ntw

PAP

Rosyjska telewizja NTW o raporcie Millera: wpływ miały błędy załogi

Rosyjska telewizja NTW o raporcie Millera: wpływ miały błędy załogi

Rosyjska telewizja NTW w wiadomościach podanych dwie godziny po ogłoszeniu w piątek polskiego raportu o przyczynach katastrofy smoleńskiej położyła nacisk na to, że raport opisuje nieprzygotowanie załogi i jej niewłaściwe działania w czasie lotu.

Rosja. NTW: Polska uznała fatalne błędy pilotów Kaczyńskiego

Rosyjska telewizja NTW informując w piątek o raporcie polskiej komisji na temat katastrofy smoleńskiej podała, że zawiera on wnioski analogiczne do raportu Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK), który wskazał na błędy załogi.

Dlaczego zginął dziennikarz rosyjskiej stacji NTW

Reporter śledczy rosyjskiej telewizji NTW został w niedzielę zamordowany w Moskwie. Choć zabójstwo prawdopodobnie miało "zwykłe" kryminalne przyczyny, to postawiło na nogi niemal wszystkie rosyjskie media

Rosyjska telewizja NTW zwalnia niewygodnego dziennikarza

Rosyjska telewizja NTW pozbyła się jednego z najbardziej znanych dziennikarzy - Leonida Parfionowa, który ujawnił, jak ocenzurowano jego program "Namiedni". Zwolnili go, bo nie popierał prokremlowskiej polityki firmy Parfionowa zmuszono, by z pokazywanego w ostatnią niedzielę programu

Rosja: "Ukradli kraj". Znikający film z YouTube

Rosja: "Ukradli kraj". Znikający film z YouTube

Putin. To słynne dla Rosjan zdanie, symbol arogancji władzy, ówczesny prezydent wypowiedział w rozmowie z Larrym Kingiem. Dziennikarz CNN spytał Putina co tak naprawdę stało się z łodzią podwodną Kursk.W zakwestionowanym przez telewizję filmie jest zaledwie kilka sekund z anteny NTW. Ale to wystarczyło

Za kołem podbiegunowym otwarto pierwszy meczet

miejscu. Na miejscu zbudowano też minaret.Terytoria Północno-Zachodnie leżą w środkowej części północnych obszarów Kanady. Północną granicą NTW są wybrzeża Morza Arktycznego. Terytoria te, ze względu na wiele bogactw naturalnych (m.in. złoto, diamenty, gaz ziemny) oraz niską gęstość zaludnienia, są

Nowe dowody na zbrodnie Łukaszenki

Nowe dowody na zbrodnie Łukaszenki

- opowiadał w NTW Nowiczak. Według niego na zajęciach politycznych Pawluczenka opowiadał, że specnaz to kleszcze, za pomocą których wyrywane są gwoździe przeszkadzające Łukaszence siedzieć w prezydenckim fotelu.Słowa byłego żołnierza specnazu o "szwadronach śmierci" potwierdzają wcześniejsze

Mer Moskwy broni się i kontratakuje

Mer Moskwy broni się i kontratakuje

Skandal wokół mera, który od 18 lat niepodzielnie rządzi stolicą, nabiera tempa. Kontrolowane przez państwo stacje telewizyjne chórem oskarżają nietykalnego do tej pory urzędnika o nadużycia, lekceważenie mieszkańców, kryminalne rozprawy z przeciwnikami.Najdalej poszła telewizja NTW, która w dwóch

Handlarz bronią oskarża USA: "Proces był jak za inkwizycji. 12 przysięgłych z wypranymi mózgami"

Handlarz bronią oskarża USA: "Proces był jak za inkwizycji. 12 przysięgłych z wypranymi mózgami"

amerykańskich i dostarczanie wsparcia materialnego i broni organizacjom terrorystycznym.Sam bohater procesu zapewnia w rozmowach z rosyjskimi mediami, że jest niewinny. Wywiad z Butem przeprowadzony przez telewizję NTW opisała agencja Interfax.Wiktor But: Mój proces przypominał działania inkwizycjiW rozmowie z

"Rosja chce dusić Łukaszenkę do końca". Medialna wojna między Rosją i Białorusią

"Rosja chce dusić Łukaszenkę do końca". Medialna wojna między Rosją i Białorusią

"Ojciec Chrzestny" to dwuczęściowy film, który pokazała prorządowa rosyjska stacja NTW. - Pokazały one prezydenta Łukaszenki jakiego za żadne skarby Rosja nie chciała widzieć wcześniej. Nie chcieli widzieć morderstw politycznych, ugniatania opozycji, postępków wobec mediów niezależnych. A

W Rosji ocenzurowano popularny program publicystyczny

Widzowie rosyjskiej telewizji NTW nie obejrzeli wywiadu z wdową po zabitym w lutym w Katarze b. prezydencie Czeczenii Selimchanie Jandarbijewie. Zaprotestowały służby specjalne, których oficerowie prawdopodobnie stoją za zamachem na Jandarbijewa Niedzielny program "Namiedni" Leonida

Rosyjska telewizja pokazała film terrorystów

Terroryści, którzy zajęli szkołę w Biesłanie mieli ze sobą kamerę i nagrywali początek swojej akcji. Półtoraminutowy urywek tych zdjęć pokazała wczoraj wieczorem rosyjska telewizja NTW, która dostała je od służb specjalnych Na zdjęciach widać setki zakładników siedzących w sali gimnastycznej. Są

Tajny dekret Władimira Putina. 300 dziennikarzy dostało medale za "obiektywne relacjonowane wydarzeń na Krymie"

Tajny dekret Władimira Putina. 300 dziennikarzy dostało medale za "obiektywne relacjonowane wydarzeń na Krymie"

. Powołując się na swoje źródło, Wiedomosti podają, które redakcje zostały szczególnie docenione przez Putina. Około setki nagrodzonych to przedstawiciele kompanii WGTRK, ponad 60 jest z Kanału 1. Po kilkadziesiąt medali trafi do redakcji NTW, Russia Today i Life News. Pominięci zostali natomiast dziennikarze

Rosja: Mimo żałoby państwowe telewizje nadawały reklamy

przeciwnym wypadku ponieślibyśmy dotkliwe konsekwencje finansowe, do czego nie można dopuścić w obecnej sytuacji na rynku reklamowym - tłumaczy na łamach gazety rzeczniczka NTW Maria Bezborodowa. NTW należy do państwowego koncernu Gazprom. Dlatego widzowie takich kanałów jak Pierwyj, Rossija czy NTW nadal

Kiński: jeżeli to Buk, to strzelający wiedział, do czego strzela

-pomiarową, przygotować do lotu i dopiero załadować na wyrzutnię. Potrzebne są informacje z zewnętrznej stacji radiolokacyjnej, żeby wyrzutnia mogła przejąć śledzenie swoim radarem. Procedura użycia zestawu Buk jest dość złożona, wymaga dobrze wyszkolonych ludzi" - powiedział naczelny "NTW"

Wybuch w Moskwie - film już w mediach [WIDEO]

Wybuch w Moskwie - film już w mediach [WIDEO]

Moment wybuchu zarejestrowała kamera przemysłowa. Film pokazała telewizja NTW. Krótko potem trafił do internetu:"Rossijskaja Gazieta" dotarła do informacji o tym, że służby specjalne wiedziały o przygotowywanym ataku terrorysty-samobójcy, ale poszukiwały zamachowca w innych rejonach

Pożar w rosyjskim arsenale rakietowym

twierdzą, że okolicznym mieszkańcom nie groziło niebezpieczeństwo i żadna z płonących rakiet nie wyleciała poza teren magazynów. Natomiast telewizja NTW i inne media, powołując się na naocznych świadków, informują, że rakiety wzbijały się w powietrze, a jedna z nich przeleciała ok. 5 km nad pobliskimi

Rosyjska Cerkiew za ograniczaniem ilości seksu w telewizji

Oburzenie prawosławnych hierarchów wywołał zwłaszcza sylwestrowy program telewizji NTW, w którym pokazywano - jak głosi komunikat patriarchatu - "sceny jawnie erotyczne i homoseksualne". Hierarchowie, którzy już przed kilku laty wydali walkę "inwazji homoseksualizmu na Rosję"

Powtórne przyjście Kaszpirowskiego

Powtórne przyjście Kaszpirowskiego

Co o tym sądzisz? Napisz: listydogazety@gazeta.pl Kaszpirowskiego w sobotę pokazała należąca do Gazpromu telewizja NTW, przypominając, że psychoterapeuta z prowincjonalnej Winnicy stał się sławny w całym ZSRR w 1989 r., kiedy na odległość znieczulił dwie kobiety operowane w Kijowie. Jedna z nich

Kto zaatakował Moskwę

Kto zaatakował Moskwę

odszkodowania. 40 rannych jest wciąż w stanie krytycznym.Rosyjskie telewizje zawiodłyReakcja ogólnorosyjskich kanałów telewizyjnych na zamach była kompromitująca. Kanał Pierwszy, Rossija i NTW poinformowały o tragedii - i to zdawkowo - dopiero dwie godziny po eksplozji. Jeden z rosyjskich blogerów opisał, jak w

Białoruska telewizja nostalgicznie o ZSRR

, zatytułowany "Byli sobie ludzie", zostanie poprzedzony wywiadem prezydenta Alaksandra Łukaszenki dla rosyjskiej telewizji NTW, nadanym bezpośrednio po dzienniku na pierwszym kanale białoruskim. Jak zapowiada telewizja na swoim portalu internetowym, prezydent odpowie na pytania, czy były obiektywne

Ambitne kino w rosyjskiej TV

satelitę. W Rosji działają już płatne kanały filmowe. Najpopularniejszy - NTW Plus - ma 270 tys. abonentów. Dla wielu Rosjan mieszkających poza miastami z siecią kin to jedyna szansa na kontakt z bieżącymi produkcjami. Działa też kanał Kinozał13. - Trzy lata jego działalności pokazały, że to niszowy, ale

Nacjonalistyczne "rajdy na nielegałów" i patrole emerytów na ulicach. Rosja walczy z imigrantami

Nacjonalistyczne "rajdy na nielegałów" i patrole emerytów na ulicach. Rosja walczy z imigrantami

trzydzieści osób. Mają tam wszystko, co niezbędne do codziennego funkcjonowania: meble, komputery, urządzają łazienki i toalety. - Policja wie o wszystkim, tylko po prostu nie chce działać - mówi w reportażu telewizji NTW Iwan Ponomarenko, aktywista Tarczy Moskwy. Sugeruje, że przyczyną mogą być łapówki

Putin w telewizji mógł zszokować Rosjan

Korespondent telewizji NTW zganił Polaków, bo jego zdaniem Putin "mógł liczyć na powściągliwość gospodarzy". W naszym kraju jednak, jak zapewnił telewidzów dziennikarz, "przywykli malować historię jednym kolorem".Telewizja Rossija, która obok Pierwszego Kanału jest jedynym

Kolejny wypadek na rosyjskim atomowym okręcie podwodnym

To tylko awaria - twierdzi rosyjska armia "Awaria techniczna" była powodem eksplozji, do jakiej doszło tydzień temu na pokładzie rosyjskiego okrętu podwodnego na Dalekim Wschodzie. Informację o awarii ujawniła w sobotę prywatna telewizja NTW, która nadała reportaż z pogrzebu zabitego w

Miedwiediew odradza NATO rozszerzenie o Gruzję

Prezydent Rosji w wywiadzie, który wyemitowała wczoraj rosyjska telewizja NTW, wrócił do jednego z najboleśniejszych dla Rosjan tematów polityki zagranicznej, jakim jest rozszerzanie NATO o kraje byłego bloku radzieckiego i obszar poradziecki. - Uważamy, że zaciąganie Ukrainy i Gruzji do bloków

Rosjanie tropią al Kaidę w Czeczenii

- mówił rosyjskiej telewizji NTW. Ujawnił, że niedawno na granicy z Azerbejdżanem Rosjanie aresztowali Abu Muschaba, który próbował wydostać się z Czeczenii. Pochodzi z Algierii, ale miał prawo pobytu w Wlk. Brytanii. Jego zadaniem było szkolenie terrorystów, którzy zorganizowali ostatnie zamachy w Rosji.

Niech Oleg będzie ostatni

- Program 1 i NTW - pokazały wczoraj krytyczne reportaże o merze Chimek Władimirze Strielczence, który wcześniej uważany był za nietykalnego. Zdaniem ekspertów to przygrywka do jego rychłej dymisji. W ten sam sposób kilka miesięcy temu Kreml szykował grunt pod usunięcie wszechwładnego mera Moskwy Jurija

Rosyjskie media: PiS już wydał werdykt

Federalne kanały telewizji rosyjskiej poświęciły dużo uwagi niedzielnym uroczystościom w Smoleńsku i Katyniu, dokąd równo sześć miesięcy po katastrofie samolotu prezydenta Polski przyjechały rodziny ofiarObszerne relacje w swych głównych wydaniach programów informacyjnych pokazały NTW i Rossija

Rosja spiera się o los dziecka

upomniała się więc przed sądem o Saszę. Reportaż o Saszy z rosyjskiej telewizji NTW: Sąd orzekł, że dziecko ma pojechać z matką, wierząc zapewnieniom przedstawiciela ambasady rosyjskiej, iż dziewczynka w Rosji będzie żyć w komfortowych warunkach. Portugalskich opiekunów, którym trudno było rozstać się z

Szpiedzy szukają nowego domu

wydanie Amerykanom agentów Moskwy.Trudno powiedzieć, co dalej będzie z Wasilenką, byłym oficerem KGB, jednym z dowódców ochrony telewizji NTW. On nie siedział za szpiegostwo, tylko za nielegalne posiadanie broni oraz amunicji, i amerykańskie służby specjalne nie mają obowiązku się nim opiekować.A o

Komuniści chcą rehabilitacji zbrodniarzy z Katynia

polecenie Kremla, lecz dla telewizji NTW, która na jej podstawie nakręciła sensacyjny film. Wiadomo, że te dokumenty nigdy nie znajdowały się w archiwum.Iliuchin upiera się jednak, że - jak to nazwał - polsko-goebbelsowska wersja, zgodnie z którą winni zbrodni katyńskiej są przywódcy ZSRR, opiera się

Łukaszenka złamał Rosję

prawdziwej wojny propagandowej, którą Moskwa wytoczyła sąsiadowi.Kontrolowana przez państwo telewizja NTW nadała serię reportaży "Chrzestny Bat'ka" (nawiązanie do "Ojca chrzestnego"), w których oskarżała Łukaszenkę o wszelkie grzechy z rozpustą, handlem bronią i morderstwami politycznymi

Aerostar dla polskiej armii. "MON wybrał samolot najtańszy i najsłabszy"

- mówią zgodnie Hypki i Kiński. - W przetargu startowały też Hermes i Searcher, które są z wyższej półki. Hermes jest wyposażony też w rozpoznanie radioelektroniczne i systemy zagłuszania - mówi o kontrkandydatach Aerostara Andrzej Kiński z "NTW".12 godzin w powietrzu: w dzień i w nocyJeden z

"To technologiczny skok dla Rosjan, ale pozostają zacofani"

ekspert z "NTW"."MiG-ów-29 już nie da się dłużej sprzedawać"- Pojawienie się tego samolotu było konieczne ze względów handlowych. To, co Rosjanie sprzedają do krajów trzeciego świata pokazuje, że pod względem elektroniki, czy uzbrojenia, są zacofani. A produkcji na bazie MiG-29, czy Su

Miedwiediew: Rozpoczynamy prace nad nową generacją pocisków nuklearnych

- Oczywiście, że będziemy pracowali nad nowymi systemami zbrojenia, takimi jak rakiety - powiedział prezydent. Deklaracja Miedwiediewa padła w trakcie wywiadu przeprowadzanego dla trzech telewizyjnych kanałów m.in. NTW i rosyjskiej telewizji państwowej. Oświadczenie polityka może być traktowane

Gazprom kupuje gazety dla przyjaciół

;, telewizja NTW i radio Echo Moskwy. Grigorij Bieriozkin, dla którego Gazprom kupuje "Komsomolską Prawdę", zbił fortunę głównie na transakcjach z gazowym gigantem. Przez kilka lat skupił na rynku 5,3 proc. akcji koncernu energetycznego RAO JES, a potem odsprzedał je Gazpromowi. Jedna z firm

Czarna przyszłość rosyjskich jasnowidzów

przerwy próbował znów zagościć w eterze i występował przez jakiś czas regularnie w NTW. Szybko się jednak okazało, że na tle młodszych kolegów jest już nudny i telewizja zrezygnowała z jego usług.Teraz, jak chcą posłowie Jednej Rosji, wszyscy adepci magii, jasnowidzący i czarodzieje znikną z mediów.Będzie

Rosyjska opozycja chce karać apologetów Stalina

To reakcja na oficjalne zapowiedzi ścigania za "negowanie wkładu ZSRR" w zwycięstwo nad Niemcami. Temperaturę i tak zawsze emocjonalnej dyskusji o historii Rosji podniósł film Aleksieja Piwowarowa "Nieznana bitwa Georgija Żukowa" pokazany na kanale NTW 23 lutego, kiedy kraj

"Izwiestia" będą własnością Gazpromu

przed szykanami prokuratury. Koncern Gusińskiego naraził się władzy przede wszystkim niezależną telewizją NTW, ostro krytykującą Kreml m.in. za działania w Czeczenii. Po przejęciu jej przez Gazprom-Media (spółkę-córkę Gazpromu), NTW stawała się coraz mniej krytyczna wobec prezydenta Rosji. Tę

Wymiana Rosjan na Rosjan

zagranicznego Aleksandr Zaporożski, który dostał 18 lat za wydanie Amerykanom kilkunastu agentów Moskwy. Czwartym uwolnionym okazał się Giennadij Wasilenko. To były oficer KGB, a potem jeden z dowódców ochrony telewizji NTW skazany w 2006 r. na trzy lata zsyłki za nielegalne posiadanie broni i amunicji.Według

Za Putina dowcip ginie

Aleksiej Piatkowski.Zanikła też satyra polityczna literatów i aktorów. Kreml aktywnie wyciszał żartownisiów. Z anteny telewizji NTW w 2001 r., wkrótce po przejęciu jej przez Gazprom, zdjęto program satyryczny "Kukły" Wiktora Szenderowicza, bo niewysoki Putin był tam przedstawiany jako troll

MON kupi rakiety dla marynarki za 420 milionów

oferty Bumaru wydaje się zbyt wysoka - powiedział naczelny "NTW".Pociski RBS wskazywano w ciemno- Pociski RBS jeszcze pod koniec ubiegłego roku wskazywano w ciemno jako wyposażenie NDR. Jednak rada do spraw uzbrojenia po konsultacjach z biurem antykorupcyjnym nie zezwoliła na zakup bez

Bunt Kaliningradu

manifestantów było około 12 tys.- To z pewnością była największa demonstracja opozycyjna w Rosji od 2001 r., kiedy na Placu Puszkińskim w centrum Moskwy 15 tys. ludzi protestowało przeciw likwidacji niezależnej telewizji NTW. Potem na ulice wychodziło coraz mniej ludzi. Dziś w Moskwie czy innych wielkich

MON: Polska ma 27 samolotów F-16, z których 23 są sprawne

, który od niecałego roku lata w Siłach Powietrznych".- To jest nowa maszyna, którą się dopiero poznaje, na której uczą się piloci, na której uczą się technicy - mówił.W ocenie eksperta NTW, nigdy nie jest tak, że 100 proc. samolotów danego typu jest sprawnych. "Zawsze coś na jakimś egzemplarzu

MON: Polska ma 27 samolotów F-16, z których 23 są sprawne

". "To jest nowa maszyna, którą się dopiero poznaje, na której uczą się piloci, na której uczą się technicy" - mówił. W ocenie eksperta NTW, nigdy nie jest tak, że 100 proc. samolotów danego typu jest sprawnych. "Zawsze coś na jakimś egzemplarzu musi szwankować, to jest technika

Demonstracja żałobna w Moskwie - łzy i komunały

. Demonstracja miała być spontaniczna. Hasło, by wyjść na ulice i wyrazić swój protest po dramacie zakładników w Biesłanie rzuciła jeszcze w niedzielę popularna stacja radiowa Sieriebriannyj Dożd' i telewizja NTW. Ale za organizację wzięły się kontrolowane przez państwo związki zawodowe wraz z merostwem Moskwy i

Moskwa: FSB kontra obrońcy praw człowieka

zniesławienie trzem największym kanałom TV w Rosji kontrolowanym przez Kreml (Rosija, Kanał Pierwszy i NTW). Rozważają podanie do sądu samego Putina. - Nie bierzemy pieniędzy od szpiegów, lecz od zachodnich rządów i organizacji pozarządowych - tłumaczy Ludmiła Aleksiejewa z Moskiewskiej Grupy Helsińskiej

Rosjanie chcą cenzury

się coraz bardziej łagodne, żeby nie mieć problemów z władzami. Na początku czerwca z głośnym hukiem wyleciał z telewizji NTW znany dziennikarz Leonid Parfionow, autor programu publicystycznego "Namiedni" i dziennika "Strana i mir" (Kraj i świat). Był na tyle znany, że mógł sobie

Gazprom chce kupić "Kommiersanta"

pozyskanych tytułów doprowadzono do upadłości a inne - zwłaszcza największą w Rosji niezależną wcześniej telewizję NTW- przekształcono w całkowicie lojalną wobec Kremla. Dwa lata temu Gazprom objął też pakiet większościowy we wpływowym dzienniku "Izwiestia", który także od razu stał się znacznie

Rosja: Polacy nie smućcie się tak

Już kilkanaście minut po wiadomości o śmierci Papieża telewizja NTW przerwała program i nadała specjalne wydanie wiadomości poświęcone Janowi Pawłowi II. Zrobiły to też kanał ORT i telewizja Rossija.ORT długo pokazywała wiernych na placu przed Bazyliką św. Piotra i powiewającą nad tłumem biało

W Rosji zaczęto otwarcie mówić o antysemityzmie

Choć skrajny nacjonalista Albert Makaszow oskarżał judaizm m.in. o to, że zgadza się na mordy rytualne niewinnych dzieci, wygrał telewizyjny pojedynek w sprawie antysemityzmu z kosmonautą Aleksiejem Leonowem Czwartkowe wydanie talk-show rosyjskiej telewizji NTW "K barieru" ("

Publicysta Radia Echo Moskwy o Katyniu

" i "Itogo" w niezależnej wtedy telewizji NTW, to jeden z najbardziej konsekwentnych krytyków Władimira Putina. Ponieważ telewizje rosyjskie bojkotują go, swoje sarkastyczne komentarze co tydzień przedstawia w Radiu Echo Moskwy, jednym z ostatnich niezależnych mediów w Rosji. Szenderowicz

Doradca Putina krytykuje Zachód za mieszanie się w sprawy Ukrainy

przeciw konstytucji. Od tej rewolucji nie można uciec. Wiktor Janukowycz, zwycięzca wyborów, powinien zareagować bardziej wyraziście - mówił Pawłowski w wywiadzie dla telewizji NTW. Obserwatorzy odebrali jego apel jako wezwanie do siłowego zduszenia buntu zwolenników Wiktora Juszczenki. Z kolei znany

Kreml otwarcie popiera Łukaszenkę

dla rządowego dziennika "Sowiecka Białoruś" Gleb Pawłowski, doradca Putina i jednocześnie dziennikarz amator, który przyjechał do Mińska nagrać rozmowę z Baćką dla rosyjskiego kanału telewizyjnego NTW. - Rosja chce się uczyć od Białorusi. Pragnie przejmować od niej doświadczenia

Intelektualiści protestują przeciw temu, by Putin został na III kadencję

czwartek wieczorem w internecie protestem do wczoraj podpisało się 546 działaczy kultury. Ale nie tylko oni utarli nosa Michałkowowi i jego trzem kolegom. Kilka dni temu reżyser w programie telewizji NTW próbował bronić swych racji w starciu z pisarzem Wiktorem Jerofiejewem. Dowodził, że jego uczucia wobec

Nie będzie masowych dymisji w armii i służbach specjalnych po tragedii w Biesłanie

telewizji NTW, że należy spodziewać się kolejnych zamachów, bo Rosja nie będzie w stanie od razu uporać się z terroryzmem. - Terrorystów wcale nie jest wielu, ale są dobrze zorganizowani i finansowani - mówił Iwanow. Przyznał, że Rosji potrzebny jest dobry wywiad i mała, ale za to mobilna i nowoczesna armia.

Rosja Putina: rządzić po swojemu

Gusińskiego telewizja NTW i cały holding Media Most zostały w 2001 r. przejęte przez kontrolowany przez państwo Gazprom. Borys Bierezowski musiał oddać państwu telewizję ORT. Obaj magnaci uciekli za granicę.Pokazowe rozkułaczenie spółki naftowej Jukos w 2003 r. i skazanie jej szefa Michaiła Chodorkowskiego na

Pozwy ws. raportu o WSI: Wałęsa, Kiński, wojskowi

" - oznajmił szef "NTW". "Wiele razy zwracałem uwagę na problemy, które wystąpiły w realizacji polskiego programu KTO, pisałem także o niespełnieniu przez pojazd niektórych wymagań technicznych" - podkreślił Kiński. Zdaniem publicysty, "tak szerokie potraktowanie wątku

Prezydent Rosji jest taki, jaki jest, bo Bóg tak chce

prywatyzacji. Że telewizję NTW to też ja rozwaliłem. Że zwolniłem z pracy tego dziennikarza Parfionowa. Że nakarmiłem dioksynami Juszczenkę. Władimir Władimirowicz złożył ręce jak do modlitwy, westchnął i mówił dalej: - Mówią, że wciągnąłem Rosję w przepaść surowcowego uzależnienia. Piszą, że za moich

Szef rosyjskiego MSZ o ruchu bezwizowym z Unią Europejską

Ławrow w dużym wywiadzie dla telewizji NTW, w którym zarysował główne cele rosyjskiej polityki zagranicznej. Jego zdaniem proces będzie rozciągnięty na dwa etapy. Najpierw Moskwa chce się dogadać ze wszystkimi państwami Unii w sprawie maksymalnego uproszczenia wydawania wiz, tak jak zrobiła to już z

Azyl w Łondongradzie

imię i nazwisko po dziadku. Wytworny dom w centrum Londynu nabył też Władimir Gusiński, niegdyś magnat medialny i właściciel telewizji NTW podporządkowanej kilka lat temu Kremlowi. Ale naprawdę fanatycznym kolekcjonerem brytyjskich nieruchomości okazał się najbogatszy Rosjanin Roman Abramowicz. Jest

Rosyjska Duma wzburzona pielgrzymką Papieża

dziś pracują dawni dziennikarze NTW, którzy odeszli po przejęciu kanału przez Gazprom. Tylko ta stacja pokazała tłumy na mszy, zrelacjonowała, co powiedział Papież, przekazała wypowiedzi wiernych.

Z Czeczenami trzeba rozmawiać - uważa Grigorij Jawliński

o zamknięciu wszelkich kanałów informacyjnych. Dla wszystkich polityków, nie tylko opozycyjnych. Podjęliśmy próbę przygotowania specjalnego programu poświęconego tragedii Biesłanu na kanale NTW, ale nam nie pozwolili. O ile wiem, jedna z gazet pytała Pana w niedzielę o Pańską opinię na temat

Białoruś odcina obywatelom dostęp do telewizji rosyjskiej

Szeremieta, który ostro krytykował Łukaszenkę i zrobił kilka prześmiewczych filmów o nim i o systemie przez niego stworzonym. Wypuszczono go dopiero po kilku tygodniach po ostrych protestach Moskwy. W zeszłym roku pod zarzutem współpracy z opozycją wydalono z Mińska korespondenta innego kanału NTW Pawła

Tragedia "Nerpy"

jednej z baz Floty Pacyfiku". Wiadomo, że chodzi o Bolszoj Kamień w Kraju Nadmorskim - telewizja NTW pokazała okręt już po zacumowaniu w tej bazie.Władze Japonii są bardzo zaniepokojone wypadkiem na pokładzie okrętu atomowego w pobliżu jej brzegów i domagają się od Rosjan pełnej informacji o tym, co

Rosja chce poprawić swój wizerunek w Polsce

początku 2001 r., gdy cały świat patrzył na przejmowanie kontroli nad ostatnią niezależną telewizją NTW minister ds. druku i informacji zapowiedział, że jego resort zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w USA. W dzienniku "Wiedomosti" podkreślił, że departament stanu wydaje ogromne pieniądze

Prezydent Rosji nasłuchał się od mediów

troskliwe rozważania nad problemami świata, w którym Rosji wiedzie się całkiem dobrze. Od początku swej pierwszej kadencji prezydenckiej w 2000 r. Putin zdołał bowiem podporządkować Kremlowi wszystkie państwowe stacje TV i zneutralizować jedyną dużą i zarazem krytyczną telewizję NTW. Za pomocą

Wyuczony czekista

, położyli się pod Kremlem.Władimir Gusiński, który nie chciał podporządkować nowej władzy swej telewizji NTW, trafił do aresztu w Butyrkach, stracił medialne imperium i musiał uciekać z kraju.Bierezowski za grosze oddał państwu pierwszy kanał telewizji i teraz krytykuje reżim Putina z Londynu.Najbardziej

Gazowe rozmowy Rosji i Ukrainy utknęły w martwym punkcie

wznowienie rozmów. Jednak Moskwa natychmiast to odrzuciła. - Jeśli w ciągu godzin, które nas dzielą od nowego roku, Ukraina nie podpisze gazowego kontraktu, to 1 stycznia o 10 rano czasu moskiewskiego dostawy gazu zostaną całkowicie wstrzymane - stwierdził w rosyjskiej telewizji NTW prezes Gazpromu Aleksiej

"Izwiestia" oskarżają polskie media o rusofobię

; w rozmowie ze mną - na polecenie "z samej góry". "Sama góra" rozprawiła się już z telewizją NTW za "Kursk", z dziennikarzami uczciwie opisującymi Dubrowkę i - jak widać - gotowa jest dalej się rozprawiać. Szestakow zamiast stanąć w obronie swego szefa, w istocie

Liczba ofiar w Biesłanie może przekroczyć 500

. Rosyjska niezależna telewizja NTW pokazała cmentarz w Biesłanie, na którym będą pochowane wszystkie ofiary ataku terrorystycznego. Korespondent pokazał ogromny szmat ziemi, na którym, jak się wyraził, jest miejsce "na wiele setek mogił". Wczoraj zaczęto chować pierwsze ofiary masakry

Z czego śmieją się Rosjanie

cotygodniowego programu satyrycznego "Kukły" w telewizji NTW. Putin upaństwowił tę telewizję. Szenderowicz przeniósł się do TW-6. Putin zlikwidował ten kanał. Dziś raz w tygodniu, i to nie w każdym, występuje w radiu Echo Moskwy. Jak długo przetrwa ta radiostacja, nikt nie potrafi przewidzieć. Czym się

Były premier Rosji rzuca wyzwanie Putinowi

prezydenckich była rywalką Putina, uważa, że były premier może się stać "przywódcą koalicji liberalnej". Jewgienij Kisielow, były szef niezależnego kanału telewizyjnego NTW, też uważa Kasjanowa za "polityka bardzo charyzmatycznego" i przewiduje, że teraz Kreml wystraszony jego zapowiedziami

Ukrywaliśmy prawdę - tak mówią rosyjscy dziennikarze telewizyjni o swej pracy w Biesłanie

liberalną NTW - mówi Oleg Panfiłow, szef Centrum Dziennikarstwa Ekstremalnego, który pisze dla OBWE raport o pracy mediów w Biesłanie. - Dziennikarzom mówiono nawet, jakich słów mogą używać w swoich relacjach. Był na przykład zakaz używania słowa "Putin" na tle zdjęć ofiar, szturmu na szkołę czy w

Prezydent Czeczenii zginął w zamachu

stadion 15 min. przed przyjazdem Kadyrowa, nic nie wykryły. Dopiero po zamachu znaleziono jeszcze jedną bombę, która nie wiadomo dlaczego nie wybuchła. Po eksplozji przed godz. 11 czasu moskiewskiego trybuna honorowa dosłownie rozpadła się na dwie części. Telewizja NTW pokazała jak ochroniarze wynoszą

Kampania wyborcza na żywo - piątek [MINUTA PO MINUCIE]

owiec - mówi zabawny pan z programu Szymona Majewskiego. - To się tylko Panu tak wydaje - ostrzegł Palikot Takie sobie. Ale zaciekawił mnie najbardziej mikrofon NTW: potężnej rosyjskiej telewizji. U nas pokażą to "u Szymona". A u nich? 17:08 W sieci (szarej) natrafiłem na zaszyfrowany wpis na

Śmierć syna Ahmada Kadyrowa

Czeczenia. Giną Kadyrowowie Selim Chan Kadyrow, 30-letni syn zabitego 9 maja w zamachu na stadionie w Groznym Ahmada Kadyrowa, prorosyjskiego prezydenta Czeczenii zmarł w poniedziałek w rodzinnej wiosce Centeroj. Władze republiki twierdzą, że przyczyną śmierci był atak serca. Selim Chan jes

Pies Abaszydze poleciał do swojego pana w Moskwie

Pierwszy chyba raz w historii pies wygrał strajk głodowy. Basmacz, czteroletni owczarek kaukaski Asłana Abaszydze, obalonego władcy gruzińskiej prowincji Adżarii, przestał jeść po ucieczce swojego pana do Moskwy dziesięć dni temu. Wart ogromne pieniądze champion świata w swojej rasie (ponoć Abas

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj użytkowników

Karabin NTW-20

NTW-20 – południowoafrykański wielkokalibrowy karabin wyborowy. Historia konstrukcjiW połowie lat 90 XX w. w zakładach Aerotek skonstruowano prototyp karabinu wyborowego zasilanego nabojem 20 × 82 mm skonstruowanym w latach 40 XX w. w III Rzeszy dla armat lotniczych MG 151/20. Zastosowanie

Navy Theater Wide

Navy Theater Wide (NTW) system teatru działań Marynarki Wojennej w obronie antybalistycznej, będący morską częścią amerykańskiego systemu obrony antybalistycznej (Ballistic Missile Defene) w warstwie terminalnej obrony antybalistycznej, morski odpowiednik lądowego systemu antybalistycznego THAAD

Nowa Telewizja Warszawa

Nowa Telewizja Warszawa, NTW - prywatna naziemna stacja telewizyjna z Warszawy. Swój program nadawała w latach 1992-1994. Zlikwidowana przez KRRiT gdyż nadawała na częstotliwościach należących do Wojska Polskiego i w wyniku nieotrzymania koncesji. HistoriaNowa Telewizja Warszawa była drugą po Top

Reggiane Re.2005

, to teraz z uwagi na rozmieszczenie uzbrojenia w skrzydłach było to niemożliwe i przyjęto koncepcję taką jak w Messerschmitt Bf 109 lub Supermarine Spitfire, czyli chowało się w kierunku końcówek skrzydłaA. Ryś "Reggiane Re.2005 Saggitario" nTW Nr 3 z 1998 r.. Samolot miał też wciągane kółko ogonowe. Napęd stanowił

Okręty desantowe typu San Antonio

Antonio zostaną być może wyposażone w pociski antybalistyczne Kinetic Energy Interceptor, przez co staną się elementem morskiego systemu antybalistycznego Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych – Navy Theater Wide (NTW). Okręty USS "San Antonio" (LPD-17) – w służbie od 14 stycznia 2006; USS

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.