszanie

"Polska": Złe wieści dla 6 milionów klientów PKO BP

się mówiąc, że w ten sposób dostosowuje koszty do realiów rynkowych, a nowe opłaty i tak będą korzystniejsze niż oferta konkurencji. - W przeciwieństwie do naszych konkurentów przez dwa lata nie podnosiliśmy opłat. Klienci mogą obniżyć koszty, decydując się na obsługę kont przez internet. O podwyżkach

Mniejsze kolejki na gdyńskiej poczcie

Na największej poczcie w Gdyni przy ul. 10 Lutego już kilka razy zmieniano w ostatnich miesiącach system obsługi klientów. Najnowszy może być strzałem w dziesiątkę. Najpierw zlikwidowano okienka dla osób z pojedynczymi listami, przy których zwykle ustawiały się długie kolejki. Potem zmieniono

Pięć lat ratuszowego BOK

Biuro Obsługi Klienta w płockim ratuszu kończy we wtorek pięć lat. Urzędnicy obsłużyli w nim prawie 350 tys. interesantów. BOK miał skończyć z błądzeniem po urzędzie od pokoju do pokoju i szukaniem właściwego urzędnika. Interesant miał być obsługiwany sprawnie, szybko i w jednym miejscu. Na

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków.Celem banku są klienci, którzy mają co najmniej 1 mln franków szwajcarskich do

Gigantyczne kolejki na gdyńskiej poczcie

Na głównej poczcie w Gdyni przy ul. 10 Lutego od kilku dni tworzą się gigantyczne kolejki. Klienci twierdzą, że to przez kuriozalną zmianę systemu obsługi Kulminacja "korków" na poczcie nastąpiła wczoraj przed południem. - Czy wy też strajkujecie, że tylko dwa okienka są czynne

Kupujesz w Albercie, licz wszystko dwa razy

: - Litrowa butelka na półce kosztowała 3,69 zł, a w kasie 3,85 zł. Dodatkowo kody produktów na butelce i etykiecie na półce były różne, czym się oczywiście broniła obsługa sklepu (cytuję: "Na kody też trzeba patrzeć").Pan Jacek zwrot nadpłaty odzyskał po pięciu minutach. - Co ciekawe, przede mną

PKP Intercity: pociągi lepsze niż samoloty

wizytówką zmian, jakie następują na kolei. - Chcemy rozwijać profesjonalną obsługę klienta - zapewnia Czesław Warsewicz, prezes PKP Intercity. Spółka w kolejnych miastach otwiera centra obsługi klienta, gdzie można w komfortowych warunkach kupić bilety kolejowe. Planuje m.in. ustawienie na największych

Nowa sala operacyjna w ZUS

Bez pompy i przecinania wstęgi łódzki ZUS zaczął przyjmować klientów w nowej, bardzo nowoczesnej sali operacyjnej. - Zależy nam na komforcie obsługi, a oficjalna uroczystość otwarcia byłaby utrudnieniem dla naszych klientów - wyjaśnia rzeczniczka Monika Kiełczyńska Zaraz po wejściu do budynku

Kraków: telefon z drugiej ręki. Kupisz kradziony, grożą ci dwa lata

Sławek Charmaj niedawno sprzedawał swój telefon. Stary model, sprzed dwóch lat, bo wymieniał na nowy. Na pięć odwiedzonych przez niego komisów tylko w dwóch od razu sprawdzili numer seryjny. - Mogłem go sprzedać bez zbędnych pytań, bez pudełka czy ładowarki - opowiada Sławek. - Ale automatycznie ofe

Remont Poczty Głównej

W połowie stycznia rozpocznie się remont Poczty Głównej w Lublinie. Zmieni się wystrój wnętrz i lokalizacja punktów obsługi klienta. Nowością będzie elektroniczny system obsługi klienta. Po wciśnięciu właściwego guzika i pobraniu numerka będzie można w spokoju czekać na swoją kolej. - Zmiany, na

ZUS inwestuje przy Starołęckiej

Nowy biurowiec do obsługi klientów ZUS z kilku miejscowości Wielkopolski powstanie do końca roku przy ul. Starołęckiej Na razie stoją tu tylko zadaszone mury, jednak już w przyszłym roku do pomieszczeń wprowadzi się 1300 pracowników potrzebnych do obsługi ubezpieczonych z części Poznania

Praca dla 2 tysięcy

Trzy firmy chcą mieć w Łodzi swoje centrum telefonicznej obsługi klienta. Pracę znalazłoby w nich 2 tys. osób Nowi inwestorzy pochodzą ze Stanów i Niemiec. Zainteresowali się Łodzią, odkąd strefa ekonomiczna zyskała możliwość przyjmowania do siebie firm usługowych. Ta zmiana dokonała się także

W ZUS-ie zaczynają migać

Nie tylko ratusz, ale także Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma w Płocku tłumacza języka migowego. Na specjalne szkolenie wysłał ponad pół setki pracowników sal obsługi klienta z całego kraju. W pierwszej kolejności postawił na pracowników central oddziałowych (w naszym regionie jest ona jedynie w

Amerykańskie contact center wchodzi do Polski

Chodzi przede wszystkim o obsługę telefoniczną (rozmaite infolinie itp.) oraz e-mailową. - Sitel Polska dysponuje 270 stanowiskami operatorskimi - poinformował szef polskiej filii Yann Gontard (wcześniej m.in. prezes spółki TP Internet z grupy TP SA). Nowe centrum ma świadczyć usługi w kilku

Niepełnosprawni pracują w trzebnickim urzędzie

W Urzędzie Miejskim w Trzebnicy otwarto w piątek biuro obsługi klienta, w którym pracują tylko osoby niepełnosprawne. To pomysł burmistrza Marka Długozimy, który w ten sposób chce zachęcić niepełnosprawnych do aktywnego życia, a pracodawców, żeby brali z niego przykład Burmistrz Trzebnicy Marek

Automatyczna Błękitna Linia

Od poniedziałku klienci Telekomunikacji Polskiej z Dolnego Śląska będą mogli korzystać z automatycznej obsługi przez Błękitną Linię (9393) bez konieczności rozmowy z doradcą. Dzięki automatycznej obsłudze klient ma możliwość odsłuchania informacji m.in. na temat ostatniego rachunku (kwota do

Ogródki na kieleckim deptaku tylko do godz. 22

Chcesz się napić piwa i porozmawiać ze znajomymi w ogródku na wyremontowanym placu na ul. Sienkiewicza? Pij szybko, bo o godz. 22 obsługa wyprasza klientów. Pan Piotr wybrał się na piwo kilka dni temu. W ogródku przy kawiarni Pod Aniołem siedziało kilkanaście osób. - Było bardzo spokojnie

Sky Club celowo oszukiwał klientów? Zawiadomienie do prokuratury

Marszałek województwa Adam Struzik podał decyzję o powiadomieniu prokuratury na specjalnej konferencji prasowej. Sky Club ogłosił upadłość 3 lipca, a jeszcze kilkanaście godzin wcześniej pracownicy spółki zbierali pieniądze od klientów biura.- Główne zarzuty wobec biura to doprowadzenie do

W Cafe Africana dziecko też klient

Kolejne miejsce, które opisujemy w naszej akcji "Kraków przyjazny maluchom", to Cafe Africana przy ul. Straszewskiego 4. Rodzice chwalą nie tylko zabawki, ale też obsługę, która każde dziecko traktuje jak pełnoprawnego klienta. "Chętnie zaglądamy do tej kawiarni w drodze ze

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24.Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W chwili obecnej występują przejściowe trudności z dostępem do serwisu ING BankOnLine

Wystaw zbędny sprzęt na ulice

Trwa akcja "Wystawka". Dzięki niej mieszkańcy Krakowa mogą w wyznaczonych miejscach zostawić zużyte meble, stary sprzęt AGD itp. Harmonogram akcji oraz lista wyznaczonych miejsc znajdują się pod adresem www.krakow.pl Dodatkowe informacje dostępne są w biurze obsługi klienta MPO pod nr

450 nowych miejsc pracy w łódzkim DHL-u

Centrum Obsługi Klienta przejmie 80 proc. wszystkich zleceń z całej Polski. Tu będziemy mogli zadzwonić, by dowiedzieć się, czy nasza paczka dotarła już do celu (trasa przesyłek będzie monitorowana).Centrum mieści się między ulicami Targową i Dowborczyków. Zajmuje dwa piętra, które DHL wynajmuje od

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań lekarskich. - Wystarczy zgłosić się przez

Seniorzy idą na wojnę z PKO BP

Związek emerytów żąda, by bank PKO BP wycofał się z podwyżki prowizji za obsługę klientów w oddziale. - To wyciąganie pieniędzy z kieszeni biednych ludzi! - grzmią emeryci. Bank nie zamierza ustąpić. Starsze osoby nie chcą płacić za obsługę w oddziale banku Wojna seniorów z PKO BP? Związek

Cementownia Górażdże wstrzymała prace

O planach wstrzymania produkcji firma informowała już w poniedziałek. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa zastój w fabryce. Wiadomo, że sama naprawa taśmociągu, który przesyła surowiec z kopalni Folwark, potrwa najpewniej dwa dni, ale do prac można przystąpić dopiero wtedy, gdy opadnie woda. Nie

Jak banki bronią się przed zakazem lichwy

tysiączłotowego rocznego kredytu obsługa w domu klienta kosztuje dodatkowo 468 zł. - Ponieważ jest to opcja dobrowolna, jej kosztów nie uwzględnia się, licząc próg maksymalnych odsetek - tłumaczy Tomasz Trabuć z Providenta. Jak duża część klientów będzie wybierała droższy kredyt? - Nie wiem, dotychczas klienci

Co tydzień dwa bankructwa amerykańskich banków?

kontami klientów - konkurentom. Nazwy tych trzech zamkniętych instytucji mówią niewiele (podobnie jak trzech innych banków - z Maryland, Utah i Florydy, które upadły tydzień wcześniej), bo w całych Stanach Zjednoczonych działają tysiące małych i średnich banków. Ale trend jest bardzo niepokojący - tylko w

Błękitny mandat

Telekomunikacja Polska musi zapłacić ponad 4,2 miliona złotych kary za niewykonanie decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Opóźniając organizację systemu obsługi klientów, w tym Błękitnej Linii, spółka nie wywiązała się z nakazu UOKiK - stwierdził prezes Cezary Banasiński

Pytanie o remont biura ZEORK

Rejonowy Zakład Energetyczny w Kielcach remontuje swoją siedzibę. Chce wymienić balustradę na klatce schodowej, wyremontować schody wejściowe, korytarz na klatce schodowej i Biuro Obsługi Klienta. Czy to nie rozrzutność, gdy wiele osób narzeka, że prąd jest za drogi? Zbigniew Ludwicki, dyrektor

Pozainternetowe plany ekspansji Travelplanet.pl

Niewielki, elegancki i cały oszklony - tak wygląda pierwszy Punkt Obsługi Klientów (tzw. POK) spółki Travelplanet.pl, która oprócz dotychczasowej sprzedaży usług turystycznych przez internet lub telefon postanowiła robić to także tradycyjnie. Na razie turystyczny POK stoi tylko w jednym z

Od stycznia senior zrobi na poczcie przelew za darmo!

Bank Pocztowy to uśpiony gigant na rynku bankowym. Bank, który w 75 proc. należy do Poczty Polskiej, ma dostęp do gigantycznej sieci jej okienek oraz do milionów klientów. W oddziałach poczty otworzył już 1,3 tys. swoich punktów. Prowadzi w nich sprzedaż lokat, kredytów gotówkowych, konto

BGŻ zmienia plany

rankingach piąte-szóste miejsce, a teraz z trudem mieści się w pierwszej dziesiątce), od jesieni wprowadza nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych oraz małych firm, zamierza zamknąć najgorzej umiejscowione oddziały (ma ich 280 w całej Polsce) oraz skupić się na obsłudze przedsiębiorstw z branży rolno

Padł system bankowości elektronicznej ING Banku

się do systemu bankowości elektronicznej, powinien spróbować jeszcze raz za kilka minut - powiedział serwisowi Wyborcza.biz Piotr Utrata, rzecznik banku ING. - Do końca dnia awaria powinna zostać całkowicie wyeliminowana - dodaje.Klienci mogą cały czas bez problemu korzystać z obsługi w oddziałach

GE Money Bank otworzy call-center we Wrocławiu

Do tej pory klienci banku z: Niemiec, Austrii i Szwajcarii byli obsługiwani przez centra w swoich krajach. Ale bank zdecydował się ograniczyć ich działalność i otworzyć nowe centrum we Wrocławiu. Call-center ma ruszyć na przełomie czerwca lipca. W tej chwili trwa intensywna rekrutacja pracowników

Polska, kraj nieznany

nie wystarczy mieć bogatego dziedzictwa czy wspaniałych zamków. Trzeba też zapewniać doskonałą obsługę klienta, najlepszą jakość hoteli czy choćby dobre festiwale kulturalne, które przyciągają ludzi. Jak zbudować skuteczną strategię promowania kraju? Taką, która pokazuje nasze najmocniejsze strony

Brytyjski rząd: Praca w McDonald's dobrze wygląda w CV

Jak podaje w niedzielę telewizja ITN, resort przygotował dla absolwentów wyższych uczelni przewodnik "Życie po dyplomie". Ostrzega w nim, że absolwenci muszą liczyć się z tym, iż rynek pracy zaoferuje im mniejsze możliwości niż kiedyś, dlatego nie powinni z góry odrzucać oferty pracy w żad

Polacy kradną w niemieckiej reklamie Media Markt

W reklamie Media Markt Polaków jest trzech. Wyjeżdżają ze sklepu z pełnymi koszykami, ale na bramce czeka ochrona. I wtedy rozpoczyna się polsko-niemiecka konwersacja. Polacy zachwalają sklep (po niemiecku z bardzo wyraźnym polskim akcentem), a rozmowa szybko schodzi na temat piłki nożnej - jeden z

Piechociński o spłacie kredytu hipotecznego

pomysłem posła - bank w imieniu osoby, która chce zawieszenia kredytu, powinien wystąpić o roczną obsługę odsetek z Krajowego Funduszu Mieszkaniowego.W środę minister Michał Boni powiedział, że rząd chciałby, aby posiadacz kredytu - mimo utraty pracy - spłacał część swoich zobowiązań. "Rządowa dopłata

Koncert Madonny: Klienci burzą się, że nie dostaną biletów

".Chcąc wyjaśnić kłopoty czytelniczki, a także dowiedzieć się ile osób zgłosiło reklamacje, zadzwoniliśmy do Eventimu, niestety Renata Bogdanowicz - Administrator Systemu oraz Małgorzata Tomczak - Menadżer ds. Obsługi Organizatorów, odmówiły komentarza, tłumacząc, że firma nie udziela takich

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

Pekao to drugi największy bank w Polsce. Pod względem liczby obsługiwanych klientów ustępuje miejsca tylko bankowi PKO BP, w połowie należącemu do państwa. Do tej pory klienci banku z żubrem w logo korzystali ze stron bankowości elektronicznej zaprojektowanych jeszcze w 2002 r. Od 17 kwietnia w ich

Leszno: Pękł strop, 130 osób ewakuowano

Na miejscu jest nadzór budowlany. Na razie nie wiadomo, czy pęknięcie ma związek z zalegającym na dachu śniegiem - powiedział Radiu Merkury oficer dyżurny wielkopolskiej straży pożarnej. Centrum handlowe w Lesznie, w którym są m.in markety spożywcze i elektroniczne, na razie jest zamknięte.

Polbank nie nadąża z wypłatą kredytów

Według dziennika "Polska" część klientów Polbanku nie dostała w terminie kolejnych transz kredytu hipotecznego. Niektórzy kredytobiorcy mają problemy z deweloperami, którzy naliczają im odsetki karne za nieterminowe wpłaty rat. Są też klienci, którzy zmuszeni są wstrzymywać własne

ZUS zmienia podejście do klienta

Do końca rok 350 urzędników zostanie przeszkolonych się z zasad uprzejmości i kultury osobistej - pisze dzisiejszy "Dziennik".W ramach szkoleń pracownicy zaznajomią się z "zasadami uprzejmości i kultury osobistej" oraz "sposobami zapewniania klientowi wygody, poczucia

Urodziła córkę w hipermarkecie

- Zrobiły to bardzo fachowo - mówi młoda mama. - Poradziły sobie, mimo że dziecko było owinięte pępowiną. Zanim mąż zapłacił za zakupy, córka była już na świecie. Noworodka wraz z mamą pogotowie przewiozło do szpitala im. Madurowicza.- To śliczny maluch, ważący 3,42 kg. Wymaga jednak leczenia i poby

PKO BP wysyła klientom upomnienie za 25 zł

klientowi o zaległości - napisał pan Michał.W PKO poinformowano go, że te 25 złotych to koszt wysłania listownego upomnienia, maila i wykonania telefonu przypominającego o spłacie. Pan Michał sugeruje, że kwota jest za wysoka, a praktyka banku nieuczciwa, nawet nielegalna. Niestety, PKO nalicza tę karę

KNF: bank nie może być ubezpieczającym i pośrednikiem ubezpieczeniowym

ubezpieczającym może otrzymywać od klienta wyłącznie zwrot kosztów związanych z zawarciem i obsługą umowy ubezpieczenia. Wynagrodzenie banku z tytułu oferowania produktów ubezpieczeniowych powinno być ustalane przy uwzględnieniu wysokości ponoszonych przez bank kosztów. Komisja wyjaśniła, że rekomendację U

Prostytutki bały się Fritzla - "ten sadysta kazał udawać zwłoki"

powtarzały mi, że wywołuje w nich przerażenie. Gdy o nim opowiadały, często padało słowa "sadysta". - wspomina F.Skąpiec, który traktował ludzi z góryProstytucja jest w Austrii legalna. Za spędzenie godziny z dziewczyną, z których większość pochodzi z Europy Wschodniej, klient "Villa Ostende

Nowe przepisy powinny poprawić pozycję abonentów w sporach z firmami

załatwiania reklamacji. Dotąd operatorzy często nie spieszyli się, licząc, że namolny klient zrezygnuje. Nic im nie można było zrobić poza skierowaniem sprawy do sądu. - Na taki zapis miały wpływ kłopoty abonentów z Błękitną Linią TP SA - mówi Elżbieta Borkowska, wicedyrektor departamentu telekomunikacji w

Przegląd wiadomości ze spółek, wtorek godz. 20

centrum w Lublinie. Obecnie prowadzi ono rekrutację pracowników, głównie do obsługi w języku niemieckim klientów firmy telekomunikacyjnej Telefonica Deutschland. Convergys Corporation, z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, zajmuje się obsługą użytkowników wielu globalnych marek w 47 językach. Firma

Od 1 sierpnia gaz będzie sprzedawała nowa spółka należąca do PGNiG

faktury. "Nie zmieni się cena sprzedawanego surowca, nie zmienią się też siedziby biur obsługi klienta. Zmieni się jedynie jednostka, w jakiej na rachunku podawana będzie ilość zużytego gazu - dotychczas były to metry sześcienne, teraz będą to kilowatogodziny, co jest efektem zmiany prawa"

Debata PAP. Telefon, energia i gaz - korzyści dla klienta

telefonię stacjonarną, komórkową, internet, telewizję, a w przypadku energii elektrycznej i gazu jest to kolejne medium, które dla wygody klienta zostanie dodane do rachunku" - powiedział. Wskazał na korzyści dla klientów wynikające z ceny. "To jest jednak jeden koszt obsługi klienta, który

"Dziennik Zachodni": Holiday Inn przestaje być marzeniem

Będzie to jedyny hotel tej sieci w regionie, bo zgodnie z zapisami i umowami kolejny nie może powstać w odległości mniejszej niż 25 km. A to praktycznie wyklucza jego budowę w Sosnowcu czy Katowicach. Choć dąbrowski Holiday Inn zaplanowany został na trzy gwiazdki, to tak naprawdę na klientów ma

Problemy w Tesco. Kasy nie przyjmują nowych banknotów

samoobsługowej, bo tak jest szybciej. Ale maszyna "wypluła" banknot. Próbowałem jeszcze kilka razy. Nic to nie dało. Dopiero kiedy przyszła pani z obsługi dowiedziałem się, że kasy nie akceptują nowych banknotów - mówi pan Marcin, klient sieci Tesco. Procedura za każdym razem jest taka sama. Pracownik

"Co jest? Jedzenie albo praca!" Kawa pana urzędnika

Urzędnicza etykietaUrząd Miasta w Lublinie ma spisane "Zasady obsługi interesantów", a w nich szczegółowo określone, co urzędnik może, a czego nie. Jest tu m.in. mowa o "służbowym wyglądzie", noszeniu identyfikatora, by klient mógł wiedzieć, z kim rozmawia. Na biurku pracownik

"Wyczyśćcie mi Biedronkę" - prosił 2 lata temu. Jest jeszcze gorzej, sanepid nakłada karę

zareagował natychmiast - biuro obsługi klienta obiecało, że pracownicy sklepu zostali pouczeni na temat zasad utrzymania czystości i poziomu higieny. W ubiegłym tygodniu w tym samym sklepie zakupy robiła pani Anna z Gdyni. Ona również sfotografowała wnętrze Biedronki. Dziś wygląda ono jeszcze gorzej niż dwa

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Intemus Obsługa Zleceń

Intemus Obsługa Zleceń jest przydanym programem stworzonym z myślą o firmach, przeznaczony do rejestracji zgłoszeń lub do komunikacji wewnętrznej.

Intemus Obsługa Zleceń umożliwia tworzenie baz danych klientów, przypisywanie statusów do zleceń oraz drukowanie dokumentów

System Obsługi Zleceń PL+

System Obsługi Zleceń to program wspomagający zarządzanie i obsługę zleceń na towary i usługi.

System Obsługi Zleceń dzięki oferowanej funkcji przypisywania poszczególnych zleceń i ich wybranych pozycji wskazanym pracownikom ułatwia organizację pracy w firmie oraz

Popcorn

internetowe POP3/SMTP i działa na zasadzie połączenie klient-serwer i nie pobiera wiadomości co sprawia, że jest jeszcze bardziej przyjazna urządzeniom ze słabszym połączeniem internetowym.

Popcorn przydaje się gdy potrzebujemy mało wymagającego i prostego w obsłudze klienta poczty

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.

Biuro obsługi klienta

Biuro obsługi klienta (skrót: BOK), centrum obsługi klienta – całość infrastruktury służącej przedsiębiorcom do masowego kontaktu z klientami przy użyciu jednego bądź wielu środków komunikacji, zwłaszcza indywidualnych.

Biuro (ujednoznacznienie)

biuro – miejsce pracy biuro obsługi klienta biuro polityczne Biuro – brytyjski serial telewizyjny Biuro – amerykański serial telewizyjny

E-branding

klienta. Wymaga to od firmy: nawiązania do symboliki i emocjonalnych skojarzeń klienta marką różnorodnych form promocji przedsiębiorstwa w sieci sprawnej i szybkiej obsługi klienta zaoferowania na swojej stronie wartości dodanej

Wola Info

Wola Info SA – spółka akcyjna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Przedmiotem działalności firmy są technologie informatyczne. W ofercie znajdują się rozwiązania biznesowe, automatyzacja procesów obsługi klienta, rozwiązania telekomunikacyjne, zarządzanie usługami IT

Osiedle Przyjaźni (Wodzisław Śląski)

obsługi klienta "Vattenfall", oraz parę mniejszych firm usługowych.

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.