obsługi klienta

Marek Szempliński

Nowe Biura Obsługi Klienta

Nowe Biura Obsługi Klienta

Od poniedziałku najemcy gminnych kamienic z Fabrycznej sprawy mieszkaniowe będą załatwiać w nowych miejscach. Prywatnych zarządców zastąpią należące do miasta Biura Obsługi Klienta.

Wrocław: Alarm przeciwpożarowy w supermarkecie. "Obsługa uciekła, klienci zostali"

Wczoraj po południu w sklepie "Piotr i Paweł w Bielanach Wrocławskich.włączył się alarm przeciwpożarowy. Według informacji świadka obsługa sklepu pozostawiła zdezorientowanych klientów samym sobie. Według rzecznika obsługa sklepu informowała o alarmie klientów, ale w momencie kiedy powinna się zacząć ewakuacja, wiadomo było już, że alarm jest fałszywy.

Dodatkowe biuro obsługi klientów EnergiiPro

21 maja koncern energetyczny EnergiaPro uruchomił nowe Biuro Obsługi Klienta przy ul. Powstańców Śląskich 58a/3.

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Lubzel buduje Biuro Obsługi Klienta

Lubelskie Zakłady Energetyczne Lubzel SA budują na Bronowicach nowoczesne Biuro Obsługi Klienta. Od jesieni będzie tam można płacić rachunki Budowa przestronnego biurowca na terenie Lubzelu SA rozpoczęła się jesienią zeszłego roku. Nowy budynek o powierzchni blisko 300 m kw. powstaje ponad

Nowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity w Warszawie

wtorkowej konferencji prasowej przewoźnika. COK powstało na miejscu dawnych kas. Prace adaptacyjne trwały tam od listopada. Wydzielone zostały stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów biznesowych. Jest to już 5. COK otwarte przez PKP Intercity. Centra takie działają już na dworcach w Poznaniu

PKP Intercity otworzyło w Szczecinie Centrum Obsługi Klienta

Czwarte w Polsce Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity otwarto w piątek w Szczecinie. Centrum mieści się w odnowionym gmachu dworca głównego w tym mieście. Członek zarządu PKP Przewozy Regionalne Marek Nitkowski podczas uroczystości podkreślił, że otwarcie Centrum zbiega się z rozpoczynającymi

Noiwe buro obsługi klienta w MWiK

Bydgoszczanie nie będą już błądzić w labiryncie korytarzy głównego budynku Wodociągów, żeby złożyć reklamację czy zapłacić rachunek. Od poniedziałku wszystkie sprawy załatwią w nowoczesnym biurze obsługi klienta przy ul. Toruńskiej 103 W przestronnej sali biura mieści się: punkt informacyjny

Centrum Obsługi Klienta Intercity

tym samym więcej. Chodzi o odciążenie kas w holu, zmniejszenie kolejek i skrócenie czasu oczekiwania na bilet do maksymalnie 10 minut - zapewnia prezes. Centrum Obsługi Klientów będzie czynne codziennie od godz. 9 do 20.30. Na piętrze centrum powstała salka dla VIP-ów, która ma docelowo służyć ich

HSBC wycofuje się z obsługi klientów detalicznych i mikrofirm w Polsce

Warszawa, 29.07.2011 (ISB) - HSBC Bank Polska zdecydował o zakończeniu obsługi klientów detalicznych oraz mikrofirm i zamierza skupić się w Polsce na świadczeniu usług dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych oraz usługach zarządzania aktywami, poinformował bank na swoich stronach

Transport/ Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity w Szczecinie

Członek zarządu PKP Przewozy Regionalne Marek Nitkowski podczas uroczystości podkreślił, że otwarcie Centrum zbiega się z rozpoczynającymi się w Szczecinie w sobotę regatami The Tall Ships' Races, imprezy, w organizowaniu której Grupa PKP uczestniczy jako oficjalny przewoźnik. Prezes zarządu PKP S

20 firm wyróżnionych w programie "Firma Przyjazna Klientowi"

Fundacji Obserwatorium Zarządzania wynika, że co piąty konsument z powodu złej jakości obsługi klienta decyduje się w ciągu roku na zmianę dostawcy lub rezygnuje z zakupu usługi czy produktu. Najczęściej - jak wyjaśniła ekspertka ds. badań fundacji Agata Gotowczyc - chodzi o niekompetencje lub

Obsługa klientów TP może podrożeć

W grudniu wygasają trzyletnie kontrakty, które Telekomunikacja Polska podpisała dwa lata temu z monterskimi firmami zewnętrznymi - podaje "Parkiet". Umowy były wynagrodzeniem za przyjęcie do pracy kilku tysięcy pracowników narodowego operatora i miały przynieść grupie 1 miliard złotych

Małopolskie. Tauron Sprzedaż - zmiany w rachunkach za prąd dla 800 tys. klientów

. Taki system rozliczeń ma umożliwić dostęp do nowoczesnych usług, m.in. elektronicznej faktury, wielofunkcyjnego elektronicznego biura obsługi oraz niestandardowych produktów, które będzie można zamówić telefonicznie lub przez internet. Wiceprezes poinformował, że każdy z klientów otrzyma nowy rachunek

Biura Obsługi Klienta

Stare Miasto BOK nr 1 ul. św. Antoniego 19, tel. 071 344 32 52, 071 341 89 30, 071 342 19 63 Śródmieście BOK nr 2 ul. Otwarta 3-5, tel. 071 328 99 11, 071 328 99 13, 071 328 99 15 BOK nr 3 ul. Karola Miarki 7, tel. 071 793 93 09, 071 793 93 10, 071 793 93 11

Usługi telekomunikacyjne będą przystosowane dla osób niepełnosprawnych

językiem obcym, a i my dla nich także posługujemy się językiem obcym. W związku z tym, bezpośredni kontakt z osobą głuchą w punkcie obsługi klienta jest bardzo ważny. Ale to jest system naczyń połączonych, bo ta sama osoba mogłaby wiele spraw związanych z usługami załatwić przez stronę internetową. Więc ta

Katowice. Kampania "Zaangażujmy Śląsk" - chodzi o 250 miejsc pracy

relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta. Firma ma 276 centrów w 46 krajach, gdzie zatrudnia ponad 120 tys. specjalistów pracujących w 66 językach.(PAP)

UKE interweniuje w sprawie spółki Milmex Systemy Komputerowe

Urząd skierował też do sosnowieckiej prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez szefów tej firmy. Interwencja UKE to skutek licznych informacji od abonentów, którzy skarżyli się, że firma zaprzestała świadczenia usług internetowych i zlikwidowała swoje biura obsługi

Telefony do Biur Obsługi Klienta

Era: 602 900 - z komórki w tej sieci lub 0 801 202 602 - z dowolnego telefonu Idea: *22 - z telefonu w tej sieci lub (022) 643 29 80 - z dowolnego telefonu Plus: 2610 - z telefonu w tej sieci lub (022) 607 16 01 - z dowolnego telefonu Heyah: 2222 - z telefonu w tej sieci lub 0 888

Niedługo ruszają nowe Biura Obsługi Klienta

Wiadomo już, gdzie najemcy lokali komunalnych będą załatwiać swoje sprawy. Od początku kwietnia firma Administrator przestaje być zarządcą gminnych budynków, mieszkań i lokali użytkowych Obecnie trwają końcowe przygotowania nowych lokali i przyjmowani są ostatni nowi pracownicy. O tym, kto i z kt

Pracownicy kolei uczą się profesjonalnej i miłej obsługi klientów

- Chcemy, żeby klienci byli bardziej zadowoleni z naszych usług - mówi Michał Wrzosek, rzecznik PKP S.A. Szkolenia rozpoczęły się na początku czerwca w Warszawie. Podczas 38 godzin wykładów i ćwiczeń praktycznych pracownicy kolei dowiadują się m.in., jak komunikować się z pasażerami, jak

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Kilka dni temu opublikowaliśmy artykuł o zabiegach, jakie stosują klienci biur obsługi w celu uzyskania szybkiej i rzetelnej obsługi. Wywołał on lawinę maili od czytelników. Takich, którzy z biurami obsługi mieli niemiłe doświadczenia zarówno jako klienci, jaki i pracownicy. Napisała do nas między

Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza

Klient sieci EURO RTV AGD odkrył poważny błąd w funkcjonowaniu sklepu internetowego firmy. Okazało się, że artykuły kosztujące nawet ponad tysiąc złotych można było kupić za złotówkę. Uczciwy klient postanowił poinformować o tym obsługę sklepu. Wysłał na podany na stronie internetowej adres

HSBC w Polsce rezygnuje z detalu. Przejmie go Alior?

HSBC w Polsce rezygnuje z detalu. Przejmie go Alior?

- W rezultacie analizy strategicznej naszej działalności doszliśmy do wniosku, że największe szanse rozwoju dla HSBC w Polsce leżą w obszarze obsługi klientów korporacyjnych i instytucjonalnych - powiedział Alan Jarman, dyrektor zarządzający HSBC Bank Polska.Bank zapowiedział zmianę działalności

Gdańsk. Około 400 osób ma zatrudnić austriacka firma CCC

austriacka firma Competence Call Center oferuje usługi w 12 lokalizacjach w ośmiu krajach, w 28 językach. Oferuje rozwiązania contact, obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikację z klientem.

Sąd podtrzymał 1,8 mln zł kary dla spółki Tauron Dystrybucja

W grudniu 2011 r. UOKiK stwierdził m.in., że w formularzach wykorzystywanych przez Tauron Dystrybucja do zawierania umów z konsumentami nie było postanowień określających wysokość bonifikaty za niedotrzymanie parametrów oraz standardów jakościowych obsługi odbiorcy. W opinii UOKiK w ten sposób

SOKiK: Provident pobierał opłaty za obsługę domową niezgodnie z prawem

Provident, firma znana z udzielania szybkich pożyczek o niskiej wartości, proponował klientom m.in. ubezpieczenie spłaty kredytu oraz możliwość udzielenia i obsługę pożyczki w domu. Ale klient, który spłacił pożyczkę przed terminem, i tak musiał zapłacić za obsługę pożyczki w domu oraz składkę

Fujitsu Services otworzy Centrum Usług Informatycznych w Łodzi

Centrum ruszy w przyszłym roku. Zajmuje się ona opracowaniem, budowaniem i obsługą systemów informatycznych klientów. W ciągu trzech lat w łódzkim centrum zatrudnienie znajdzie ponad 500 osób. Wartość inwestycji szacuje się na ok. 15 mln euro. We wtorek w obecności władz miasta przedstawiciele

Podstępy, sztuczki i triki. Jak klienci sobie radzą w kontakcie z BOK i infolinią

Skargi na działanie biur obsługi klienta dostajemy bardzo często. Jedna z naszych czytelniczek przez niemal dwa miesiące usiłowała uzyskać pomoc, bo nie działał jej telefon. "Rozmawiałam z pracownikiem pomocy technicznej Orange. Kolejny raz opowiedziałam, że telefon nie działa. Cierpliwie

Ewakuacja Tesco na Pomorzanach

Obsługa poprosiła o opuszczenie sklepu z przyczyn technicznych. Klienci w popłochu porzucili wózki i opuścili hipermarket. Do zdarzenie doszło w środę ok. godz. 18. - Usłyszałam komunikat przez megafony. Ludzie zostawili wózki i w popłochu zaczęli uciekać - opowiada pani Iza, która w chwili

Prezes PKO BP: koniec porządków, czas zadbać o klientów!

niektórych segmentach lepszą od konkurencji, a to dobra baza do poprawy jakości obsługi. Klient w oddziale to szansa, a nie problem.Kiedy wreszcie liczba klientów obsługiwanych przez PKO BP zacznie rosnąć?- Nie oczekuję w 2012 roku ilościowej zmiany liczby klientów. Chcemy, by to był rok zmiany jakościowej w

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu Komunikacji

Wancer do bankowców: Zakończcie wyścigi o konta i karty!

podążanie tą samą drogą. Przeciwnie: uważa, że w najbliższych latach kluczem do sukcesu będzie utrzymanie dotychczas pozyskanych klientów i zapewnienie im jak najwyższego poziomu obsługi. - Zwiększenie przychodów i zysków banków będzie teraz wymagało innego podejścia do klientów - ostrzega Wancer. I dodaje

Akcje JSW: Gorąco było w piątek, w biurach wielki ruch

termin zapisów dla osób uprawnionych - mówi Mieczysław Oko, kierownik jednego z katowickich punktów obsługi klienta Domu Maklerskiego PKO BP. Wszystkich obsługiwaliśmy na bieżąco, jednak robiły się kolejki, było tłoczno - dodaje Mieczysław Oko.W Warszawie też nie brakuje zainteresowanych, jednak sytuacja

Awaria Ery w Warszawie, Radomiu, Łodzi, Trójmieście - nie można było dzwonić

inny Alertowicz.- Nie działa mi TakTak w Poznaniu. Nie mogę się połączyć z nikim Biuro Obsługi Klienta nie odbiera telefonów - pisze Rafał.Według Alertowiczów telefony nie działały w południowej części stolicy i centrum miasta.Biuro Prasowe Ery nie dostało informacji o podobnej awarii, za to o

W Trzebnicy niepełnosprawni obsłużą klientów urzędu

Biuro Obsługi Klienta urzędu miejskiego w Trzebnicy prowadzone przez osoby niepełnosprawne zostanie uruchomione w piątek o godz. 14. Główne zadania biura to wstępna obsługa klientów urzędu oraz udzielanie im niezbędnych informacji. - Docelowo planowane jest także powierzenie pracownikom Biura

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

TP to wzrost pozycji firmy na polskim rynku.- Ważne jest, by firma wyróżniała się na tle konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre pomysły - mówi

Poświąteczne napięcie w Stoenie

komentarze o pracy punktu obsługi - opowiada pan Darek. Wtóruje mu pani Jolanta: - Jeden z pracowników powiedział, że pretensje mogę mieć do siebie, skoro nie płacę rachunków - oburza się. Klienci narzekali też, że za ponowne podłączenie prądu będą musieli zapłacić 85 zł. Stoen ma też wytłumaczenie tłoku

Najlepsza odpowiedź pizzerii na prawo dyskryminujące homoseksualistów w Arizonie [HIT SIECI]

związku między wiarą przedsiębiorcy czy właściciela biznesu z orientacją seksualną klienta. - To prosty i niebezpieczny komunikat: nie lubimy was, nie chcemy ani was ani waszych pieniędzy- ubolewa Chad Campbell z Demokratów, których głosy nie wystarczyły, by zablokować zapis. Prawo wejdzie w życie, jeśli

Wieczorna awaria w sieci Play

- Już ponad godzinę nie można łączyć się z internetem za pośrednictwem modemu Play. Obsługa klienta nie odpowiada, połączenia od użytkowników są odrzucane. Sieć nie działa w woj. podkarpackim -napisał na Alert24 internauta AK.Sprawdziliśmy, obsługa klienta rzeczywiście nie odpowiada. W Warszawie

Odnowione kasy Intercity na Ochocie

Pasażerowie mogą od środy kupować bilety na pociągi spółki Intercity w nowym centrum obsługi klienta przy Grójeckiej 17 Odnowione kasy Intercity Pasażerowie mogą od dzisiaj kupować bilety na pociągi spółki Intercity w nowym centrum obsługi klienta przy Grójeckiej 17. Powstało w miejscu, gdzie

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicyCzy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.plKorespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta.- Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku zwolniło się miejsce, które teraz zajmie centrum

Easy Jet i Play dają 500 miejsc pracy

Etaty czekają w biurach obsługi klienta w Poznaniu i w centrach logistycznych za miastem - praca jest w kilku branżach W tanich brytyjskich liniach lotniczych Easy Jet można się zatrudnić jako konsultant. Przewoźnik zamyka w tym roku swoje biuro obsługi klientów w Londynie i przenosi je

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wielomiliardowym molochem.Sprzedaż funduszy ma się zacząć w marcu, ale nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na

PKO BP zatroszczy się o bogatych

Od lipca PKO BP zamierza wprowadzić nową segmentację usług. 0,5 mln klientów, o miesięcznych dochodach od 3 do 20 tys. zł, zaoferuje obsługę w ramach bankowości osobistej. Natomiast bankowością prywatną obejmie 60 tys. klientów - pisze "Parkiet". PKO BP szykuje rewolucję w usługach

Uruchomiono pierwszy automat do płacenia rachunków

Urządzenie, nazwane opłatomatem, wyglądem przypomina bankomat. Jest proste w obsłudze. Klient skanuje rachunek z kodem kreskowym nad czytnikiem. Na ekranie dotykowym pojawia się kwota pieniędzy, jaką należy wpłacić. Przyjmowane są monety lub banknoty, akceptowane są wszystkie nominały. Klient

BOK-i zamiast Administratora

W poniedziałek 3 kwietnia rusza osiem Biur Obsługi Klienta, które po Administratorze przejmują sprawy lokatorów komunalnych Gmina Wrocław zdecydowała się przejąć zarządzanie prawie 40 tys. mieszkań, bo firma Administrator nie wywiązywała się ze swoich obowiązków. Osiem nowych Biur Obsługi

Głuchy telefon i osiem pań

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania zainwestowało w Centralne Biuro Obsługi Klienta. - Konia z rzędem temu, kto się do niego dodzwoni - komentują nasi czytelnicy Głuchy telefon i osiem pań Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania zainwestowało w Centralne Biuro Obsługi Klienta. - Konia z rzędem

UOKiK ostrzega przed nieuczciwymi "okienkami kasowymi"

Według UOKiK, który powołuje się na badania TNS OBOP, największą popularnością wśród Polaków wciąż cieszy się tradycyjne uiszczanie opłat na poczcie czy w oddziale bankowym. Jednak coraz częściej decydujemy się na skorzystanie z usług inkasentów, punktów obsługi klienta oraz przelewu

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają z takiej formy kontaktu lub jej nie znają. Na

We wrocławskim Albercie produkty są bezcenne

się odnoszą. Dodatkowo obsługa dbając o spokój klientów, wyłączyła czytniki kodów kreskowych, aby nikt nie musiał zaprzątać sobie głowy sprawdzaniem ceny przed pójściem do kasy. A myślałam, że podobnie to tylko za Lepszego Ustroju bywało... - komentuje Internautka.Wysłaliśmy pytanie o brak czytników i

Telelekceważenie

Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.plKorespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze częściej walenie głową w mur. Andrzej Młynarek z

Awaria linii awaryjnej Neostrady

Kielczanin miał awarię internetu, z którego korzysta dzięki usłudze Neostrada TP. Zadzwonił na numer obsługi klienta, gdzie usłyszał, że infolinia też ma awarię. Pan Paweł od roku korzysta z Neostrady z przesyłem 512 Mb/s. Niestety, ma kłopoty. - Już trzy dni nie mam internetu. Ale najgorsze, że

InPost otwiera punkty w Radomiu

Konkurencja Poczty Polskiej - firma InPost otwiera w Radomiu punkty obsługi klienta. Będzie w nich można nadać listy i paczki InPost jest pierwszym niezależnym operatorem pocztowym prowadzącym swoją działalność na terenie całego kraju. Firma powstała w tym roku i zgodnie z obowiązującymi

Samoobsługowa linia TP SA

W Olsztynie ruszyła wczoraj pierwsza w kraju automatyczna obsługa klientów Błękitnej Linii - Dzięki nowej usłudze bez konieczności rozmowy z doradcą będzie można sprawdzić m.in. wysokość ostatniego rachunku, saldo wykonanych połączeń oraz otrzymają informację o usługach i aktualnych promocjach

Po Rossmannie będą biura

Po wygaśnięciu umowy z firmą Rossmann w lokalu po drogerii przy pl. Wolności powstanie kompleksowe biuro obsługi klienta To nowa koncepcja urzędu miasta. Co więcej, ma być to biuro, w którym będziemy mogli załatwić niemal wszystkie sprawy, co do tej pory nie było łatwe, bo urząd miasta swoje

Roleta sklepowa spadła klientowi na głowę - nikt mu nie pomógł

pomóc, zaczął na niego krzyczeć: "Gdzie się Pan pcha!" - opowiada internauta.- Klient opuścił sklep trzymając się za głowę i mówiąc, że źle się czuje - kontynuuje świadek zdarzenia. - Po kilku minutach mężczyzna wrócił do sklepu po nazwisko pracownika ochrony, jednak ten schował plakietkę i

Pekao: Fuzja wypaliła, są ofiary

Zamieszanie po fuzji Pekao i BPH. Pracownicy wcielonych przez Pekao oddziałów narzekają na kłopoty z obsługą klientów. Klienci - na brak informacji o swoich pieniądzach. Niektórym przeniesiono do nowego banku tylko część oszczędności lub kredytów. Bankowa fuzja wypaliła, są ofiary Zamieszanie

Po cukierku dla najmłodszych petentów Urzędu Wojewódzkiego

Na ścianach misie, na firance pieski, a pośrodku zjeżdżalnia - tak wygląda nowe pomieszczenie Biura Obsługi Klienta w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. Na tabliczce obok drzwi prowadzących do pokoju 120 petentów Biura Obsługi Klienta witają Kubuś Puchatek i jego przyjaciele. Nie jest to standardowe

"Polska": Złe wieści dla 6 milionów klientów PKO BP

się mówiąc, że w ten sposób dostosowuje koszty do realiów rynkowych, a nowe opłaty i tak będą korzystniejsze niż oferta konkurencji. - W przeciwieństwie do naszych konkurentów przez dwa lata nie podnosiliśmy opłat. Klienci mogą obniżyć koszty, decydując się na obsługę kont przez internet. O podwyżkach

Samoobsługowe biuro klienta

Kolejny PIN do zapamiętania: Telekomunikacja wprowadziła automatyczną obsługę klientów pod numerem Błękitnej Linii Klienci TP z warszawskiej strefy numeracyjnej (są ich dwa miliony), dzwoniąc teraz pod numer 9393, mają wybór - mogą połączyć się z doradcą albo z automatem. Wariant samoobsługowy

Mniejsze kolejki na gdyńskiej poczcie

Na największej poczcie w Gdyni przy ul. 10 Lutego już kilka razy zmieniano w ostatnich miesiącach system obsługi klientów. Najnowszy może być strzałem w dziesiątkę. Najpierw zlikwidowano okienka dla osób z pojedynczymi listami, przy których zwykle ustawiały się długie kolejki. Potem zmieniono

Pięć lat ratuszowego BOK

Biuro Obsługi Klienta w płockim ratuszu kończy we wtorek pięć lat. Urzędnicy obsłużyli w nim prawie 350 tys. interesantów. BOK miał skończyć z błądzeniem po urzędzie od pokoju do pokoju i szukaniem właściwego urzędnika. Interesant miał być obsługiwany sprawnie, szybko i w jednym miejscu. Na

PKP Intercity: pociągi lepsze niż samoloty

Nowe wagony, nowoczesne centra obsługi klientów, w których można kupić bilety - tak PKP Intercity zamierza przyciągać podróżnych i nie dać im odejść do rosnącej lotniczej konkurencji. PKP Intercity musi zatrzymać pasażerów na ziemi Nowe wagony, nowoczesne centra obsługi klientów, w których

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków.Celem banku są klienci, którzy mają co najmniej 1 mln franków szwajcarskich do

GE Money Bank otworzy call-center we Wrocławiu

GE Money Bank otworzy we Wrocławiu telefoniczne centrum obsługi klientów z krajów niemieckojęzycznych. Pracę znajdzie tam 100 osób Do tej pory klienci banku z: Niemiec, Austrii i Szwajcarii byli obsługiwani przez centra w swoich krajach. Ale bank zdecydował się ograniczyć ich działalność i

Kupujesz w Albercie, licz wszystko dwa razy

: - Litrowa butelka na półce kosztowała 3,69 zł, a w kasie 3,85 zł. Dodatkowo kody produktów na butelce i etykiecie na półce były różne, czym się oczywiście broniła obsługa sklepu (cytuję: "Na kody też trzeba patrzeć").Pan Jacek zwrot nadpłaty odzyskał po pięciu minutach. - Co ciekawe, przede mną

Gigantyczne kolejki na gdyńskiej poczcie

Na głównej poczcie w Gdyni przy ul. 10 Lutego od kilku dni tworzą się gigantyczne kolejki. Klienci twierdzą, że to przez kuriozalną zmianę systemu obsługi Kulminacja "korków" na poczcie nastąpiła wczoraj przed południem. - Czy wy też strajkujecie, że tylko dwa okienka są czynne

Kraków: telefon z drugiej ręki. Kupisz kradziony, grożą ci dwa lata

Sławek Charmaj niedawno sprzedawał swój telefon. Stary model, sprzed dwóch lat, bo wymieniał na nowy. Na pięć odwiedzonych przez niego komisów tylko w dwóch od razu sprawdzili numer seryjny. - Mogłem go sprzedać bez zbędnych pytań, bez pudełka czy ładowarki - opowiada Sławek. - Ale automatycznie ofe

Banki/ Awaria w Banku Millennium (aktl.)

południu, że problem dotyczy łączy telekomunikacyjnych. Jak dowiedziała się PAP, ok. godz. 15. przywrócono obsługę kart płatniczych, a ok. 16. obsługę rachunków w oddziałach. Bank poinformował w komunikacie, że "pracuje nad pełnym rozwiązaniem problemu." Bank przeprosił także swoich klientów za

Nowa sala operacyjna w ZUS

Bez pompy i przecinania wstęgi łódzki ZUS zaczął przyjmować klientów w nowej, bardzo nowoczesnej sali operacyjnej. - Zależy nam na komforcie obsługi, a oficjalna uroczystość otwarcia byłaby utrudnieniem dla naszych klientów - wyjaśnia rzeczniczka Monika Kiełczyńska Zaraz po wejściu do budynku

Klienta obsłużą przez internet

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta bydgoskiego ratusza ruszyło we wtorek. Dzięki temu część urzędowych spraw będzie można załatwić za pośrednictwem internetu Jakie korzyści zyskają skomputeryzowani interesanci za sprawą Biura? Przede wszystkim odpadnie konieczność pierwszej wizyty w ratuszu, od

Zmiany w ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Bydgoszczy przenosi część działu obsługi klienta z budynku przy ul. św. Trójcy do siedziby przy ul. Konopnickiej 18a (budynek A) Od najbliższego poniedziałku na Szwederowo muszą się zgłaszać osoby w celu przyznania, zmiany uprawnień oraz wypłaty emerytur i rent

Kasy PKP takie, jak w eleganckim banku

Na dworcu głównym uruchomiono nowe centrum obsługi klienta, w którym można jednocześnie uzyskać informację i kupić bilet, a przy tym posiedzieć na miękkiej kanapie. - Wygląda to jak bank albo salon telefonii komórkowej - mówi pani Anna Dołęga, która jako jedna z pierwszych kupiła bilet w nowym

Co za ulga, w paszportach zrobili remont

Oddział Paszportowy w Zielonej Górze po remoncie. Zamiast ciasnych pojedynczych klitek, mamy jedną dużą salę do obsługi klientów. Efekt? Mniejsze kolejki Długie kolejki w ciasnym korytarzu w Oddziale Paszportowym przy ul. Podgórnej odchodzą w przeszłość. Pomieszczenia, w których przyjmowano

Amerykańskie contact center wchodzi do Polski

Amerykańska firma Sitel, prowadząca na świecie liczne tzw. contact center, czyli ośrodki zdalnej obsługi klientów, otwiera swoje centrum w Warszawie Chodzi przede wszystkim o obsługę telefoniczną (rozmaite infolinie itp.) oraz e-mailową. - Sitel Polska dysponuje 270 stanowiskami operatorskimi

Darmowe szkolenia

Tysiąc osób może za darmo skończyć kurs językowy, komputerowy lub obsługi klienta. Prowadzi je - dzięki środkom unijnym - Zakład Doskonalenia Zawodowego Kolejne zielonogórskie szkoły zdobyły unijne dofinansowanie. Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy "Exandi" przeszkoli opiekunów w środowisku

Remont Poczty Głównej

W połowie stycznia rozpocznie się remont Poczty Głównej w Lublinie. Zmieni się wystrój wnętrz i lokalizacja punktów obsługi klienta. Nowością będzie elektroniczny system obsługi klienta. Po wciśnięciu właściwego guzika i pobraniu numerka będzie można w spokoju czekać na swoją kolej. - Zmiany, na

ZUS inwestuje przy Starołęckiej

Nowy biurowiec do obsługi klientów ZUS z kilku miejscowości Wielkopolski powstanie do końca roku przy ul. Starołęckiej Na razie stoją tu tylko zadaszone mury, jednak już w przyszłym roku do pomieszczeń wprowadzi się 1300 pracowników potrzebnych do obsługi ubezpieczonych z części Poznania

Praca dla 2 tysięcy

Trzy firmy chcą mieć w Łodzi swoje centrum telefonicznej obsługi klienta. Pracę znalazłoby w nich 2 tys. osób Nowi inwestorzy pochodzą ze Stanów i Niemiec. Zainteresowali się Łodzią, odkąd strefa ekonomiczna zyskała możliwość przyjmowania do siebie firm usługowych. Ta zmiana dokonała się także

W ZUS-ie zaczynają migać

Nie tylko ratusz, ale także Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma w Płocku tłumacza języka migowego. Na specjalne szkolenie wysłał ponad pół setki pracowników sal obsługi klienta z całego kraju. W pierwszej kolejności postawił na pracowników central oddziałowych (w naszym regionie jest ona jedynie w

Niepełnosprawni pracują w trzebnickim urzędzie

W Urzędzie Miejskim w Trzebnicy otwarto w piątek biuro obsługi klienta, w którym pracują tylko osoby niepełnosprawne. To pomysł burmistrza Marka Długozimy, który w ten sposób chce zachęcić niepełnosprawnych do aktywnego życia, a pracodawców, żeby brali z niego przykład Burmistrz Trzebnicy Marek

Automatyczna Błękitna Linia

Od poniedziałku klienci Telekomunikacji Polskiej z Dolnego Śląska będą mogli korzystać z automatycznej obsługi przez Błękitną Linię (9393) bez konieczności rozmowy z doradcą. Dzięki automatycznej obsłudze klient ma możliwość odsłuchania informacji m.in. na temat ostatniego rachunku (kwota do

Ogródki na kieleckim deptaku tylko do godz. 22

Chcesz się napić piwa i porozmawiać ze znajomymi w ogródku na wyremontowanym placu na ul. Sienkiewicza? Pij szybko, bo o godz. 22 obsługa wyprasza klientów. Pan Piotr wybrał się na piwo kilka dni temu. W ogródku przy kawiarni Pod Aniołem siedziało kilkanaście osób. - Było bardzo spokojnie

STOEN remontuje cztery centra obsługi

Klient ma nie być już petentem, który stoi przed okienkiem w oczekiwaniu, aż pracownik STOEN-u załatwi jego sprawę. Firma remontuje centra obsługi - na razie cztery - żeby klienci czuli się komfortowo Na pierwszy ogień poszły te centra, które odwiedza najwięcej klientów: COK Ursynów, Żoliborz

Ceny z sufitu w opolskim MM

Pan Grzegorz z Opola wybrał się do opolskiego Media Marktu po filmy na DVD. - Kupowałem te w promocji, niestety, promocja okazała się oszustwem - opowiada. Kiedy chciał się poskarżyć w punkcie obsługi klienta, został zignorowany. Film "Amnezja", który wybrał dla siebie pan Grzegorz

Sky Club celowo oszukiwał klientów? Zawiadomienie do prokuratury

Marszałek województwa Adam Struzik podał decyzję o powiadomieniu prokuratury na specjalnej konferencji prasowej. Sky Club ogłosił upadłość 3 lipca, a jeszcze kilkanaście godzin wcześniej pracownicy spółki zbierali pieniądze od klientów biura.- Główne zarzuty wobec biura to doprowadzenie do

Petenci jeszcze poczekają na udogodnienia

Biuro Obsługi Klienta w olsztyńskim ratuszu miało ruszyć już pod koniec stycznia, ale wciąż jest zamknięte. Urzędnicy tłumaczą, że na przeszkodzie stoi jedynie... brak formalnej decyzji prezydenta Małkowskiego o jego powołaniu. Na utworzenie w ratuszu BOK władze miasta zdecydowały się już w

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

: "Działa dokładnie tak, jak napisano na opakowaniu". Podoba mi się. To także znaczy, że zanim zgodzę się zagrać w filmie, dokładnie sprawdzę, czy podobne ambicje ma reszta ekipy. Nie myślę, że na widowni mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak najlepsza obsługa.O

Kasjerki cały dzień wklepywały kody

Pierwszy strajk w bydgoskich hipermarketach. W Realu, Tesco i Carrefourze kasjerki protestowały przeciw pracy w święta wklepując ręcznie kody z towarów. Choć obsługa klientów bardzo się wydłużyła, protest dotknął nielicznych bydgoszczan robiących zakupy w upalny dzień Bożego Ciała Hipermarket

Oszustwo, jakiego w stolicy nie było

Sąd skazał byłego adwokata Macieja T., który nie mogąc sobie poradzić z obsługą klientów, zaczął fałszować dokumenty sądowe, nawet wyroki. Procesu nie było, na karę dwóch lat więzienia w zawieszeniu i grzywnę zgodził się prokurator i dawni klienci prawnika - Jeszcze niedawno budziłem się w nocy

Petent w ratuszu będzie miał łatwiej

W środę ratusz uruchamia rusza Punkt Obsługi Klienta. W jednym miejscu zostaną obsłużeni mieszkańcy chcący załatwić sprawy m.in. w wydziale architektury i planowania, geodezji i gospodarki nieruchomości. Dochodzą do tego sprawy związane z podatkami od osób fizycznych i prowadzeniem działalności

Urzędnicy. Jak ich postrzegają petenci?

Najlepiej obsługiwani są klienci urzędu miasta i urzędu wojewódzkiego. Najsprawniej urzędowe sprawy załatwiają pracownicy urzędów skarbowych i starostwa powiatowego. Wczoraj naukowcy z WSIiZ zaprezentowali wyniki badań dotyczących jakości obsługi w rzeszowskich urzędach To już drugie badania

Marek pobity na oczach tłumu

Osiłek w dresie uderzył tak mocno, że Marek stracił przytomność i wylądował w szpitalu ze wstrząsem mózgu. Napaści bezczynnie przyglądał się tłum klientów i obsługa marketu Lidl Policja szuka bandyty, który skatował Marka Januszewskiego, studenta Wyższej Szkoły Gospodarki. Swoje dochodzenie

Opolskie lokale nagrywają swoich klientów

Klienci restauracji i klubów w naszym mieście są coraz częściej podglądani przez kamery, jak twierdzą właściciele lokali - dla bezpieczeństwa klientów i obsługi. Jedni goście czują się nieswojo, inni nie mają nic przeciwko temu Kamery zamontowano m.in. w restauracji Piramida przy Barlickiego

W Cafe Africana dziecko też klient

Kolejne miejsce, które opisujemy w naszej akcji "Kraków przyjazny maluchom", to Cafe Africana przy ul. Straszewskiego 4. Rodzice chwalą nie tylko zabawki, ale też obsługę, która każde dziecko traktuje jak pełnoprawnego klienta. "Chętnie zaglądamy do tej kawiarni w drodze ze

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24.Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W chwili obecnej występują przejściowe trudności z dostępem do serwisu ING BankOnLine

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań lekarskich. - Wystarczy zgłosić się przez

Podczas dużych awarii nie sposób się dodzwonić do pogotowia energetycznego

Informacji o dużych awariach i terminach ich usunięcia będą udzielać radomianom pracownicy biura obsługi klienta RZE przy ul. Średniej. To decyzja podjęta po ostatnim weekendzie, kiedy to do pogotowia energetycznego nie można było się dodzwonić Z piątku na sobotę opady mokrego, ciężkiego śniegu

Wystaw zbędny sprzęt na ulice

Trwa akcja "Wystawka". Dzięki niej mieszkańcy Krakowa mogą w wyznaczonych miejscach zostawić zużyte meble, stary sprzęt AGD itp. Harmonogram akcji oraz lista wyznaczonych miejsc znajdują się pod adresem www.krakow.pl Dodatkowe informacje dostępne są w biurze obsługi klienta MPO pod nr

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Intermus Obsługa Zleceń

Intermus Obsługa Zleceń jest przydanym programem stworzonym z myślą o firmach, przeznaczony do rejestracji zgłoszeń lub do komunikacji wewnętrznej.

Intermus Obsługa Zleceń umożliwia tworzenie baz danych klientów, przypisywanie statusów do zleceń oraz drukowanie dokumentów

System Obsługi Zleceń PL+

postępu prac nad sprawami zleconymi przez klientów, a także przeglądanie historii zleceń, tworzenie podsumowania danych na temat wartości zrealizowanych zleceń; katalog towarów i usług wraz z cennikiem oraz informacjami na temat stanu magazynowego oraz wiele innych.

System Obsługi

Popcorn

internetowe POP3/SMTP i działa na zasadzie połączenie klient-serwer i nie pobiera wiadomości co sprawia, że jest jeszcze bardziej przyjazna urządzeniom ze słabszym połączeniem internetowym.

Popcorn przydaje się gdy potrzebujemy mało wymagającego i prostego w obsłudze klienta poczty

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.

Biuro obsługi klienta

Biuro obsługi klienta (skrót: BOK), centrum obsługi klienta – całość infrastruktury służącej przedsiębiorcom do masowego kontaktu z klientami przy użyciu jednego bądź wielu środków komunikacji, zwłaszcza indywidualnych.

Biuro (ujednoznacznienie)

biuro – miejsce pracy biuro obsługi klienta biuro polityczne Biuro – brytyjski serial telewizyjny Biuro – amerykański serial telewizyjny

E-branding

klienta. Wymaga to od firmy: nawiązania do symboliki i emocjonalnych skojarzeń klienta marką różnorodnych form promocji przedsiębiorstwa w sieci sprawnej i szybkiej obsługi klienta zaoferowania na swojej stronie wartości dodanej

Wola Info

Wola Info SA – spółka akcyjna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Przedmiotem działalności firmy są technologie informatyczne. W ofercie znajdują się rozwiązania biznesowe, automatyzacja procesów obsługi klienta, rozwiązania telekomunikacyjne, zarządzanie usługami IT

Osiedle Przyjaźni (Wodzisław Śląski)

obsługi klienta "Vattenfall", oraz parę mniejszych firm usługowych.

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.