abonament gazeta wyborcza

red.

KRRiT ma skuteczny sposób na niepłacących abonamentu RTV

KRRiT ma skuteczny sposób na niepłacących abonamentu RTV

Nie płacisz abonamentu? Uważaj - możesz trafić na listę dłużników. KRRiT straciła cierpliwość i upomina się o swoją należność. Chodzi aż o 2 mld zł - pisze "Gazeta Wyborcza".

Wszystko zapłacone? I tak możesz trafić na listę dłużników

Firmy windykacyjne domagają się spłaty przedawnionych długów. Nie masz dowodu, że zobowiązanie jest już uregulowane, a odmawiasz spłaty? Trafisz na czarną listę, co oznacza brak dostępu do kredytów, zakupów na raty, telefonu na abonament itp. - pisze "Gazeta Wyborcza".

Przedsiębiorcy zapłacą za pakiety medyczne pięć lat do tyłu?

Nawet dwa miliony osób mogą dopłacić do fundowanego przez firmę lekarza - poinformowała czwartkowa "Rzeczpospolita". Według gazety za 40-złotowy abonament zdrowotny płacony przez firmę pracownik może teraz zapłacić do 900 zł zaległego podatku. Dwa tygodnie temu sprawę opisywała "Gazeta Wyborcza".

Kryzys w TVP? Szostkiewicz: Gdyby Tusk doprowadził do takiej reformy TVP, zmyłby grzech "haraczu"

Kryzys w TVP? Szostkiewicz: Gdyby Tusk doprowadził do takiej reformy TVP, zmyłby grzech "haraczu"

Karol Małcużyński, były szef redakcji zagranicznej TVP, zarzuca jej władzom tabloidyzację Wiadomości. W "Gazecie Wyborczej" czytamy, że główny program informacyjny TVP osiąga coraz niższy poziom, pokazując makabryczne treści i zmniejszając ilość newsów zagranicznych. Małcużyńskiemu i

Głosowali nad Nergalem w TVP. 6 "za", 4 "przeciw". Nergal zostaje

Głosowali nad Nergalem w TVP. 6 "za", 4 "przeciw". Nergal zostaje

spikerka Radia Maryja) i Marcin Przeciszewski (prezes KAI).Wszyscy członkowie Rady skrytykowali apel bp. Meringa o niepłacenie abonamentu, jeśli Nergal nie zniknie z anteny.Więcej w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej".

TVP bez pieniędzy na transmisje. 300 osób do zwolnienia

TVP bez pieniędzy na transmisje. 300 osób do zwolnienia

, nie licząc współpracowników. Chcemy zmniejszyć zatrudnienie o ok. 300 osób - zapowiada szef TVP.Cała rozmowa z Braunem w "Gazecie Wyborczej".

"Polska na serio" wg Żakowskiego? "Chciałbym, żeby prokurator zapukał wreszcie..."

"Polska na serio" wg Żakowskiego? "Chciałbym, żeby prokurator zapukał wreszcie..."

. "Jeśli Sejm prawa nie zmienia, a rządy je łamią, to urzędnicy popełniają przestępstwo, i powinni stawać przed sądami, lub dopuszczają się deliktu konstytucyjnego, za który odpowiada się przed Trybunałem Stanu".Więcej w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej".

Zdrowie rzecznika Kochanowskiego warte złota

Zdrowie rzecznika Kochanowskiego warte złota

2009 w całości, z poleceniem potrącania w roku bieżącym płatności za abonament z wynagrodzenia za pracę (w pełnej wysokości)." Gazeta Wyborcza

Nie chcemy płacić na TVP

Nie chcemy płacić na TVP

tylko ta ustawa daje możliwość odwołania tych rad. A jeśli tego nie zrobimy, to PiS, Samoobrona i LPR przejmą kontrolę nad mediami publicznymi na kolejne trzy lata. Czyli trzeba będzie wybierać mniejsze zło. Gazeta Wyborcza

Dni otwarte internetowego archiwum "Gazety"

17 i 18 października internauci będą mogli nieodpłatnie skorzystać z zasobów Internetowego Archiwum "Gazety Wyborczej". Archiwum istnieje od 1998 roku, umożliwia dostęp do materiałów opublikowanych w wydaniu ogólnopolskim "Gazety Wyborczej", począwszy od czerwca 1992 r., a

Ruch Palikota: niech posłowie kupują tablety ze środków na biura

Ruch Palikota: niech posłowie kupują tablety ze środków na biura

firmy Apple. - I to w najdroższej wersji: każdy z 460 posłów dostanie nowiutki iPad2 z 64 GB pamięci -podała w grudniu "Gazeta Wyborcza" .Według "GW", posłowie mieliby dostać karty SIM z miesięcznym limitem na przesył danych. Licząc po cenach detalicznych - pisał dziennik - "bez

Jakubowska zgłasza poprawki do ustawy o RTV

proc. (nie dotyczy to więc Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej"). Jakubowska proponuje też podarować publicznej telewizji i radiu archiwa, które te instytucje użytkują.

Internetowe archiwum "Gazety" za darmo

Od 17-18 października każdy będzie mógł za darmo skorzystać z internetowego archiwum "Gazety Wyborczej", które ma w swoich zasobach ponad 3 miliony tekstów. Można w nim przeglądać nie tylko materiały opublikowane w wydaniu ogólnopolskim "Gazety Wyborczej" począwszy od czerwca

Zajrzyj do archiwum

artykuły w schowku - teczce. Korzystanie z archiwum przewiduje różne opcje: dostęp jednorazowy lub stały abonament w cenach od 3,66 do 299,50 zł brutto. Dziś i jutro internauci będą mogli sprawdzić, jak działa Archiwum "Gazety Wyborczej", korzystając z "dni otwartych" serwisu

PO medialnym Sojuszu?

PO medialnym Sojuszu?

abonamentu to wyborcza obietnica Platformy. Jeszcze we wtorek premier zapowiadał, że abonament zniknie w tym roku. Sęk w tym, że by PO spełniła tę obietnicę, musi mieć poparcie SLD - bez głosów lewicy nie da się odrzucić niemal pewnego prezydenckiego weta.PO: abonament musi zniknąćAle PO poparcia Sojuszu nie

Farfał: W TVP tylko "niezbędne" zmiany personalne

Farfał: W TVP tylko "niezbędne" zmiany personalne

"Gazety Wyborczej", wśród przewidzianych do zwolnienia wymienia się przede wszystkim szefową Programu 1 TVP Dorotę Macieję i szefową Agencji Informacji Aleksandrę Zawłocką. Zwolnienia może się także obawiać wiceszefowa Agencji Informacji Patrycja Kotecka, protegowana Zbigniewa Ziobry. Pod

Jutro finał prac nad zwolnieniem emerytów z abonamentu

abonamentu. Środowa "Gazeta Wyborcza" napisała, że PO szykuje projekt zastąpienia abonamentu Funduszem Misji Publicznej, finansowanego z budżetu czterech ministerstw: kultury, edukacji, nauki i spraw zagranicznych.Fundusz mógłby być dodatkowo zasilany przez nadawców komercyjnych, przy założeniu, że

Wydawcy prasowi chcą sprzedawać e-prasę na polskim klonie czytnika Kindle

internetem. Kolporter dopiero szykuje nową wersję czytnika - z większym ekranem (10 cali) i łączeniem się z siecią przez Wi-Fi lub 3G. I to właśnie na tym urządzeniu chcą się pojawić wydawcy. Jak pisze, "DGP" z Kolporterem rozmawia Agora (wydawca "Gazety Wyborczej" i właściciel serwisu

Rakowiecki dla TOK FM: Nie twierdzę, że nie robimy błędów

Rakowiecki dla TOK FM: Nie twierdzę, że nie robimy błędów

nie przeprosił ofiary - komentowała Agnieszk Kublik z "Gazety Wyborczej", która jako pierwsza opisała budzący oburzenie materiał "Wiadomości".Trzyminutowy materiał pokazano w poniedziałek. Nagrano na nim roztrzęsioną kobietę, która padła ofiarą napaści seksualnej. Szybko

TVP bardzo droga za czasów rządów PiS

TVP bardzo droga za czasów rządów PiS

zbadają też sejmowa komisja kultury i Ministerstwo Skarbu - czytamy w "Gazecie Wyborczej".Zarząd TVP ogłosił wczoraj, że pierwszy raz w historii firma zakończy rok z 200-mln stratą.Więcej na ten temat na Wyborcza.pl

Po 50 tys. zł dla prezesów TVP

Po 50 tys. zł dla prezesów TVP

Co o tym sądzisz? Napisz: listydogazety@gazeta.pl Decyzję o ich przyznaniu podjęła w piątek rada nadzorcza TVP. - Ta nagroda im się należy, bo obecna fatalna kondycja finansowa spółki to wynik spadku wpływów z abonamentu i kryzysu na rynku reklam - mówi "Gazecie" Krzysztof Czabański (w

Śledzińska-Katarasińska: TVP nie może być oddana w pakt partiom

Odniosła się w ten sposób do środowego artykułu "Gazety Wyborczej" pt. "Reymontowcy z PSL trzęsą TVP Info". Według gazety, Stowarzyszenie Ordynacka ma w TVP dużą konkurencję i swój "zielony odpowiednik - jednoznacznie kojarzone z PSL Stowarzyszenie Dziennikarzy im

Hasiński przeprasza

miejsce, tuż za BBC, na liście EBU na najbardziej atrakcyjną ofertę koncertową w 2009 r.). Prezes pisze także: "Nie zamierzałem porównywać tej Anteny z RMF Classic, ponieważ takie porównanie jest niefortunne. Jeśli ktoś tak zrozumiał moją wypowiedź dla Gazety Wyborczej ", to przepraszam za

Opłata za newsy? ''Mało prawdopodobne. Ludzie prędzej zapłacą za porady''

- będzie kosztował od 15 do 35 dolarów. Swoje e -wydania mają również inne polskie gazety: ,, Wprost"; ,,Newsweek"; ,,Polityka" czy ,,Gazeta Wyborcza".Opłata za e-wydanie? - ,, To odważny krok"- Przede wszystkim chciałbym pogratulować odwagi koleżankom i kolegom z ,, Przekroju"

"Powołanie Lufta i Dworaka do KRRiT było nieestetyczne"

KRRiT liczy pięć osób: dwie osoby wyznacza prezydent, dwie Sejm i jedną Senat. - W tej konstrukcji to znaczy, że różni politycy z różnych klubów powinni mieć na wpływ na nominacje - mówiła w TOK FM Ewa Milewicz, dziennikarka "Gazety Wyborczej". - Na razie taka jest ustawa. Komorowski już

Radio Wrocław znalazło winnych powodzi

Czekamy na Wasze listy. Napisz: listydogazety@gazeta.pl "Kilku ważnych zawiodło, tysiące zwykłych nas uratowało. Dziękujemy tym, którzy walczyli z powodzią" - takie ogłoszenie za publiczne pieniądze wykupił w "Gazecie Wrocławskiej" i lokalnym wydaniu "Gazety Wyborczej"

Po prześwietleniu reklamy: Citi Handlowy zmienił spot i stronę internetową

Niespełna dwa tygodnie w "Gazecie Wyborczej", w internetowym serwisie Wyborcza.biz oraz w blogu "Subiektywnie o finansach" znalazła się krytyczna opinia o reklamówce kredytów gotówkowych, oferowanych przez bank Citi Handlowy. Z reklamy wynika, że bank obiecuje każdemu

Fundusz Misji Publicznej budzi mieszane uczucia

jest dobrą formułą ustrojową ale nie działa Abonament radiowo-telewizyjny co do zasady jest bardzo dobrą formułą ustrojową, kłopot w tym, że on w Polsce źle funkcjonuje - powiedział w środę PAP b. przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Juliusz Braun. W środę "Gazeta Wyborcza"

News Corp. będzie pobierać pieniądze za czytanie gazet w sieci

. Nie podaje jednak szczegółów, więc nie wiadomo, jak dużo będą musieli płacić czytelnicy jego gazet i widzowie jego stacji w internecie. Czy opłatami będą objęte wszystkie treści w tych serwisach, czy tylko ich część? Czy internauci będą płacić abonament, czy kupować materiały na sztuki? Większość

"Nergal jako osoba nie ma znaczenia. Potrzebowaliśmy antychrysta"

może, a kto nie powinien być pokazywany na szklanym ekranie. Za to Sławomir Nowak o liderze Behemotha mówił o wiele chętniej -nazwał go nawet ziomalem.A biskupi milczeli, kiedy ktoś pomazał pomnik w Jedwabnem...Katarzyna Wiśniewska, dziennikarka "Gazety Wyborczej", która zajmuje się sprawami

Łatwy milion prezesa Orła

. Te wyliczenia bardzo zaniepokoiły radę nadzorczą, bo finansowa sytuacja spółki nie jest najlepsza. W zeszłym roku TVP miała zysk 20 mln zł (a np. w 2008 r. było to 100 mln zł). Prezes Braun mówił "Gazecie", że "sytuacja finansowa krótkoterminowa jest dobra, ale średnioterminowa jest

Prezes Polskiego Radia przeprasza i obiecuje poprawę

, ponieważ takie porównanie jest niefortunne. Jeśli ktoś tak zrozumiał moją wypowiedź dla 'Gazety Wyborczej', to przepraszam za nieporozumienie". Hasiński podkreśla jednak, że Polskie Radio przeżywa teraz trudny okres finansowy ze względu na spadek dochodów z abonamentu i stąd poszukiwanie oszczędności

Telewizja na Vacie

To propozycja powołanego przez ministra kultury specjalnego zespołu, który właśnie zakończył prace nad założeniami nowej ustawy o nadawcach publicznych.Likwidacja abonamentu to jedyna rzecz, która ostała się z planowanej przez PO wielkiej reformy mediów publicznych. Pozostałe plany - wymiana PiS

Mniej katolicko w TVP

sytuację ekonomiczną TVP oszczędności dotyczą wszystkich jednostek Spółki".Gazeta Wyborcza

Wydawcy czekają na iPada, który może odmienić ich branżę

użytkowników czytnika Kindle, jak i w sklepie AppStore Apple'a, z którego korzystają posiadacze iPhone'ów, a wkrótce także iPadów - mówi Benbenek.Aplikację do czytania "Gazety Wyborczej" na iPhone'a do tej pory pobrało ponad 25 tys. użytkowników. Teraz Agora testuje wydanie "Gazety" oraz

Wybory samorządowe 2010 - RELACJA NA ŻYWO

wiążąc się z Kaczyńskim". Okazało się, że te jego ordynarne, pseudodowcipne i dość nonszalanckie wypowiedzi niczego mu nie dały. Źle skończył ten pan wiążąc się z Kaczyńskim, ale to jego problem. Dzisiejszy wieczór rozjaśniło słowo "Pseudodowcipny".1:28 "Gazeta Wyborcza Zielona Góra

Cyfra+ wprowadza usługę multiroom

powstrzymywały koszty. Jak udało nam się dowiedzieć nieoficjalnie, zestaw modułów multiroom kosztuje Cyfrę+ ponad 40 euro (ok. 168 zł)."Czy mając w domu podłączone do kabla trzy odbiorniki telewizyjne, jestem już złodziejem sygnału?" Czytaj komentarz Dariusza Ćwiklaka z "Gazety Wyborczej"

KE bada finanse polskich mediów publicznych

one pełnią TVN czy "Gazeta Wyborcza" - powiedział nam Schmidt. - Jeśli chodzi o regulacje prawne dotyczące abonamentu, to jestem spokojny, natomiast kwestia rozliczeń i kontroli tych środków może budzić pytania Komisji - przyznaje Wojciech Dziomdziora, członek KRRiT. - TVP prowadzi

Kup stronę prezydenta. Kosztuje tylko 500 zł.

Prezydent Adam Wasilewski zlikwidował stronę internetową ze swoim programem wyborczym. Dlaczego? O tym dowiedzieć się nie można, bo prezydent jak zwykle dla mediów jest nieuchwytny Prezydent Lublina nie ma swojej strony internetowej Można ją kupić za 500 złotych Prezydent Adam Wasilewski

Lewica poprze ustawę medialną?

mu się, że ogranicza kompetencje Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, że nie reguluje kwestii abonamentu i nie definiuje misji publicznej.- Ale nie jest mi obojętne to, co się dzieje w mediach publicznych - tłumaczył. - Dużo się mówi o TVP, a mnie martwi także sytuacja w Polskim Radiu. To, co w tej

Proces Rywina: Urban obciąża Kwiatkowskiego

łapownictwo - do 12. Ale by skazać za korupcję, sąd musi wskazać "funkcjonariusza publicznego", z którym Rywin współdziałał. A funkcjonariuszem był prezes TVP.Urban mówił, że gdy spotkał się z Rywinem 24 lipca, znał już sprawę od naczelnego "Gazety". Urbana ciekawiło: "Co Rywin

Prezydent stawia na Farfał TV

traktowanie Trybunału jako zespołu mędrców, którzy z całą pewnością w każdej sprawie decydują zgodnie z prawem. Gazeta Wyborcza

Iplex.pl: Filmy w sieci tylko za reklamy

fakturze, łącznie z abonamentem za internet.Wcześniej z podobną inicjatywą wystartowała Agora (wydawca "Gazety Wyborczej") wspólnie z dystrybutorem filmowym SPI - w serwisie Waszefilmy.gazeta.pl oferuje na razie ponad pięćdziesiąt filmów za darmo. Też z reklamami.- To jest model, który ma

Warszawa: O co pytali urzędnicy Kaczyńskiego

podpisały, dysponowały pełnomocnictwami Lecha Kaczyńskiego. Badania jednak nie dotyczą tematyki warszawskiej, ale typowych informacji potrzebnych w kampanii wyborczej. Preferencji politycznych, oceny pracy premiera, przepływów elektoratu, preferencji prezydenckich. Koszt badań sięga 100 tys. za jeden rok

UOKiK weźmie TVP pod lupę

Chodzi o obniżenie przez TVP ceny sprzedaży czasu reklamowego w latach 2002-03. Wniosek o wszczęcie postępowania w tej sprawie pod koniec 2003 r. złożyły w UOKiK: Polsat, TVN oraz Agora (wydawca "Gazety Wyborczej"). Jak czytamy w komunikacie UOKiK, wszystkie te spółki zarzuciły Telewizji

Rudomino: Gdybym był prezesem, Lis byłby szefem informacji

- Gdybyśmy nie zawiesili zarządu Andrzeja Urbańskiego, to TVP przejęłaby grupa Krzysztofa Czabańskiego - powiedział w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" Tomasz Rudomino. - Docierały do mnie plotki, że część Rady Nadzorczej spróbuje zawiesić lub odwołać Urbańskiego i zastąpić go byłym już

Ostatnia debata łódzkich liderów

opublikowany przez "Gazetę" przed tygodniem. Wynikało z niego, że PO zdobędzie w Łodzi 40 procent głosów, PiS - 34 procent, a LiD - 15 procent.- Jedyny prawdziwy sondaż, to ten w dniu wyborów - przekonywał Leszek Miller. - Sondaże w 2005 roku się nie sprawdziły - mówiła Kluzik-Rostkowska.- Pokornie

Mówi Jakub Bierzyński, jeden z ekspertów PO

działalności, czy "Gazeta Wyborcza". Dzięki takim programom jak "Europa da się lubić" TVP zbudowała swoją pozycję na rynku, przyciągnęła wartościowego widza. Jako szef domu mediowego mogę powiedzieć, że jeśli szukamy dla naszych klientów odbiorców wykształconych i lepiej sytuowanych, to w

[DZIEŃ NA ŻYWO] Pierwsza debata reprezentantów wszystkich głównych partii, w tym PiS-u

bronić wz. z ujawnioną dziś przez ''Gazetę Wyborczą'' depeszą Wikileaks. Twierdzi, że jest to manipulacja wyborcza, bo depesza zaskakująco powtarza to, co wcześniej byłej szefowej MSZ wypisywała ''Gazeta'': Mamy do czynienia z manipulacją wyborczą. Nie mam co do tego wątpliwości, bo przecież to nie jest

[DZIEŃ NA ŻYWO] PiS znów przegrało w sądzie. Musi sprostować wypowiedź o PSL

Jarosław Chołodecki, kandydat do Senatu popierany przez Unię Prezydentów - donosi opolska ''Gazeta Wyborcza''. 11:53 Zgadzam się z tym komentarzem. Niestety, spokojne centroprawicowe partie nigdy nie odnosiły sukcesu w Polsce. Dotyczy to: Partii Konserwatywnej, Stronnictwa Konserwatywno-Ludowego, Polski

PSL dla rodzin, czyli becikowe co roku

Podatkową ulgę w wysokości 1145 zł za każde dziecko przyjął Sejm pod koniec zeszłej kadencji, już w trakcie kampanii wyborczej. Posłowie pospiesznie zmieniając ustawę podatkową, nie zauważyli jednak, że dali ulgę nie wszystkim. Nie mogą z niej skorzystać rolnicy i rozliczających się ryczałtem

Sieci kablowe piętnują posłów

W lokalnych wydaniach "Gazety Wyborczej" wczoraj ukazały się ogłoszenia wykupione przez Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Komunikacji Kablowej zrzeszającą operatorów docierających do pięciu milionów polskich rodzin. Cel jest jeden - napiętnowanie posłów i senatorów odpowiedzialnych za

Piotr Krzystek po roku - cztery na szynach

Musimy sprawić, że w Szczecinie warto będzie mieszkać - powiedział podczas zaprzysiężenia prezydent Szczecina Piotr Krzystek. Jak po roku wyglądają obietnice prezydenta, ocenia Jolanta Kowalewska, Gazeta Wyborcza Szczecin Poprawił się wizerunek miasta. Szczecinianie mają prezydenta, którego

Ojciec Rydzyk walczy z telewizją kablową UPC

- Podejrzewam, że to jest sprawa ideologiczna - mówił o. Rydzyk w środę w nocy w Radio Maryja. - Tu nie chodzi wcale o pieniądze, ale o to, żeby rozwalać. A cóż to jest za religijna telewizja, która jest z ITI? Od kiedy to ITI i "Gazeta Wyborcza" ewangelizuje? Jakie to patriotyczne media

Obrady komisji kultury zakończyły się awanturą

podpisując umowę z ABW jako "ekspert od spraw wschodnich" nie mógł wiedzieć, że zostanie powołany do zarządu PR.Czy "Gazeta Wyborcza" rządzi komisją?Zapytał też - jak zaznaczył - w imieniu prezesa Czabańskiego - czy porządek posiedzeń komisji kultury jest dyktowany przez "Gazetę

Rewolucja w TVP. Ale czy legalna?

Wszechpolskiej - "Wszechpolak".W latach 90. - jak pisała "Gazeta Wyborcza" - Farfał wydawał rasistowskie pisemko "Front", w którym miał napisać m.in. "nie tolerujemy tchórzów, konfidentów, Żydów". Publikowano tam m.in. rysunki "łysego osiłka z mieczem", który

Włącz sobie teatr

"Gazeta Wyborcza" - jest dla nas dowodem, że w masowej ofercie nie musi się mieścić jedynie chłam. Tworząc Teatr Radia TOK FM, proponujemy podróż do teatru wyobraźni. Przez słowa, dźwięki i muzykę ujrzą państwo wspaniałe rzeczy. Ten projekt to odważny eksperyment na skalę europejską. Dotąd

Masz ponad 50 lat? Dostaniesz tańsze konto i łatwiejszy kredyt

przez telefon kosztują już 4 zł. Czytaj też: Ranking kont osobistych Gazety Wyborczej. Wygrywają... 4. Możesz liczyć na szybką pożyczkę... Jeśli dostajesz rentę lub emeryturę, to w większości banków masz najłatwiejszy dostęp do szybkiego kredytu gotówkowego. Dla banku starsze osoby są bardzo

Barbara Ciruk: konsultowałam z Włodkiem

. Spytałam Czarzastego, czy ten zapis jest dobry, a on wniósł tylko jedną poprawkę odnośnie jakiegoś sformułowania. Jaki był jej sens? - Chodziło generalnie o to, żeby nie uczynić z mediów komercyjnych imperium w rodzaju imperium Berlusconiego we Włoszech. Czy np. Agora, wydawca "Gazety Wyborczej

Premier pogroził mediom publicznym: Nie ma sensu płacić abonamentu

Bezpieczna Emerytura"."Gazeta Wyborcza" napisała dziś, że minister skarbu przygotował zarządzenie w sprawie wyboru rad nadzorczych i zarządów spółek skarbu państwa. Zarządzenie ma wejść w życie w poniedziałek lub we wtorek i otworzy drogę do wymiany władz spółek skarbu państwa. Najpierw mają

Kampania wyborcza na żywo - czwartek [MINUTA PO MINUCIE]

zdjęcie śmiemy wątpić. Ale dobre chęci zawsze doceniamy 11:16 Jurek Owsiak nawołuje Polaków do niepłacenia abonamentu. To jego rewanż za odmowę wsparcia akcji pomocy powodzianom.. Gdzie w tym wszystkim kampania wyborcza? Wczoraj, w trakcie debaty marszałek Sejmu poprosił prezesa PiS o podpis na

Ziobro jak stop-klatka

sądzie. To Ziobro zawiózł prokuratora Wojciecha Miłoszewskiego do prezesa PiS i kazał mu zreferować sprawę Kaczyńskiemu. - Poprosiłem władze klubu o to, żebym mógł wstrzymać się od głosu - mówi "Gazecie" Jarosław Gowin z zarządu PO.A co szykują partie na początek roku sejmowego?PO - wysyp

Giertych grozi TVP

rozmowa, czy prosił pani o wypowiedź do "Gazety"? Gdy usłyszał, że to drugie, powiedział: - Z "Gazetą Wyborczą" nie rozmawiam, do widzenia. PS We wczorajszych "Wiadomościach" ukazał się materiał informujący, jakie poparcie mają politycy wedle różnych ośrodków badawczych

Awantura na posiedzeniu sejmowej komisji kultury

nieprawidłowościach w TVP wielokrotnie pisała także ''Gazeta Wyborcza''. Dziś opublikowała ona zestaw pytań na które powinien odpowiedzieć Urbański.

Premier przed komisją: oferta Rywina to kompletna bzdura

normalnie, może ma inne przekonania, ale troszczy się o Polskę - mówił premier. Podkreślił, że dziś uważa Michnika za jednego z największych żyjących Polaków. Nałęcz dopytywał, dlaczego zatem rząd Millera podjął działania wymierzone w Agorę i "Gazetę Wyborczą". Miller tłumaczył, że rząd nie pisał

Sejm uchwalił ustawę o kinematografii

zarzucali posłom Platformy, że chodzą na pasku prywatnych mediów. Głosy znad gazet Wczoraj w Sejmie Piotr Gadzinowski (SLD), poseł sprawozdawca z komisji kultury i środków przekazu, rwał się do referowania z trybuny 31 poprawek do projektu i czterech głosów mniejszości, ale marszałek Włodzimierz

Telefonia komórkowa w Polsce ma 15 lat

- Niektórych drażni widok faceta rozmawiającego głośno przez telefon komórkowy w miejscu publicznym. Dlatego wielu użytkowników "komórek" wstydzi się pokazywać z aparatem przy uchu - pisała w 1994 roku katowicka "Gazeta Wyborcza" w artykule Nie trzeba się wstydzić. Telefonia

Wolny rynek i TVN

założyciele TVN w 1997 roku, proponując pracę gwiazdom telewizji publicznej. Namówili wówczas do przejścia Tomasza Lisa, Krzysztofa Ibisza, Grzegorza Miecugowa i wiele innych osób. - Ci, którzy są wartościowi, będą kuszeni - mówił wtedy Mariusz Walter na łamach "Gazety Wyborczej". Dziś pod tym

Nowa ustawa: Za 8 zł miesięcznie dostęp do archiwów TVP

Rada Mediów Publicznych, a abonament - tzw. opłata audiowizualna wnoszona przez płacących podatek PIT i CIT. Telewizja Polska i Polskie Radio przestaną być spółkami skarbu państwa, będą "państwowymi osobami prawnymi". W Radzie Mediów mieliby się znaleźć przedstawiciele twórców, środowisk

ZAiKS nie będzie już strzygł fryzjerów?

się, że płacić nie powinien. Fryzjerzy stali się już symbolem przepychanek z ZAiKS-em. Jakiś czas temu w olsztyńskim wydaniu "Gazety Wyborczej" pisaliśmy, że tylko co trzeci zakład fryzjerski w Olsztynie płaci za odtwarzanie muzyki, ZAiKS zaś na zalegających z opłatami składa zawiadomienia

Szwedzki dom ludu w renowacji

która rządziła Szwecją przez 65 z ostatnich 75 lat i nieco przeciążyła folkhemmet może uczyć się determinacji od centroprawicy. Premier Reinfeldt stara się realizować wyborcze obietnice ożywienia gospodarki poprzez uelastycznienie rynku pracy i większą liberalizację. Rząd zniósł symbol władzy lewicy

Lobbing wokół ustawy o kinematografii

Audiowizualnych podczas posiedzenia sejmowej komisji kultury i środków przekazu. PR kontra TV Zaczęło się od polemiki na łamach prasy (w tym w "Gazecie Wyborczej"). "Jesteśmy przedsiębiorcami, płacącymi podatki o określonej wysokości. Mamy swoje zobowiązania wobec widzów, abonentów i inwestorów

PO zlikwiduje abonament radiowo-telewizyjny?

abonament, katastrofalna sytuacja jest wśród firm, z których tylko 3 proc. odprowadza ten podatek. Wpływy z abonamentu z roku na rok są coraz mniejsze. W ubiegłym roku wyniosły ponad 888 mln zł - zauważa gazeta. Politycy PO mają kilka pomysłów, jak skończyć z abonamentem. Jeden z nich zakłada, że zamiast

Sprawa Rywina. Premier za jawnością śledztwa

, dlaczego wymienił SLD. I obojętnie, kto to jest, zostanie przeze mnie osobiście złożony do politycznego grobu i przebity jeszcze osinowym kołkiem, żeby się nigdy nie podniósł. Ale nie odnosi Pan wrażenia, że im więcej na temat tej afery publikacji, także w "Gazecie Wyborczej", tym więcej jest

Cyfrowe książki do czytania, słuchania i zarabiania

pism i magazynów NetPress (oferuje kilkadziesiąt tytułów) konkuruje z takimi serwisami, jak m.in. eGazety.pl (tam można kupić m.in. cyfrową "Gazetę Wyborczą"), e-kiosk.pl, netKiosk.pl czy prasa24.pl. Działa też co najmniej kilka serwisów i niewielkich spółek wydających e-booki - to m.in

Kwiatkowski: Rywin wszystko wymyślił, żeby zostać szefem Polsatu

dokładnie przesłuchał w redakcji "Gazety Wyborczej". (Sulik mówił o tym na posiedzeniu rady nadzorczej TVP z 21 stycznia). - Pan Sulik mi mówił, że taśma zrobiła na nim kolosalne wrażenie, ale wskazywał, że według Rywina dążę do prywatyzacji "Dwójki". Pan Sulik usilnie namawiał mnie

Outsourcing - przeklęte słowo kampanii w USA

Kerry'ego, jak i uspokajające Busha trafiają na pierwsze strony gazet. Amerykańska targowica W kampanii przeciw outsourcingowi nie ma żartów, dawno wyrosła ona ponad poziom normalnych ekonomicznych debat. Ulubionym sformułowaniem Kerry'ego używanym prawie na każdym wiecu wyborczym jest oskarżanie prezesów

Czarzasty przed komisją śledczą: stanąłem na drodze Agorze

siedzibie firmy Rywina 20 grudnia 2002 r. - Nie było wtedy mowy o aferze Rywina - zaznaczył Czarzasty - bo nie było wiadomo o aferze Rywina. - O sprawie dowiedziałem się z "Wprost" we wrześniu. Nie wiedziałem o niej, bo nie mam kontaktów ze środowiskiem "Gazety Wyborczej". - Ale

VAT na internet - 22 proc. I co dalej?

ceny dostępu do sieci i na rozwój rynku internetowego w Polsce? Opinie są podzielone. Pingpong z VAT-em Grudzień 2003 r., siedziba Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej". Przedstawiciel serwisu finansowego Money.pl, inicjatora protestu przeciw podwyższeniu VAT na internet, wręcza ministrowi

Kongres PiS na żywo - minuta po minucie

dużo chętnych, za mało miejsca. W menu m.in. pierogi ruskie, pieczeń, smażony kurczak, kluski śląskie.13.53 Za chwilę przerwa obiadowa. Część delegatów i tak już wyszła z sali.13.47 Relację z kongresu prowadzi też na swoim blogu Dominik Uhlig z "Gazety Wyborczej". Są w niej m.in. informacje

Schetyna: PO nie złoży projektu ustawy medialnej bez pewności, że ma większość

wykluczył, że do końca kadencji KRRiT, tj. do 2012 r., w TVP i Polskim Radiu będą władze z nadania PiS - Można tak założyć. Może będą to władze PiS-Samoobrona-LPR uzupełnione przez działaczy SLD - wyjaśnił.Według niego, bezprzedmiotowa jest teraz rozmowa o zniesieniu abonamentu - SLD chce współpracować z

To był maj.. - czyli ostatni miesiąc półrocza rządu

rezerwy emerytalnej, która zagwarantuje "godziwe emerytury". Przypominał również, że w Sejmie jest już ustawa zwalniająca emerytów i rencistów z obowiązku płacenia abonamentu radiowo- telewizyjnego.Premier odniósł się też do najmłodszego pokolenia deklarując, że jego ambicją jest, aby polska

Wygrać życie

jednego z moich kolegów, którzy prowadzili z nim rozmowę, żeby ten milczał i słuchał, ponieważ on płaci abonament, w związku z czym jest właścicielem, czy dysponentem tego czasu, który mu teraz przysługuje i z tego abonamentu jest wypłacana pensja dziennikarza. To są takie opowieści, które ja czasem

Podsłuchowisko, czyli o trzech takich, co wisieli na układach

do Sejmu. Potem został szefem Sojuszu w Łódzkiem. W 2001 r. znów wszedł do Sejmu. Do niedawna przewodniczył ważnej sejmowej komisji kontroli państwowej. W 2001 r. "Gazeta" ujawniła, że to Pęczak stoi za milionowymi malwersacjami w łódzkim Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska. Ustalenia

Oszczędź sobie na koncie: ranking "GW" i OF

miesięcznego abonamentu za jego prowadzenie. Za pomocą konta oszczędnościowego możesz nie tylko odkładać drobne pieniądze, które przydadzą się na czarną godzinę. Przerzucając pieniądze z ROR-u na konto oszczędnościowe, zabezpieczysz się też przed złodziejami. Nawet jeśli ukradną ci kartę do konta albo skopiują

Ranking kont prestiżowych: od 3000 zł masz luksus w pakiecie

zasadzie jednego abonamentu za wszystkie usługi. Klient płaci więcej za prowadzenie rachunku, ale również więcej operacji jest dla niego bezpłatnych. Licząc koszty, uwzględniliśmy więc opłatę za prowadzenie rachunku, koszty kart płatniczych, ceny przelewów, prowizje za wypłaty z bankomatów krajowych i

Palikot: Na Wawelu zamiast Kaczyńskiego powinien leżeć Miłosz

, a TVP 1 zostawić ludziom kultury - finansowaną z budżetu bez ściągania abonamentu, ale i bez emitowania reklam. Trzeba też uratować Program II Polskiego Radia, który jest najlepszym, co polskie media mają do zaoferowania. Cztery - ustabilizowanie polityki dotacji do książek, niektóre muszą mieć

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

PITy z Gazetą Wyborczą

PITy 2013 z Gazetą Wyborczą to darmowy program do rozliczania podatków za rok 2013. Przejrzysty układ programu PITy 2013 z Gazetą Wyborczą, dodatkowe wyjaśnienia zawarte w jego treści i sposób wypełniania "krok po kroku", będą dla Państwa pomocą przy przygotowaniu zeznania podatkowego za rok

PITy 2013 z Gazetą Wyborczą

PITy 2013 z Gazetą Wyborczą to darmowy program do rozliczania podatków za rok 2013. Przejrzysty układ programu PITy 2013 z Gazetą Wyborczą, dodatkowe wyjaśnienia zawarte w jego treści i sposób wypełniania "krok po kroku", będą dla Państwa pomocą przy przygotowaniu zeznania podatkowego za rok

Wyborcza na iPhone

Wyborcza na iPhone to darmowy i szybki program przeznaczony dla telefonu iPhone. Wyborcza na iPhone umożliwi Ci czytanie tekstów z Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl. Dzięki aplikacji Wyborcza na iPhone przeczytasz najnowsze artykuły wyselekcjonowane przez jedną z

Broszura informacyjna do PIT-39

>.

Polecamy sprawdzenie interaktywnego programu do wypełniania zeznań podatkowych za rok 2013: PITy 2013 z Gazetą Wyborczą.

Formularz PIT-36L

podatkowej przez internet.

Polecamy sprawdzenie interaktywnego programu do wypełniania zeznań podatkowych za rok 2013: PITy 2013 z Gazetą Wyborczą

Gazeta Wyborcza

Gazeta Wyborcza” (oficjalny skrót GW) – wysokonakładowy, ogólnopolski dziennik społeczno-polityczny wydawany w Warszawie od 8 maja 1989 przez koncern mediowy Agora S.A.. „Gazeta Wyborcza” powstała na podstawie uzgodnień Okrągłego Stołu, początkowo jako organ prasowy

Gazeta Wyborcza. Początki i okolice (kalejdoskop)

Gazeta Wyborcza” : początki i okolice : (kalejdoskop) – publicystyczno-dokumentalna książka Stanisława Remuszki, w której autor prezentuje swój punkt widzenia na okoliczności powstania „Gazety Wyborczej” oraz jej wczesnych przekształceń własnościowych.Autor zarzuca

Krajowa lista wyborcza (1989)

, Kto jest i kogo nie ma na liście krajowej, „Gazeta Wyborcza” nr 6 z 15 maja 1989, s. 1.Lista krajowa, „Gazeta Wyborcza” nr 23 (dodatek) z 8 czerwca 1989, s. 3..I sekretarz KC PZPR i przewodniczący Rady Państwa Wojciech Jaruzelski nie znalazł się wśród kandydatów – po wyborach miał

Gazeta internetowa

, lub wszystkie dni robocze.Może też ukazywać się zarówno w internecie, jak i w postaci tradycyjnych, papierowych wydań – np. Gazeta Wyborcza. Wówczas wydanie internetowe jest dodatkowym kanałem dystrybucji oraz uzupełnieniem głównego, tradycyjnego wydania gazety. Oba wydania powinny mieć wtedy różne numery

Fakt (gazeta)

Fakt – dziennik wydawany od 22 października 2003 przez firmę Ringier Axel Springer Polska, należącą do niemiecko-szwajcarskiego koncernu medialnego Axel Springer SE. Lider rynku polskiej prasy codziennej. Gazeta wzorowana jest na niemieckim Bild i należy do gazet typu tabloid. Redaktorem

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.